Здравейте,
Радвам се че намерих тема ~ по моя въпрос, най-вече форум за автомобила си. Бъдете снизходителни.
Аз също имам проблем с газта, но се надявам да остава само нова регулировка... Какъв мисля, че беше проблема при мен - скъсан маркуч от 1 цилиндър до сервото, точно до тръбата на входния колектор, но все пак се крепеше така, че да не личи. Обидно ми е, че в Аргус взеха 10 лв , изгорихме сума газ и половин сума бензин, и не го намериха, а сега ми казаха още 10 лв ако отида. Ми не е коректно, ще платя на друг поне, защото снощи се борих и кофти работа. Ако все пак стане по Интернет, интересува ме следното:
1. Изпарителят не го познавам лично, беше в колата, като я купих преди 5 месеца. AFAIK има само един болт, месингов с пружина, прилича ми на болта за празен ход. В Аргус казаха, че не могло на този модел да се сменят мембраните, но не споменаха нищо за смяна. Бих го сменил, ако е той проблема.
2. Какъв филтър за газта??? Боя се, че нямам. Но без да съм заглеждал специално, боклуци по големия маркуч до тройника не съм забелязал. Ако се виждат сигурно е критично де.
3. Пластмасовият тройник изглежда не спира газта като хората. Има ли съществено значение дали са едно или две кранчетата?
4. Колата (и изпарителят) са престояли 2 (две!) години в гараж, без движение. Чух слухове, пак в Аргус, че мембраните се скапвали от стоене без работа. Нещо вярно?
П. С. Колата ми е VW Jetta 1984, 1.6, за съжаление и за карбуратора може да Ви подведа. Има автоматичен смукач и е Пиербург, но дотам...
През лятото свалях газовата бутилка, защото беше корозирала. Естествено стрелката и вече не е актуална, но си изчерпва всичко... При 40 л обем зарежда до 33 и до 31-32 изгаря (доколкото може да се вярва на колонките).
На бензин е като часовник, даже швейцарски. Мисля си дали има значение какъв е луфта на контактите на свещите при газ и бензин?
Не се притеснявайте да ме търсите и по К-то, ако се оправя с помощта на някой от Вас и малко творчество, тази помощ няма да е безвъзмездна. Съответно моля Васко ако може да ме смести в графика си. Говорете ми като на човек, притежавал 7 години Москвич 412 и още тъгуващ за него.
Едит: Съжалявам, че споменавам фирмата, ако искате я изтрийте, просто описвам какво се случи. Може да е изолиран случай, също както бих могъл и да кажа къде ми направиха центровката на бензин, човекът пипаше като хирург и стендът не му пречеше.
