Проблем с изпарител - Jetta MK2 1991 RP 1.8mi
Проблем с изпарител - Jetta MK2 1991 RP 1.8mi
Здравейте колеги! Имам следния проблем с изпарителя- студена или топла колата си пали от раз, но като измина няколко километра ми падат оборотите на празен ход и като спра на кръстовище много тресе и губи обороти, даже се случва и да изгасне. Иначе колата си се форсира добре и набира също. Като пипна винтчето за празния ход (без да го въртя, а само го бутвам) и се вдигат оборотите на както си трябва. На какво може да се дължи проблема и евентуално неговото разрешаване. Изпарителя ми е Ланди Ренцо. Благодаря предварително за съвети :)
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем с изпарител - Jetta MK2 1991 RP 1.8mi
А как само го бутваш?Завърти го леко като загрее и почне да претриса докато ги стабилизира.
Да не ти е скъсан тампона под моното?Поразмърдай го при загрял мотор и виж дали ще почне да променя оборотите или да се чува свистящ звук от него
Да не ти е скъсан тампона под моното?Поразмърдай го при загрял мотор и виж дали ще почне да променя оборотите или да се чува свистящ звук от него

-
- Мнения: 300
- Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: София
Re: Проблем с изпарител - Jetta MK2 1991 RP 1.8mi
gumba написа:Като пипна винтчето за празния ход (без да го въртя, а само го бутвам) и се вдигат оборотите на както си трябва.
Никое винтче не трябва да се движи когато го бутнеш. Не знам въобще защо си писал, след като във въпроса ти се намира отговора - оправи винтчето.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта