Уточни за кой винт иде реч. За този на тройника ли? Това с оборотите не е меродавно мерило. Оборот може да служи за мерило, ако всички тройници на пазара са еднакви и с еднаква стъпка на резбата, дебит. А те не са. Тройникът се регулира след тест на хубав път с възможност за развиване на висока скорост (примерно магистрала). Развиваш, качваш се караш 1-2-3-4-5 газ до дупка, доускорение на висока предавка и ниски обороти. Развиването на тройника става до момента, в който започваш да не усещаш разлика във вървежа. Предполагаме, че си отбелязал преди това как е бил отвит винта. В такъв случай търсиш средата между предпоследното и последното положение на винта. Намираш я, ковеш болта на нея. Ако пак няма разлика търсиш средата на средата - т.е. четвъртинката между положенията:
ускорява като луда -
няма никаква разлика с ускорява като луда.
И така докато намериш сам правилния дебит. Уникална рецепта няма, щото плочката може да е с различни размери на дифузьора, от който също зависи и има значение за въпросния болт. Надявам се добре ти го обясних. Колата има оптимален вървеж/разход само тогава, когато върви най-добре на газ без сместта й да е прекомерно богата (тя започва да забива муцуна тогава междувпрочем като й се смачка газта). Т.е. търси най-доброто доускорение на висока предавка като стъпчеш до долу педала. Не трябва нито да се чуди, нито да забива муцуна. Просто се искат малко време и опити да се направят, за да се нацелят нещата.

п.п. вървеж на автомобил не се настройва в режим на ПХ. Натоварването на спрял автомобил, на който му се дава газ е едно, а на движещ се такъв - съвсем друго (разбирай по-голямо).
Също така центровката на запалването също играе доста съществена роля във вървежа и респ.разхода на даден автомобил.