Ами опитай да си представиш, че на AKL смесителя е в широката част на въдухопровода от дебитомера към дросела и вътрешния му диаметър е приблизително колкото тясната част ..... с какво това е по-различно от стандартното положение и с какво променя работата на бензин? А и тройници нямам. Крана и маркуча е един.
А иначе да, карал съм не моя, а един друг AKL, без газ и то достатъчно време, за да мога да заявя, че няма разлика. Ники и Мишо ги знаят и двете коли.
Golf MK4 1.6 SR намерих метални всмуквателни колектори
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- stefan4o
- Мнения: 19307
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: намерих метални всмуквателни колектори за голф 4 1,6 sr
Е, щом Ники и Мишо знаят и двете коли - то няма смисъл да продължаваме спора. По дефолт си прав, че с плочка и ДВОЙНИК (нали с един маркуч си само) е същото като с ГИ и колата си върви на бензин и газ еднакво 

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта