омасляване на клапаните...никога

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

омасляване на клапаните...никога

Мнениеот mupk0 » Нед 22 фев 2015 17:51


Ето ефекта за дросела след 800мл от тази течност...няма да в казвам колко добре изгоря в печката....

Дросела отдолу:
ИзображениеИзображение

Дросела отгоре :
Изображение

Ефекта:

Изображение

Ето и турбо пътя преди дросела...грам мазно няма:
Изображение

Дюзата за омаслителя е на 1см под дросела.Колата преди 15 000км и свалях дросела и го чистих.Колектора беше СУХ без да има грам нещо по него.Сега някой ден трябва да го свалям,защото имам картерна вентилация в колектора през 1мм дюзи и като се запуши надува системата.....ах да се ... в идиота :@ Въпросното образувание много наподобява когато триеш дълго време дъвка по пръстите си...не е течно,а стои като гумено. Течността беше 200мл JLM и 600мл FlashLube. Колата не е ВАГ но не е от значение това




jijane
Мнения: 421
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
Автомобил: Караше Honda Civic
Двигател: D14Z4 1998
Местоположение: Пловдив

Re: омасляване на клапаните...НИКОГА

Мнениеот jijane » Нед 22 фев 2015 18:11


Въпроса е как се подлъга да сложиш това плацебо на Мергела? Теорията как предпазва клапаните е силно противоречива, за това ми е интересно.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: омасляване на клапаните...НИКОГА

Мнениеот mupk0 » Нед 22 фев 2015 18:18


Цената му и това ,че монтажа отне точно...ам 1минута хах


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: омасляване на клапаните...НИКОГА

Мнениеот muns61 » Нед 22 фев 2015 18:41


Лъжа и измама е, ама Фобос по едно време имаха клауза, че ако не монтираш, не носят отговорност за двигателя. И хората се шашкат и слагат.
Колко евтино е, че то и маслото е на една цена... Инак, за омасляване на клапаните, не си сменяйте гумичките и ефекта е на лице! :biggrin


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: омасляване на клапаните...НИКОГА

Мнениеот mupk0 » Нед 22 фев 2015 18:47


Ползвам 30-40% отстъпка от магазин за АГУ,а казана беше бонус. Майната му..важното е да имате едно на ум. Сигурно ще сваля лятото колектора...


jijane
Мнения: 421
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 23:14
Автомобил: Караше Honda Civic
Двигател: D14Z4 1998
Местоположение: Пловдив

Re: омасляване на клапаните...НИКОГА

Мнениеот jijane » Нед 22 фев 2015 18:48


muns61 написа:Лъжа и измама е, ама Фобос по едно време имаха клауза, че ако не монтираш, не носят отговорност за двигателя. И хората се шашкат и слагат.
Колко евтино е, че то и маслото е на една цена... Инак, за омасляване на клапаните, не си сменяйте гумичките и ефекта е на лице! :biggrin

То па щото ако сложиш носят отговорност за двигателя. Знаеме какви са гаранциите по родните ни сервизи.


Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: омасляване на клапаните...НИКОГА

Мнениеот eurogas » Нед 22 фев 2015 22:30


Само да попитам, ако омаслителя наистина не действа, как мислите че немския TUV е дал сертификат на това нещо ? :th_up


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: омасляване на клапаните...НИКОГА

Мнениеот Bai Sando » Нед 22 фев 2015 22:51


Файда...то като сложиш и цената на лубриканта(маслото с което се смазва) и далаверата от газта изчезва.
Хвърляй го тоя казан,някъде където хора не минават. :mhihi
А немци и газови уредби са две несъвместими думички.Наскоро четох една статия от Аутобилд за газ на 1.6 ФСИ и ония шемети в Германия решили да сменят леглата на клапаните с такива за газ.Че оригиналните нямало да устискат.И след 20 000 км,мотора Аут,паднало едно от леглата и мотора леш.Като не разбират,къде барат. :confused


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: омасляване на клапаните...НИКОГА

Мнениеот mupk0 » Нед 22 фев 2015 23:51


eurogas написа:Само да попитам, ако омаслителя наистина не действа, как мислите че немския TUV е дал сертификат на това нещо ? :th_up

Е добре...хубаво да действат,но защо така са осрали всичко? И флашлюб и джи ел ем са маркови течности?


Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: омасляване на клапаните...НИКОГА

Мнениеот eurogas » Пон 23 фев 2015 8:07


Ние сме монтирали доста такива омаслители, и нямаме такива маслени натрупвания, но и никога не сме монтирали щуцера на един сантиметър зад дросела, струва ми се прекалено близо, непосредствено зад дросела се получава завихряне на въздушния поток, и е съвсем нормално капките масло да тръгнат обратно към клапата, за мен монтажа е неправилен. :th_up


jovani85
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 04 авг 2013 11:04
Автомобил:
Двигател:

Re: омасляване на клапаните...НИКОГА

Мнениеот jovani85 » Пон 23 фев 2015 9:54


Няма как да се получи това от омаслителя,недейте да говорите глупости.Невъзможно е да върне назад.....


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: омасляване на клапаните...НИКОГА

Мнениеот mupk0 » Пон 23 фев 2015 10:05


Е добре...монтажа не е правилен ,а образованията правилни ли са ? Мога да се закълна ,че колектора беше чист. А и все пак всичко е чисто. Майната му. Факт е ,че белата стана и имам мизерия вътре :) поддържам един бус на метан с флашлюб. Прекара близо 4л...като дойде ще се постарая да не забравя да сваля и видя кво е в колектора :) явно самата течност има свойството да става пихтиеста. Може и това да и е целта ,но не ми е приятно на мен. Не обременявям никого с това мое мнение. Масло там в колектора няма как да се натрупа,защото споменатата от мен картерна вентилация е на главата на колата точно преди клапаните и няма как да повърне 40-50 см назад.Сега като направя водната инжекция дано поизмие таз мизерия ,ако не се навия да го сваля и почистя дотогава.


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: омасляване на клапаните...НИКОГА

Мнениеот KingoftheROAD » Пон 23 фев 2015 10:40


А вентилацията на картера? Действа ли правилно? Да не би изпатенията от нея да взаимодействат с маслото от омаслителя за клапаните?

При мен дросела си беше омазан, точно по същия начин, само че само с маслени пари. А омасляване за клапаните нямам...


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: омасляване на клапаните...НИКОГА

Мнениеот mupk0 » Пон 23 фев 2015 11:47


Така..обяснявам. Купих колата и реших да слагам ГИ. Махнах дросела и имаше леко сажди. Колектора светеше. Изчистих и сглобих. След това сложих омаслителя и карах 15к км. Вчера свалям дросела ,заради тунинг по мотора...и шах и мат. За 15к км беше по-мръсен отколкото като го взех. Мръсотията не беше сажди,а меко като сопол с зелен цвят. Целият колектор е в същата слуз,която няма как да се образува от картерната. Самата кола има два кръга на картерна вентилация. На ниски обороти и в атмосферен режим двигателя духа в леглата на клапаните през дюзи навити в самата глава. Надуе ли компресора на капака на клапаните имам система от сепаратор и утайник в щеката на маслото + филтърната кутия. От филтърната кутия е изолирана. Тръбите преди дросела се виждат,че нямат грам мазно. Самият смикател е много приличащ по форма като 125 конния 1.8 20В мотор и няма как да върне толкова. За мене всичко това е от омаслителя..не може всичко да е в зеленикава слуз от масло за 15к км ,а преди това сумати години нищо... Отделно картерната ми работи супер ,защото нямам нито едно от обичайните оплаквания при запушена картерна( масло по турбо пътя,масло в филтъра или изцапан дросел на входа,а не изхода),защото дават отражение в работата на мотора. След половин година ще отворя пак дросела и ще пусна снимка с напредъка. Нарочно няма да го чистя.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: омасляване на клапаните...НИКОГА

Мнениеот muns61 » Пон 23 фев 2015 12:54


Изпълнението на тази система е порочно, говоря за вакуумната. Подаването на маслото е след дросела и се осъществява от вакуума в колектора. Този вакуум е най голям на ППХ и на ПХ. Подадеш ли газ и отвори дросела, вакуума пада и засмукването на масло намалява. Инак казаано, имаш максимално подаване тогава, когато не ти трябва и минимално, когато трябва. Електронните дозаатори са по-добри, но и те са плацебо за изтръскване на клиентските джобове. А маслото е добро за мазане на ръждясали катинари, много добре прониква! :biggrin



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта