Тези с газова с плочка някога пробвали ли са как им вървят колите без плочката?
Аз съм твърдо за ГИ. И няма значение каква е газовата, стига този, който я слага и настройва, да е с акъла си.
Golf MK2 1.8 GTI 112кс. Поредното питане за АГУ
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: Пон 22 юни 2015 8:29
- Автомобил: VW
- Двигател: 2000 GTI
- Местоположение: София
Re: Golf MK2 1.8 GTI 112кс. Поредното питане за АГУ
Колата ми вдига над 200 на газ (разход 14-15).Сложил съм изпарител BRC (AT90E).Кабели,свещи,палец,капачка и бобина са beru,чисто нови .... и днес пак гръмна.Газта е извращение,равносилно на изнасилване за колата.За да я нагласиш много да върви .... и разхода става огромен и цялата галимация се обезсмисля.На бенз 8-10,на газ 12-15 .... и къде е далаверата?
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf MK2 1.8 GTI 112кс. Поредното питане за АГУ
2Е с плочка - на каквото си постелеш, на такова ще легнеш. И не обяснявай колко много върви, защото и ние сме виждали Г3 с 2Е - и с газ, и без газ ...
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: Пон 22 юни 2015 8:29
- Автомобил: VW
- Двигател: 2000 GTI
- Местоположение: София
Re: Golf MK2 1.8 GTI 112кс. Поредното питане за АГУ
То пък щото твоя кораб върви повече.Само си мислиш че си виждал .... Карам 2Е от 2006-та.Така че не учи попа да се кръсти.А относно плочката за газ ......ако има начин да е с обикновенна газова и да е без плочка то няма да е лошо да го кажеш защото явно ти ще си открил топлата вода.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf MK2 1.8 GTI 112кс. Поредното питане за АГУ
Не е кораб, а малко шлепче.
И какво значение има дали върви или не. И какво значение има това, че караш 2Е от 2006-та?
Щом е толкова важно - първото си 2Е го купих през 2007-ма. Последното все още го имам. Карал съм ги с плочка, с ГИ и само на бензин.
Каквото и да говорим, плочката ограничава дебита на въздух и "души" мотора във високите. В Ауди форума има един младеж, който твърди, че е изобретил плочка, която не ограничава дебита - ако ти е интересно, може да поровиш. Но не виждам смисъл да се влагат средства и усилия в обикновена газова, при положение, че кита за ГИ е 300-400лв и след това забравяш за гърмежи, въртене на винтове и кранчетаи колата върви много по-добре, а на бензин е все едно няма газова.
Кажи ми поне едно предимство на обикновената газова!

И какво значение има дали върви или не. И какво значение има това, че караш 2Е от 2006-та?
Щом е толкова важно - първото си 2Е го купих през 2007-ма. Последното все още го имам. Карал съм ги с плочка, с ГИ и само на бензин.
Каквото и да говорим, плочката ограничава дебита на въздух и "души" мотора във високите. В Ауди форума има един младеж, който твърди, че е изобретил плочка, която не ограничава дебита - ако ти е интересно, може да поровиш. Но не виждам смисъл да се влагат средства и усилия в обикновена газова, при положение, че кита за ГИ е 300-400лв и след това забравяш за гърмежи, въртене на винтове и кранчетаи колата върви много по-добре, а на бензин е все едно няма газова.
Кажи ми поне едно предимство на обикновената газова!
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: Пон 22 юни 2015 8:29
- Автомобил: VW
- Двигател: 2000 GTI
- Местоположение: София
Re: Golf MK2 1.8 GTI 112кс. Поредното питане за АГУ
Предимства на обикновенна газова-почти никаква поддръжка (единствено смяна на филтърче на клапана което е 3лева),лесна за настроика,по евтина е за закупуване ..... Карал съм 2Е с обикновенна и с газов инжекцион-равносметката-с обикновенната газова върви много повече но и гори много повече.А и между другото проблема със кривата клапа на дебитомера го реших като сложих дебитомер от голф2 1.8 гти какъвто е на автора на темата.Защото се говори че тяхната ос на клапата е от друг матерял и не се криви.И е факт че откакто го сложих преди 3 години няколко пъти ми е гърмяла жестоко но дебитомера си е 6.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf MK2 1.8 GTI 112кс. Поредното питане за АГУ
Съгласен съм, че е по-евтина за купуване, както и за филтрите - на ГИ са 10-15лв двата, което си е скъпотия направо. :-)
Всичко останало е невярно.
Всичко останало е невярно.
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: Пон 22 юни 2015 8:29
- Автомобил: VW
- Двигател: 2000 GTI
- Местоположение: София
Re: Golf MK2 1.8 GTI 112кс. Поредното питане за АГУ
Ок.Не мисля да споря.Гледам ти мненията в други теми ...... и едно не мога да отрека.А именно че си компетентен по всички въпроси.Също така че и 2Е-то не става.Я разкажи сега малко за твоя параход-бяга ли много?
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf MK2 1.8 GTI 112кс. Поредното питане за АГУ
Не е параход, а шлепче и не върви много. За друго ще опиташ ли да се заядеш? :-)
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: Пон 22 юни 2015 8:29
- Автомобил: VW
- Двигател: 2000 GTI
- Местоположение: София
Re: Golf MK2 1.8 GTI 112кс. Поредното питане за АГУ
Не мисля да споря с никой.Просто споделям какви проблеми съм имал с 2Е-то и как съм ги решил,щото в тази тема точно за това става реч.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта