Пасат АЕК , Б4 с пуснат климатик придърпва и падат оборотите

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Пасат АЕК , Б4 с пуснат климатик придърпва и падат оборотите

Мнениеот Гергин » Вто 07 юли 2015 17:53


С обикновена газова от 8 години.
От около месец. При пуснат климатик оборотите падат много ниско400-500, тресе и върви към гаснене, не е както трябва. Същото и при десен завой. Същото се случва понякога и на бензин.

Забелязах също и че при пуснат климатик и при ускорение, и на газ, и на бензин има едно чудене и притрисане, придърпване около 2000 об. Без климатик всичко нормално и си ускорява плавно.
Дросел чистен миналата година, стъпков мотор преди месец също. На диагностика не показва нищо.

Давайте жокери. Благодаря.




val4ana
Мнения: 289
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 18:45
Автомобил: Бора
Двигател: AUM
Местоположение: София

Re: Пасат АЕК , Б4 с пуснат климатик придърпва и падат оборо

Мнениеот val4ana » Сря 08 юли 2015 0:09


Смуче въздух от някъде - маркуч серво, маркуча от въздушен филтър до дросел, маркуч картерни газове, или проблем със стъпков мотор.


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Пасат АЕК , Б4 с пуснат климатик придърпва и падат оборо

Мнениеот Гергин » Сря 08 юли 2015 13:13


Точно за това гледах снощи, пак ще погледна. Благодаря.
Преди време мерих стъпковия мотор, от един руски сайт изнамерих някакви стойности, но ако знаеш начин да го премеря кажи.


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Пасат АЕК , Б4 с пуснат климатик придърпва и падат оборо

Мнениеот Iezekil » Съб 25 юли 2015 6:39


Едва ли е въздух,щом проблема е свързан само с климатика.Не съм наясно с този мотор,но ми се струва,че проблема е по-скоро електрически.Ако принципа е същия,то компа не разбира,че си пуснал климатика и съответно не ти вдига оборотите на мотора за да компенсира натоварването.Трябва да идеш при някой/или да потърсиш инфо сам/за да се замери на кой точно пин на ЕКУ-то се подаваше напрежение при натискане копчето на климатика.А дали кабела идва от копчето или от самия компресор-незнам.
Знам,че при някои модели има и датчик за хидравликата,който също оказва влияние на оборотите....но не знам как е при Пасат Б4.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Пасат АЕК , Б4 с пуснат климатик придърпва и падат оборо

Мнениеот kris11 » Нед 26 юли 2015 17:48


37 и 39 пинове са за климата.
Обаче дали климата е оргинален или насаждан :screwy



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта