Гарнитура м/у плочката и моното

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 30 яну 2007 1:51


Разхода е много комплексно нещо - надали проблема ти идва от бакелитовата. Инак в скромния ми стаж в газ сервиза (около 2 години) съм направил да не кажа силна дума , но поне 500-600 VAG моноинжекции :) и никога не са се оплаквали клиентите от завишен разход.




qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Вто 30 яну 2007 2:24


The_Machine написа:Разхода е много комплексно нещо - надали проблема ти идва от бакелитовата. Инак в скромния ми стаж в газ сервиза (около 2 години) съм направил да не кажа силна дума , но поне 500-600 VAG моноинжекции :) и никога не са се оплаквали клиентите от завишен разход.

Колега ти се занимаваш от 2год. а аз от 6год.
А може и да си правите някакви ваши разработки и може да не използвате тези плочки това аз несьм си го измислил а БРЦ.
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=2081697
GPL 12MX00030002

(Methane 12MX00030002)

ingombro max = 10

diff. Ø int = 38 (34)

www.snimka.bg/photo.php?photo_id=2081696


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 30 яну 2007 12:41


Аз не съм главният човек в този сервиз,а просто чирак :) , самият сервиз съществува като такъв от повече от 10 години :)
Плочките си ги произвеждаме сами, като използваме същите хартиени гарнитури , дадени на снимката, а текстолитовата - премахваме.


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Вто 30 яну 2007 12:54


The_Machine написа:Аз не съм главният човек в този сервиз,а просто чирак :) , самият сервиз съществува като такъв от повече от 10 години :)
Плочките си ги произвеждаме сами, като използваме същите хартиени гарнитури , дадени на снимката, а текстолитовата - премахваме.

Tova oznachava che ste uvelichili defuziora. Izvinqvam se za latineca no sam v serviza a tuk nqma kirelica.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Вто 30 яну 2007 14:47


Не е увеличен , просто плочката е малко като конус... абе не мога да ти го обясня - ако се сетя ще снимам някоя плочка да видиш как изглежда :)
Пък и какъв е проблема принципно във високи сместа да се обогатява?
Ако е в оборотния диапазон над 4500 оборота да речем това си е плюс , защото при повечето конвенционални уредби след тези обороти колата е мъртвец поради прекомерно големия дебит въздух :)



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта