
Гарнитура м/у плочката и моното
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 328
- Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
The_Machine написа:Разхода е много комплексно нещо - надали проблема ти идва от бакелитовата. Инак в скромния ми стаж в газ сервиза (около 2 години) съм направил да не кажа силна дума , но поне 500-600 VAG моноинжекциии никога не са се оплаквали клиентите от завишен разход.
Колега ти се занимаваш от 2год. а аз от 6год.
А може и да си правите някакви ваши разработки и може да не използвате тези плочки това аз несьм си го измислил а БРЦ.
http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=2081697
GPL 12MX00030002
(Methane 12MX00030002)
ingombro max = 10
diff. Ø int = 38 (34)
www.snimka.bg/photo.php?photo_id=2081696
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 328
- Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
The_Machine написа:Аз не съм главният човек в този сервиз,а просто чирак, самият сервиз съществува като такъв от повече от 10 години
Плочките си ги произвеждаме сами, като използваме същите хартиени гарнитури , дадени на снимката, а текстолитовата - премахваме.
Tova oznachava che ste uvelichili defuziora. Izvinqvam se za latineca no sam v serviza a tuk nqma kirelica.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Не е увеличен , просто плочката е малко като конус... абе не мога да ти го обясня - ако се сетя ще снимам някоя плочка да видиш как изглежда
Пък и какъв е проблема принципно във високи сместа да се обогатява?
Ако е в оборотния диапазон над 4500 оборота да речем това си е плюс , защото при повечето конвенционални уредби след тези обороти колата е мъртвец поради прекомерно големия дебит въздух

Пък и какъв е проблема принципно във високи сместа да се обогатява?
Ако е в оборотния диапазон над 4500 оборота да речем това си е плюс , защото при повечето конвенционални уредби след тези обороти колата е мъртвец поради прекомерно големия дебит въздух

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта