Здравейте!
Отскоро съм щастлив собственик на Пасат Комби 1990г моноинжекцион. Продавачът ми каза, че е харчел около 8/100 газ, но след смяна на мембраните разхода е скочил на 10/100. И действително, толкова го засякох вчера - 9.6/100 газ на дълъг път. Притварянето на кранчето не намали разхода. Някакви идеи?
Pasat 1.8 комби харчи повече след смяна на мембрани
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Pasat 1.8 комби харчи повече след смяна на мембрани
Центровка на газ анализатор?
Върви ли добре - как е празния ход?
Разходът много зависи от стила на каране, спиране/тръгване, средна скорост и тн.
8/100 газ за тежко купе като Пасата ми се струва малко приказка от 1001 нощи...
Върви ли добре - как е празния ход?
Разходът много зависи от стила на каране, спиране/тръгване, средна скорост и тн.
8/100 газ за тежко купе като Пасата ми се струва малко приказка от 1001 нощи...
-
- Мнения: 300
- Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: София
Re: Pasat 1.8 комби харчи повече след смяна на мембрани
При смяна на мембрани настройката става различна. Отиваш при майстори, закачат го на компютъра, правят настройка и ако не харчи 8 значи продавача те е излъгал. За разхода много неща са от значение. Какво количество и с каква температура вкарва въздуха, стила на каране, маршрута, колко е натоварена, искрата която правят свещите, дали се смесва добре въздуха и горивото, вакуми, датчици, компресия и т.н. Не случайно за това се учи, но майстори след осми клас колкото искаш. 

- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Pasat 1.8 комби харчи повече след смяна на мембрани
С други думи:
1. Кабели, свещи, капачка и палец трябва да са подменени или проверени и изправни.
2. Моното трябва да е изправно - най-вече да не е скъсан тампона и да дърпа върдух.
3. Центровката на делкото трябва да е направена за газ - не знам колко градуса трябва да е предварението за 1.8, на 2.0Е (АБК при Ауди) е 9 геадуса (6 за бензин + още 3).
4. При така изпълнени условия, въртиш от кранчето на изпарителя до момента, в който почне да трепери от бедна смес, след което връщаш 1 оборот и преценяваш дали е ок празния ход и дали вървежът те устройва (поне при мен така става).
5. 8/100 е много трудно постижимо - остави градските легенци, аз от байчо пред блока съм чувал и разход от 5,7/100 газ на пасат.
1. Кабели, свещи, капачка и палец трябва да са подменени или проверени и изправни.
2. Моното трябва да е изправно - най-вече да не е скъсан тампона и да дърпа върдух.
3. Центровката на делкото трябва да е направена за газ - не знам колко градуса трябва да е предварението за 1.8, на 2.0Е (АБК при Ауди) е 9 геадуса (6 за бензин + още 3).
4. При така изпълнени условия, въртиш от кранчето на изпарителя до момента, в който почне да трепери от бедна смес, след което връщаш 1 оборот и преценяваш дали е ок празния ход и дали вървежът те устройва (поне при мен така става).
5. 8/100 е много трудно постижимо - остави градските легенци, аз от байчо пред блока съм чувал и разход от 5,7/100 газ на пасат.

- ангелчо77
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 19:26
- Автомобил: Passat B3 Variant
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: ловеч
Re: Pasat 1.8 комби харчи повече след смяна на мембрани
Колега,по точки 1,2, и 3 съм съгласен.
По точка 4 колегата отива на газаджия,който си разбира от работата.
Точка 5-става дума за дълъг път,тоест извънградско,моят пасат при скорост 90 км си гори 7.5 газ при горе изброените условия.
Автора на темата да каже кога са сменяни мембрани,и какъв му е стилът на шофиране.
По точка 4 колегата отива на газаджия,който си разбира от работата.
Точка 5-става дума за дълъг път,тоест извънградско,моят пасат при скорост 90 км си гори 7.5 газ при горе изброените условия.
Автора на темата да каже кога са сменяни мембрани,и какъв му е стилът на шофиране.

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Pasat 1.8 комби харчи повече след смяна на мембрани
connor cane написа:8/100 газ за тежко купе като Пасата ми се струва малко приказка от 1001 нощи...
Значи аз съм Аладин....
Едно време масово тук се даваха разходи от 10/100 градско за тази модификация Пасат.И аз като колегата се тръшках невярвайки,понеже под 14/100 не можех да го докарам.Как се обръщат нещата с времетоне е истина.
Настоящ разход 10/100 смесено.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12111
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Pasat 1.8 комби харчи повече след смяна на мембрани
8/100 на хубав път с движение на 4-5 предавка около 3000 оборота си е напълно реален разход, както и смесения от 10/100, моя точно такъв разход дава, ПФ двигател преправен с моно инжекция от АБС
- stefan4o
- Мнения: 19300
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Pasat 1.8 комби харчи повече след смяна на мембрани
Покарай малко с новите мембрани, после направи читава настройка.
Аз ползвам метода с 3500-те оборота. Навиваш крана на тройника, докато започне да глъхне от 3500 и паднат, после връщаш там, дето няма глъхнене. Гласиш ниските режими на товар с накатката на изпарителя и си 6 точки. На мен ми дава средно 9.2-9.3 с 50-50 градско-извънградско каране - Джета 1.6 карбуратор, като се има предвид, че градското ми трудно пада под 12, сам можеш да сметнеш, колко гори извън града.
Аз ползвам метода с 3500-те оборота. Навиваш крана на тройника, докато започне да глъхне от 3500 и паднат, после връщаш там, дето няма глъхнене. Гласиш ниските режими на товар с накатката на изпарителя и си 6 точки. На мен ми дава средно 9.2-9.3 с 50-50 градско-извънградско каране - Джета 1.6 карбуратор, като се има предвид, че градското ми трудно пада под 12, сам можеш да сметнеш, колко гори извън града.

- ludmil
- Мнения: 255
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: Земята
- Контакти:
Re: Pasat 1.8 комби харчи повече след смяна на мембрани
Здравейте!
Актуализирам темата, след няколко месеца.
И така - смяна на въздушен филтър, центровка на газта, смяна на масло с полу-синтетик и добавка на 2 флакона римет за газ - разхода падна на около 7.5/100 газ на дълъг път
Само градско - твърдо 13/100, което мисля е добре.
Актуализирам темата, след няколко месеца.
И така - смяна на въздушен филтър, центровка на газта, смяна на масло с полу-синтетик и добавка на 2 флакона римет за газ - разхода падна на около 7.5/100 газ на дълъг път
Само градско - твърдо 13/100, което мисля е добре.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Pasat 1.8 комби харчи повече след смяна на мембрани
Градското ще става все повече и повече разхода . Имам в предвид задръстванията и тапите. Няма как да е малък разхода след като 1 светофар не можеш да преминеш за 3-4 зелени светвания.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта