Pasat 1.8 комби харчи повече след смяна на мембрани

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
ludmil
Мнения: 255
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: RP 1990
Местоположение: Земята
Контакти:

Pasat 1.8 комби харчи повече след смяна на мембрани

Мнениеот ludmil » Пон 14 сеп 2015 14:06


Здравейте!
Отскоро съм щастлив собственик на Пасат Комби 1990г моноинжекцион. Продавачът ми каза, че е харчел около 8/100 газ, но след смяна на мембраните разхода е скочил на 10/100. И действително, толкова го засякох вчера - 9.6/100 газ на дълъг път. Притварянето на кранчето не намали разхода. Някакви идеи?




Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Pasat 1.8 комби харчи повече след смяна на мембрани

Мнениеот connor cane » Пон 14 сеп 2015 14:40


Центровка на газ анализатор?
Върви ли добре - как е празния ход?
Разходът много зависи от стила на каране, спиране/тръгване, средна скорост и тн.
8/100 газ за тежко купе като Пасата ми се струва малко приказка от 1001 нощи...


Dushan
Мнения: 300
Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABD 1994
Местоположение: София

Re: Pasat 1.8 комби харчи повече след смяна на мембрани

Мнениеот Dushan » Пон 14 сеп 2015 15:18


При смяна на мембрани настройката става различна. Отиваш при майстори, закачат го на компютъра, правят настройка и ако не харчи 8 значи продавача те е излъгал. За разхода много неща са от значение. Какво количество и с каква температура вкарва въздуха, стила на каране, маршрута, колко е натоварена, искрата която правят свещите, дали се смесва добре въздуха и горивото, вакуми, датчици, компресия и т.н. Не случайно за това се учи, но майстори след осми клас колкото искаш. :no


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Pasat 1.8 комби харчи повече след смяна на мембрани

Мнениеот connor cane » Пон 14 сеп 2015 15:40


С други думи:
1. Кабели, свещи, капачка и палец трябва да са подменени или проверени и изправни.
2. Моното трябва да е изправно - най-вече да не е скъсан тампона и да дърпа върдух.
3. Центровката на делкото трябва да е направена за газ - не знам колко градуса трябва да е предварението за 1.8, на 2.0Е (АБК при Ауди) е 9 геадуса (6 за бензин + още 3).
4. При така изпълнени условия, въртиш от кранчето на изпарителя до момента, в който почне да трепери от бедна смес, след което връщаш 1 оборот и преценяваш дали е ок празния ход и дали вървежът те устройва (поне при мен така става).
5. 8/100 е много трудно постижимо - остави градските легенци, аз от байчо пред блока съм чувал и разход от 5,7/100 газ на пасат. :mhihi


Потребителски аватар
ангелчо77
Мнения: 223
Регистриран на: Нед 06 мар 2011 19:26
Автомобил: Passat B3 Variant
Двигател: RP 1990
Местоположение: ловеч

Re: Pasat 1.8 комби харчи повече след смяна на мембрани

Мнениеот ангелчо77 » Вто 15 сеп 2015 18:44


Колега,по точки 1,2, и 3 съм съгласен.
По точка 4 колегата отива на газаджия,който си разбира от работата.
Точка 5-става дума за дълъг път,тоест извънградско,моят пасат при скорост 90 км си гори 7.5 газ при горе изброените условия.

Автора на темата да каже кога са сменяни мембрани,и какъв му е стилът на шофиране. :wink


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Pasat 1.8 комби харчи повече след смяна на мембрани

Мнениеот Iezekil » Сря 16 сеп 2015 21:12


connor cane написа:8/100 газ за тежко купе като Пасата ми се струва малко приказка от 1001 нощи...

Значи аз съм Аладин....
Едно време масово тук се даваха разходи от 10/100 градско за тази модификация Пасат.И аз като колегата се тръшках невярвайки,понеже под 14/100 не можех да го докарам.Как се обръщат нещата с времетоне е истина.
Настоящ разход 10/100 смесено.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12111
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Re: Pasat 1.8 комби харчи повече след смяна на мембрани

Мнениеот К.Одаджийски » Сря 16 сеп 2015 22:29


8/100 на хубав път с движение на 4-5 предавка около 3000 оборота си е напълно реален разход, както и смесения от 10/100, моя точно такъв разход дава, ПФ двигател преправен с моно инжекция от АБС


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19300
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Pasat 1.8 комби харчи повече след смяна на мембрани

Мнениеот stefan4o » Сря 16 сеп 2015 22:34


Покарай малко с новите мембрани, после направи читава настройка.
Аз ползвам метода с 3500-те оборота. Навиваш крана на тройника, докато започне да глъхне от 3500 и паднат, после връщаш там, дето няма глъхнене. Гласиш ниските режими на товар с накатката на изпарителя и си 6 точки. На мен ми дава средно 9.2-9.3 с 50-50 градско-извънградско каране - Джета 1.6 карбуратор, като се има предвид, че градското ми трудно пада под 12, сам можеш да сметнеш, колко гори извън града. :th_up


Потребителски аватар
ludmil
Мнения: 255
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 21:30
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: RP 1990
Местоположение: Земята
Контакти:

Re: Pasat 1.8 комби харчи повече след смяна на мембрани

Мнениеот ludmil » Чет 24 дек 2015 22:17


Здравейте!
Актуализирам темата, след няколко месеца.
И така - смяна на въздушен филтър, центровка на газта, смяна на масло с полу-синтетик и добавка на 2 флакона римет за газ - разхода падна на около 7.5/100 газ на дълъг път
Само градско - твърдо 13/100, което мисля е добре.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Pasat 1.8 комби харчи повече след смяна на мембрани

Мнениеот kris11 » Пет 25 дек 2015 17:58


Градското ще става все повече и повече разхода . Имам в предвид задръстванията и тапите. Няма как да е малък разхода след като 1 светофар не можеш да преминеш за 3-4 зелени светвания.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта