Съвет за размер на дюзи mk3 2.0 ADY

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Съвет за размер на дюзи mk3 2.0 ADY

Мнениеот ShoGo_GTI » Вто 19 яну 2016 19:02


Здравейте колеги, понеже ми се прецака инжекторната рейка и не беше от най хубавите реших направо да я сменя с нова. Преди малко я закупих и смятам утре да я монтирам. Работата е там, че преди инжекциона беше монтиран на стария ми двигател - ABF и в сервиза където ми монтираха инжекциона са си разпробили дюзите според него двигател и след това прехвърлих всичко както си е на този двигател (2.0 115 ADY) сега идеята ми е да си разпробия новите дюзи с по правилен размер за моя двигател.

Въпросът ми е следния - има ли някаква формула или схема, по която да си изчисля колко точно да ги разпробия? Или ако някой от Вас, който се занимава професионално си е играл с този двигател да ме посъветва как да постъпя.

Двигателя се разбра какъв е, електрониката ми е тамона про гас, редуктора ми е nlp (който в скоро време смятам да заменя с magic 3 compact), рейката ми е някаква турска нлп или rail новата ми е валтек на 3ома с оранжеви бубини

ПП ровейки се из нета открих в друг форум това

мощноста в kw/бр.цилиндри-2/10
пример 100kw/4=25-2=23/10=2.3


според което би трябвало размера да 1.9 - 2мм

дали е правилно?




Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Съвет за размер на дюзи mk3 2.0 ADY

Мнениеот Bai Sando » Вто 19 яну 2016 19:11


Толкова :th_up
Направи ги на 1.9мм.
На моя съм с 2.0 мм. и също си работи добре


Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: Съвет за размер на дюзи mk3 2.0 ADY

Мнениеот ShoGo_GTI » Чет 21 яну 2016 22:12


Дюзите ги направих на 2мм, старите бяха на 3мм. След 2 дни игра да и пробване на различни вариянти преди малко успях да си направя най-приемливите за мен настройки относно динамиката на колата. Първоначално ми правеше впечатление, че когато смачкам рязко колата диференциалното падаше на 0.8 и имаше лек забив на колата, а на място си седеше на 1.1 Вдигнах го на 1,3 и сега го няма забиването, тъгна добре и не пада под 1.05 при рязко подаване на газ. Това, което ми прави впечатление е, че като я настъпах по околовръстното след 5000 оборота колата става една идея по спъната и температурата на изпарената газ пада от 40+ градуса на 15тина градуса. Възможно ли е спада в мощността на двигателя да е в резултат от пада на температурата на газ-та? И ако е така за това предполагам е отговорен редуктора?



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта