регулиране на АГУ-решено добър майстор!!

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Мнениеот Stoi » Вто 29 авг 2006 12:56


GOLF@ написа:Здравеите, защо не напише някой на колко оборота са му развити болчетата и хората да знаят, та като опитат да им падне на всички разхода.


Щото това е тъпо ! Зависи от колата , мотора , изпарителя и 100 неща още !!!!




Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Вто 29 авг 2006 23:26


Stoi написа:
GOLF@ написа:Здравеите, защо не напише някой на колко оборота са му развити болчетата и хората да знаят, та като опитат да им падне на всички разхода.


Щото това е тъпо ! Зависи от колата , мотора , изпарителя и 100 неща още !!!!

По принцип да така е, но аз от такива проби единя голф го напраих супер. Ама тоя абу-то не мога, градско харчи 11.5, а извънградско 10. Под това не пада.
Аз лично бих пробвал нищо, че е тъпо.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Чет 31 авг 2006 10:19


Не знам аз от такива опити само си увеличавах разхода.По-скъпо ми излиза да се правя на майстор отколкото да дам 3 лева на доказан майстор!!
Иначе тези болтчета за това са оставени да се въртят, ако нямяше нужда от регулировка в зависимост от състоянието на конкретния двигател, производителите щаха до пробият по една дупка...


VANKO57
Мнения: 77
Регистриран на: Пон 04 сеп 2006 17:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VANKO57 » Вто 05 сеп 2006 13:07


kaloyan22 написа:Иначе тези болтчета за това са оставени да се въртят, ако нямяше нужда от регулировка в зависимост от състоянието на конкретния двигател, производителите щаха до пробият по една дупка...

По принцип на изпарителети има или един или два винта / независимо как са оформени като болт или като шестогран / . От моя опит с газовите мога да ви споделя следното:
- С винта се регулира притока на газ на ниски по-грубо;
- С шестограна по-финно.
Има изпарители които са само седна регулировка.
Ще Ви препоръчам следната регулировка на двг:
1- Палите двг и подавате газ така че двг да работи на средни обороти;
2- Започвате да завивате винта на на тройника докато двг започне да глъхне;
3- Отвивате винта около 1,5 оборота и пускате газта/ педала/;
4 - Ако изпарителя е две регулировки завивате шестограна до край и отвивате 2-3 оборота. Следва търсене на мах ниски обороти с винта.
5- Регулирате с шестограна ниските обороти като търси мах.
Това е проста но много ефикасна настройка. Аз лично я правя с вакум мер и се получава доста добре.
Успех


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Вто 05 сеп 2006 13:33


GOLF@ написа:По принцип да така е, но аз от такива проби единя голф го напраих супер. Ама тоя абу-то не мога, градско харчи 11.5, а извънградско 10. Под това не пада.
Аз лично бих пробвал нищо, че е тъпо.


Ами моя ABU градско харчи в диапазона 10-12 зависи как я карам и задръствания. Но извънградско пада на 7 при 120км/ч и 8 при 130-140. Ти с каква скорост караш извънграда за да ти дава 10. Не ми се струва логично толкова голям разход извънградско при положение че градското е като мойто.

Настройката трябва да е много прецизна на газ. На мен Павката от Княжево ми я направи и колата в момента върви много леко имам в предвид че при галене на педала колата си ускорява прилично, което е показател за оптимална настройка на сместа а от там ефикасност и по-нисък разход. Трябва кабели, свещи,палец, капачка да са ти ок защото на газ се влияе доста.


Потребителски аватар
Иво.Иванов
Мнения: 46
Регистриран на: Пон 21 дек 2015 12:47
Автомобил:
Двигател:

Re: регулиране на АГУ-решено добър майстор!!

Мнениеот Иво.Иванов » Сря 06 апр 2016 18:15


Здравейте, ще се сдобия в скоро време с една колица, Пасат 3 Б4 Комби, 2000 куб. см. 115 к.с. Автоматична скоростна кутия, изпарителя ми е БРЦ, не знам модела, но от това което прочетох в тази тема, разбрах, че е електрически, та въпросът ми е, Нормално ли е за този модел скоростна автомобил с тази скоростна кутия, разходът ми в градски условия да е 16,5/100?


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: регулиране на АГУ-решено добър майстор!!

Мнениеот muns61 » Сря 06 апр 2016 20:40


Да, нормално е.


Потребителски аватар
Иво.Иванов
Мнения: 46
Регистриран на: Пон 21 дек 2015 12:47
Автомобил:
Двигател:

Re: регулиране на АГУ-решено добър майстор!!

Мнениеот Иво.Иванов » Сря 06 апр 2016 21:03


Благодаря за отговорът, знацхи няма място за притеснения, Лека вечер



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта