Здравейте колеги.
Преди 8-9 месеца се наложи да си сменям изпарителя (вакуумен Мимгаз) и по съвет на газаджията сложихме електрически пак на същата марка,понеже "издържали повече".
От скоро ми започнаха проблемите.Тръгвам онзи ден за Бургас,оборотите бяха ок.На влизане в града оборотите на празен ход паднаха на 450-500 и аха колата да изгасне.Вдигнах ги от синия винт за реглаж на мембраните и се оправат и след няколко часа пак така.Ходих при въпросния газаджия,който каза че изпарителя е за смяна.Да,ама на мен не ми е рентабилно на 8-9 месеца да сменям изпарители и да храня майстори.Разглобих си изпарителя в нас,мембраните са му меки и не са скъсани.Беше доста зацапан с графит и особено под пружината на винта за реглаж.Изчистих го и го сложих,но сега оборотите са варират от 750-1000 на място,а в движение със скорост над 60-70 като изключа от скорост и рязко спадат до към 200-300 и колата иска да гасне.
Като въртя винта,за да се затворят мембраните оборотите си падат,но интересното е и че при развиване става същото.
Някой може ли да ми даде съвет какво да правя,че се виждам в чудо с тази газ в последно време?
Проблем с винт за настройка на изпарител Mimgas
- stefan4o
- Мнения: 19307
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с винт за настройка на изпарител Mimgas
beuchat написа:Като въртя винта,за да се затворят мембраните оборотите си падат,но интересното е и че при развиване става същото.
Някой може ли да ми даде съвет какво да правя,че се виждам в чудо с тази газ в последно време?
Не затваряш никакви мембрани, просто променяш чувствителността им. Отделно - когато сместа е бедна оборотите падат, когато е богата - също. Търсят се най-високите обороти от винта.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем с винт за настройка на изпарител Mimgas
Сипал си кофти газ и от там ти е променило оборотите.Не е трябвало да го разглобяваш,за 8 месеца му няма нищо.
Пробвай дали не е отвит много бронзовия винт,ако да го завий до край.Нагласи си оборотите само от пластмасовия и леко почвай да отвиваш бронзовия.Естествено ще почне да става много богата сместа и двигателя ще почне да се дави.
Тогава почни да завиваш лекичко пластмасовия докато изглади оборотите.Изфорсирай до 3-4 хил.об. и виж дали плавно падат оборотите,ако да го остави така,ако не,отвий/завий пластмасовия докато нагласиш по-плавното падане на оборотите.
Пробвай дали не е отвит много бронзовия винт,ако да го завий до край.Нагласи си оборотите само от пластмасовия и леко почвай да отвиваш бронзовия.Естествено ще почне да става много богата сместа и двигателя ще почне да се дави.
Тогава почни да завиваш лекичко пластмасовия докато изглади оборотите.Изфорсирай до 3-4 хил.об. и виж дали плавно падат оборотите,ако да го остави така,ако не,отвий/завий пластмасовия докато нагласиш по-плавното падане на оборотите.

- beuchat
- Мнения: 1940
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Проблем с винт за настройка на изпарител Mimgas
Тя работата става малко сложна,защото преди това колата вървеше много добре(без проблем си ускоряваше до прекъсвач на 3-та)Скъса се тампона на карбуратора,смених го с нов,с който не вървеше и гореше много,защото беше крив и смучеше въздух.Проблема с ниските обороти го правеше и с кривия тампон и сега с новия.
Забеляах преди малко,че като чукна леко синия винт,колата тръгва да губи обороти и се оправя, и се чудя дали нещо пружинката под винта не прави някакви мизерии и от там да няма настройка?
Иначе бронзовия винт е затегнат.Снощи го човърках и имаше малка разлика,но днес като зпаалихи покарах,все едно не беше пипан.
EDIT:Смених винта и пружината,същата работа.
Възможно ли е тоя да е човъркал нещо и карба?
Настоил я е да работи на 750 оборота,а аз дъм с делкото за 950 оборота,и ме съмнява че е пипано и от карба.
Забеляах преди малко,че като чукна леко синия винт,колата тръгва да губи обороти и се оправя, и се чудя дали нещо пружинката под винта не прави някакви мизерии и от там да няма настройка?
Иначе бронзовия винт е затегнат.Снощи го човърках и имаше малка разлика,но днес като зпаалихи покарах,все едно не беше пипан.
EDIT:Смених винта и пружината,същата работа.
Възможно ли е тоя да е човъркал нещо и карба?
Настоил я е да работи на 750 оборота,а аз дъм с делкото за 950 оборота,и ме съмнява че е пипано и от карба.
- beuchat
- Мнения: 1940
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Проблем с винт за настройка на изпарител Mimgas
Някакви идеи?
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Проблем с винт за настройка на изпарител Mimgas
Купи си Ловато, БРЦ, Ланди или нещо подобно. 10 години карах таксита- с тия мимгаз освен проблеми друго не съм видял. На 4 коли - едно и също- губи обороти- нагласяш ги- вдига разхода яко, оправиш разхода- оборотите падат. Това не бяха газ- анализатори, майстори- няма оправия. Или аз съм попадал на кофти бройки или колите ми са били калпави. След смяната им с "по-маркови" нямах ядове. Последния мимгаз, който хвърлих беше на баща ми на колата- на 60 000км изпарител- побърка го. Сега е с ловато- няма ядове. Зимата пали на газ без проблем при минус 15. А с мим-а пали пак на газ, ама след като му излееш 2 кила гореща вода.
пп. Сега се сетх, че мимгас са копие на ловато и ремонтния комплект ловато става на мим-а. Въпросната пружинка на пластмасовата врътка на мим-а и на ловатото са еднакви, но тая на ловатото е доста по стегната.
пп. Сега се сетх, че мимгас са копие на ловато и ремонтния комплект ловато става на мим-а. Въпросната пружинка на пластмасовата врътка на мим-а и на ловатото са еднакви, но тая на ловатото е доста по стегната.
- beuchat
- Мнения: 1940
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Проблем с винт за настройка на изпарител Mimgas
Колега,предния ми беше мимгаз,изкара си без проблем 5 години.Колата се пали на газ всеки път,палил ми е без проблеми на -25 градуса.Засега нещата са ок,снощи карах оборотите са стабилни и не падат.Вървеж е долу горе ок,иска малко настройка във високите.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Проблем с винт за настройка на изпарител Mimgas
Когато карах мим проблема главно ми беше дали газовата бутилка е пълна или почти празна. При пълна бутилка- държи високи обороти, като остане 7 8 кила газ - почва да гасне. И на 4те коли по някакво стечение на обстоятелствата бяха с мим. След смяната с ловато- 1 към 1 мим гас проблемите ми изчезнаха
- beuchat
- Мнения: 1940
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Проблем с винт за настройка на изпарител Mimgas
Горивото също има значение.Като отварях сегашния изпарител да го чистя,беше целия в графит,а стария ми на 5 години може да се каже,че почти не се е изцапал.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Проблем с винт за настройка на изпарител Mimgas
Отвори ли тоя синия клапан, той има филтър - обикновено е вътре фул с графит?
- beuchat
- Мнения: 1940
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Проблем с винт за настройка на изпарител Mimgas
Чакам да ми свърши газта,понеже клапана на бутилката не работи явно,и ще сменя филтъра в клапана,защото ме съмнява че не филтрира.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Проблем с винт за настройка на изпарител Mimgas
Приготви се да видиш голямо мазало във филтърчето 

- beuchat
- Мнения: 1940
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Проблем с винт за настройка на изпарител Mimgas
Сменен филтър на клапана на газовата+въздушен,промяна има единствено,че като изключа от висока скорост на свободна предавка не гасне,но оборотите на ПХ на място пак са ниски независимо,че като ги настроя от синия винт в началото са ок,но после не ...
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Проблем с винт за настройка на изпарител Mimgas
Ама не само от синия винт- трябва да имаш и един метален- като болт- развии го малко, ще се вдигнат. после от синия винт
- beuchat
- Мнения: 1940
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Проблем с винт за настройка на изпарител Mimgas
Месинговия винт за постоянно пускане на газ,въртях го още преди да отворя изпарителя и да сменя филтрите-ефект нямаше.Явно изпарителя си е заминал.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта