Онзи ден правих една астра 93-та с 1.6 100 к.с. и фулгруп впръскване,на нея видях така монтиран датчик на колянов вал(външно).
Аз бих изхвърлил целия двигател,слагам му АБФ със все инсталацията му,която не е никак сложна и от там вече коректно работещ газов инжекцион.
Това говорим,ако колата е нещо със супер сантиментална или друга стойност и искам да си я карам.
Иначе инвестицията е абсолютно не оправдана.
Газифициране на 9А мотор
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: Нед 27 апр 2008 18:27
- Автомобил: Passat B2 _ Passat B5 _ Octavia 2
- Двигател: JN _ ACK _ BMM
- Местоположение: София
Re: Газифициране на 9А мотор
Аз съм с JN мотор на пасат, KE-Jetronic и вече 10-11 години и 100000 км., обикновенно газово с плочка. В момента работи и на бензин и на газ, като проблеми имам само при свободна, понякога варират оборотите, понякога ги държи високи 1100-1200. Важно е да се гледат вакуумите за въздуха, защото там често се закъсват гумите. Две години беше карана само на газ и като се оправи тока до помпата запали от раз. Не ми е гърмяла, нито съм имал поражения по бензиновите системи. Свещите са Бош - както е дошла с тях от Германия 2000 година, преди 3 години ги смених с NGK, но мисля пак да си ги върна, щото едната умря и сега карам с 3 NGK и 1 Bosch. Разхода е +10-15% на бензиновия. Така, че от моя гледна точка аз лошо от газифицирането не съм видял, пък ми е спестила доволно пари.
- Tsankovski
- Мнения: 366
- Регистриран на: Пон 25 юли 2016 10:14
- Автомобил: VW Passat B5-5 Variant Тiptronic
- Двигател: AMX 2005 2-8 4motion Exclusive
- Местоположение: Русе
Re: Газифициране на 9А мотор
Колега какво се случи с газифицирането ??
Сега ти видях темичката и виждам че си ми градски, та ми стана интересно,карам същия мотор със обикновена газова слагана в Русе вече 240000км съм минал само на газ без проблеми
Сега ти видях темичката и виждам че си ми градски, та ми стана интересно,карам същия мотор със обикновена газова слагана в Русе вече 240000км съм минал само на газ без проблеми
Re: Газифициране на 9А мотор
Вероятно това може да помогне за оборотите на празен ход.
http://audibg.com/forum/index.php?/topi ... nt-1578858
До сега не се бях интересувал от тази система и от половин час четене по форумите не може да се каже, че я познавам - ако съм в грешка, поправете ме.
От прочетеното ми изглежда, че няма TPS, а компа се опитва да гадае за празния ход от положението на дебитомера. Понеже логичното е да се гледа положението на педала за газта / дросел клапата, аз бих добавил един ключ, който при отпуснат педал да закове нивото на сигнала от дебитомера, а компютърът да разбере намеренията ни (че не подаваме газ и се движим в празен ход) и да започне да регулира оборотите. Предполагам, че дебитомерът не влияе на аванса, иначе нямаше да е добре да го оставят така да се мандърца свободно (- авансът с вакуум на делкото ли е?).
Ако предположенията ми са верни и основните проблеми с газта са решени, то няма да е лошо да се възползваме от наличието на ламбда сонда и добавения TPS, като монтираме и един ламбда-контролер - за оптимизиране на сместа при различните режими на работа. А също подходящ модел студоустойчив и свързан на подходящо място изпарител, за да не се налага първоначално палене на бензин, дори и през зимата, поне до -10 -15 оС.
http://audibg.com/forum/index.php?/topi ... nt-1578858
До сега не се бях интересувал от тази система и от половин час четене по форумите не може да се каже, че я познавам - ако съм в грешка, поправете ме.
От прочетеното ми изглежда, че няма TPS, а компа се опитва да гадае за празния ход от положението на дебитомера. Понеже логичното е да се гледа положението на педала за газта / дросел клапата, аз бих добавил един ключ, който при отпуснат педал да закове нивото на сигнала от дебитомера, а компютърът да разбере намеренията ни (че не подаваме газ и се движим в празен ход) и да започне да регулира оборотите. Предполагам, че дебитомерът не влияе на аванса, иначе нямаше да е добре да го оставят така да се мандърца свободно (- авансът с вакуум на делкото ли е?).
Ако предположенията ми са верни и основните проблеми с газта са решени, то няма да е лошо да се възползваме от наличието на ламбда сонда и добавения TPS, като монтираме и един ламбда-контролер - за оптимизиране на сместа при различните режими на работа. А също подходящ модел студоустойчив и свързан на подходящо място изпарител, за да не се налага първоначално палене на бензин, дори и през зимата, поне до -10 -15 оС.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта