Проблем с пасат b4 клапан на сервото

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
plam_pl
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 19:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Проблем с пасат b4 клапан на сервото

Мнениеот plam_pl » Нед 30 окт 2016 8:27


Колеги здравейте.Моля ви ако можете да помогнете.Имам пасат б4 1.8 моноинжекция.Карам го на газ.От няколко дена имам проблем който не мога да реша.Ходих при двама трима майстори -нищо.Колата започна да работи нестабилно на свободна скорост,когато е загряла.Вдигнах капака и чух съскане на въздух.Преди сервото има едно клапанче за задържане на вакуума.То има две странични тръбички,затворени с две бакелитови капачета,които просто се поставят върху тях.Едното капаче се беше счупило и през тръбичката влизаше въздух.

IMG_20161026_115949.jpg

IMG_20161026_115943.jpg


Пробвах да запуша с пръст дупката,и работата на двигателя се влоши.Той сякаш започна да се мъчи.Сега съм запушил тази тръбичка със затапен гумен плътен маркуч,ходих на настройка на газта,но колата не работи както трябва.Не винаги ,но при угасване на двигателя(когато е топла),се получава едно остатъчно горене на газта от 4-5 секунди.След това трудно запалва.Въпросът ми е да не би да не трябва да се запушват плътно тези входове на клапана на сервото,и за какво изобщо са направени тези входове.Благодаря предварително.




Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с пасат b4 клапан на сервото

Мнениеот Dpop » Пет 18 ное 2016 14:44


Нормално е да са запушени. Ако си в вакумен изпарител на АГУ-то, от там изпарителя взема вакум. При автомобил с климатик, единия от тези изводи се ползва за работата на клапата за вътрешна циркулация на въздуха.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 137 госта