Колеги здравейте.Моля ви ако можете да помогнете.Имам пасат б4 1.8 моноинжекция.Карам го на газ.От няколко дена имам проблем който не мога да реша.Ходих при двама трима майстори -нищо.Колата започна да работи нестабилно на свободна скорост,когато е загряла.Вдигнах капака и чух съскане на въздух.Преди сервото има едно клапанче за задържане на вакуума.То има две странични тръбички,затворени с две бакелитови капачета,които просто се поставят върху тях.Едното капаче се беше счупило и през тръбичката влизаше въздух.
Пробвах да запуша с пръст дупката,и работата на двигателя се влоши.Той сякаш започна да се мъчи.Сега съм запушил тази тръбичка със затапен гумен плътен маркуч,ходих на настройка на газта,но колата не работи както трябва.Не винаги ,но при угасване на двигателя(когато е топла),се получава едно остатъчно горене на газта от 4-5 секунди.След това трудно запалва.Въпросът ми е да не би да не трябва да се запушват плътно тези входове на клапана на сервото,и за какво изобщо са направени тези входове.Благодаря предварително.
Проблем с пасат b4 клапан на сервото
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с пасат b4 клапан на сервото
Нормално е да са запушени. Ако си в вакумен изпарител на АГУ-то, от там изпарителя взема вакум. При автомобил с климатик, единия от тези изводи се ползва за работата на клапата за вътрешна циркулация на въздуха.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 137 госта