Проблем с томасето аляска
-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Проблем с томасето аляска
Става въпрос за ги и редактор томасето Аляска . Налягането на редуктора не може да се смъкне под 1700 мб. Навива се винтчето смъква до 1700 и продължиш ли да навива вдига на 2000мб.някакъв съвет? Може ли от това налягане да ми гори и повече газ
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Проблем с томасето аляска
Зависи как е регулирана в самото начало.Ако регулировката е направена на 1400 а сега е 1700мб може, но едва ли е така защото няма да рабори нормално.Гледай бензиновото и газовото ти време да са на едно.
-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с томасето аляска
Да но забравих да кажа че ми изписва грешка високо налягане на редуктора
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Проблем с томасето аляска
Опиши по подробно за проблема.Редуктора стар ли е нов ли е?Работила ли е нормално колата? Кога направи проблема?
-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с томасето аляска
Преди 3 дни пътувах и за 440 км ми изгоря 40 литра газ, мотора е 1,8 125 коня адр. Говорим за нормално каране. Обаче при това се появи едно придърпване леко,след като се качих на магистрала и започнах плавно увеличаване на скоростта колата на 120-130 прехвърля на бензин така няколко пъти докато хванах цаката да карам с120. Понеже пътуването беше нощно в студените часове,на връщане ми прехвърляше на 100. На следващия ден реших да пробвам колата и на газ си вдигна 190 без проблем,както и можеше да се кара продължително с 140. Замислих се да не би в студеното време газовата тръба да е замръзнала и да няма дебит до изпарителя, но я закачихме на комп с едно приятелче(не е газаджия) и ми изписа грешка за ниско налягане (не е оставала без газ) и прекалено високо налягане на газ редуктор и наистина налягането на редуктора беше над 1800мб. След опит да се намали това налягане се стигна само до 1700мб въртейки винта на дясно се вдига до 2000мб и отгоре. Редуктора като го гледам по външен вид не е много нов
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Проблем с томасето аляска
Прегледай всички маркучета покрай редуктора и най вече вакум маркучето да не се е цъфнало.Също така филтъра виж... Ако не си го сменял скоро го смени.
-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с томасето аляска
Филтъра на изпарителя или на газовата фаза,понеже на газовата фаза е на около 3000 хил
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Проблем с томасето аляска
Свали му предния капак и виж гумичката на клапанчето дали не се е втвърдила прекалено много,или да не се е разместило нещо 

-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Проблем с томасето аляска
Bai Sando написа:Свали му предния капак и виж гумичката на клапанчето дали не се е втвърдила прекалено много,или да не се е разместило нещо
Благодаря ще погледна и това
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 117 госта