Колеги, купил съм си ремонтен комплект за дюзите на Бората - V5 150 PS
имам на разположение и микромерен часовник но ще трябва да си направя и преходник за него
по различни сайтове виждам че резбата на калибриращите дюзи е 1/8 - на всички модели на валтек ли е толкова ?
моите са от по-старите модели които ги няма вече в сайта на валтек а и там не дават каква е резбата на дюзите
на колко трябва да настроя да отварят ?
виждам в нета стойности от 0,4 до 0,6 мм
а в ютуб ги правят на 0,5 мм
Калибриране на инжектори VALTEK
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Калибриране на инжектори VALTEK
Аз ги правя на 0.5мм и използвам за тази цел дигитален дълбокомер, закупен от Китай.
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: Калибриране на инжектори VALTEK
а разбата на дюзите знаеш ли каква е ?
- megatronS
- VW експерт
- Мнения: 933
- Регистриран на: Съб 14 юни 2014 9:08
- Автомобил: Space Shuttle
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Калибриране на инжектори VALTEK
Китайският дълбокомер не ползва резба. Опира в корпуса на рейката и лоста му потъва, докато опре на буталото вътре. Тогава се занулява уреда. При пускане ток на дюзата . тя го избутва и отчита реалното отклонение от нула, затова и не съм обръщал внимание на резбата досега. Можеш да използваш една дюза и от нея да си направиш преход, мисля че са със същите резби като на новите модели.
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: Калибриране на инжектори VALTEK
рвзбата е 1/8,
купих една бърза връзка за шлаух Ф10, диаметъра на часовника е 8 мм нанизах шлаух Ф10 и щтракнах часовника
получи се това :
остана да намеря време да сваля инжекторите а им сменя карантиите и да ги калибрирам
купих една бърза връзка за шлаух Ф10, диаметъра на часовника е 8 мм нанизах шлаух Ф10 и щтракнах часовника
получи се това :
остана да намеря време да сваля инжекторите а им сменя карантиите и да ги калибрирам
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: Калибриране на инжектори VALTEK
калибрирането е завършено сега остава да се настрои компа.
инжекторите се оказа че са "mimgas", но карантиите им са същите - явно са крали от валтек
инжекторите се оказа че са "mimgas", но карантиите им са същите - явно са крали от валтек
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 174 госта