Здравейте колеги,
та въпроса ми е за по запознатите с ГИ Романо. Направил съм 2 принт скр., единия е когато колата е превключила на газ и един когато колата работи на бензин.
Както ще видите когато съм на газ налягането е в норма 1.48бар, но когато превключа на бензин налягането става 1.90. Това нормално ли е, изобщо нормално ли е да играе това налягане както си иска? Също така съм забелязал, че като обърна на газ в началото ми отчита 1.30бара, но след като дам малко газчица си отива към 1.4-1.5, това според мен не е много нормално, все едно някъде е запушено нещо и трябва да натисна газ за да отпуши? Нормално ли е изобщо така да си играе налягането самичко? Имам чувството, че този изпарител нещо не работи като хората... Също така си имам и стария проблем описан тук: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=22&t=402407&start=45
И имам чувството, че този проблем е свързан с това налягане на изпарителя.
нормално ли е налягането на изпарителя да се променя?
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: Сря 24 авг 2011 21:58
- Автомобил: ШКОДА ОКТАВИЯ
- Двигател: BLS 2008
- Местоположение: първомайци
Re: нормално ли е налягането на изпарителя да се променя?
Колега,аз съм с Фобос и при мен е така.С течение на времето налягането се повишава.Интересно ми е мнението на специалистите в тази област.
- bega4a
- Мнения: 96
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 22:22
- Автомобил: opel_omega_b
- Двигател: X30XE_ manual
- Местоположение: София
Re: нормално ли е налягането на изпарителя да се променя?
Да нормално е да се покачва ако маркуча между дюзите и редуктора е доста дълъг.Защо е пусната да работи на това голямо налягане.Защо са вързани сондите при положение че ги чете от ОБД-то махни ги.В таблицата на редуктора го направи налягане 1.1 и също така го намали до тази стойност.С какъв размер дюзи е колата трябва да с C-дюзи.Когато е дълъг маркуча и в програмата е зададено 1.5 бара системата сама определя под какво налягане да мине на бензин примерно 1.0 това ти не го виждаш и когато я каращ кротко и я настъпиш трябва малко време да напълни,налягането пада за момент под тези стойности и за това минава на бензин.Все пак е редуктор с мембрана и гумичка и дългия маркуч базика нещата в повечето случаи(има и съвсем малка вероятност и той да се базика не го изключвам)Я удари една снимка под капака да разгледаме какво и къде е сложено(ако не е проблем разбира се)
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: нормално ли е налягането на изпарителя да се променя?
Сондите не са вързани, тези стойности не са истински. Ще удара 1 снимка под капака, с това налягане си ми е настроена от както съм го сложил ГИ и досега не са ми казвали, че е високо. Нямам си на идея какъв размер са дюзите, не съм я монтирал сам системата, а и нямам толкова познания в тази област, но си имам постоянен проблем от близо година, който така и не можах да установя. Оправям го като мина на бензин (докато карам) и като съм с над 2000об обръщам пак на газ(при ускорение) и повече няма проблеми. Или някой клапан или изпарителя ме ебават.
Аааа извинявам се, не съм написал каква е колата, но не май никой не забеляза, че става въпрос за 6цил. двигател. Колата е Г4 2.8 V6 4Motion.
Аааа извинявам се, не съм написал каква е колата, но не май никой не забеляза, че става въпрос за 6цил. двигател. Колата е Г4 2.8 V6 4Motion.
Re: нормално ли е налягането на изпарителя да се променя?
Да вдигна тази стара тема, защото така и не намирам инфо. Ако налягането на изпарителя е настроено на 1.4 бара, до колко е нормално да пада и да се качва? Например, допустимо ли е да пада под 1 бар при рязко ускорение и да се качва над 2.5 бара отнемане на газ
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта