Проблем с палене и гаснене

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Mexypko
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 09 ное 2006 11:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с палене и гаснене

Мнениеот Mexypko » Сря 06 юни 2007 23:09


Здравейте, на кратко, ще изложа проблема който имам.
Колата пали на газ без проблем, минавам някоя кратка дестинация (6км примерно) и след като загася двигателя и пробвам да запаля пак върти но все едно не подава гориво, докато не пробвам 3,4 пъти с натискане не педала или не сменя на бензин. На бензин не ми се е случвало, но аз не я карам много така.
Другото е понякога след като изгася двигателя той продължава да работи все едно неизгорели газове (такова едно придърпващо и изнервящо), предполагам от кофти газ? или...
Много благодаря за помоща.




Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 06 юни 2007 23:27


центровка.
иди на диагностика.


добре дошъл. :D


Потребителски аватар
Mexypko
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 09 ное 2006 11:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mexypko » Чет 07 юни 2007 7:35


Сигурно не ми е направена както трябва ама бях при двама вече.
Добре заварил. Аз отдавна го имам ама то Джугана няма проблем как само да спамиш. :D


Потребителски аватар
auubau
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот auubau » Чет 07 юни 2007 19:09


при условие, че не гасне има вероятност да е от свещите - смени ги (като се сложи ГАЗ е добре да се сменят) с подходящи за твоя двигател не с каквито ти попаднат и ако не се оправи - центровка на запалване, регулировка на газово.
успех!


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 07 юни 2007 19:38


а да не би да е от богата смес и да се дави загряла като въртиш?
а и щом сутрин пали от раз значи има много газ /т.е. ако е бедна сместа сутрин мноого трудно ще я запалиш на газ/. Може клапанчето в изпарителя да ти пуска по малко газ и да се дава загряла а студена да пали перфектно.


Потребителски аватар
Mexypko
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 09 ное 2006 11:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mexypko » Чет 21 юни 2007 8:03


Нов изпарител трябва се оказа, четвъртият маистор при когото отидох явно знаейки какво прави откри че клапата ту затваря ту не и от това се получава. При гасене седи отворена и затова продължава да работи и обратното.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 21 юни 2007 8:29


колега за коя клапа става въпрос?
да не би клапанчето вътре за ниското налягане да изтърва газ и да се получава давене /симтомите които по-горе ти писах/?
ако е така се сменя клапанчето и е готово. Няма смисъл целия изпарител според мене да смениш и да ръсиш излишни пари.


Потребителски аватар
Rabbit
Зайцевъд
Мнения: 968
Регистриран на: Сря 15 дек 2004 8:50
Автомобил: Audi
Двигател: BAT 2005
Местоположение: София

Мнениеот Rabbit » Чет 21 юни 2007 10:16


аз имам друга идея - важи ако превключването ти е механично (тоест ти си го цъкаш на ръка), та:
при мен оставаше газ по тръбите и оттам се получаваше описания от теб ефект: пали трудно след като е работила и работи след гасене.
решението - при гасене си изключвах газта преди да угася колата.
при палене пусках газта със секунда закъснение. тоест давам на контакт , паля и в този момент вече пускам газта. работеше. вярно е, че малко повече стават операцийте и Зайка се затрудняваше.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 21 юни 2007 12:01


и аз така правя, но на недозагряла кола.
Когато е загрял двигателя газта много бързо се изпарява и не би трябвало да се дави.
Това ме навежда на мисълта че можа да изпуска клапанчето и да вкарва много газ.


Потребителски аватар
kapacitet
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград-града голяма

Мнениеот kapacitet » Пет 22 юни 2007 5:56


Другото е понякога след като изгася двигателя той продължава да работи все едно неизгорели газове (такова едно придърпващо и изнервящо), предполагам от кофти газ? или...
Братле ,на мен ми правеше същия кофти номер ,затова й сложих един прекъсвач след изпарителя затварящ притока на газ .Аверчето ми обясни ,че при гасене ,топлия мотор засмуквал останалото количество газ и се получавали вторични детонации ,оттогава нямам проблем!!!!!!!!!!?!?!?!


Потребителски аватар
Mexypko
Мнения: 6
Регистриран на: Чет 09 ное 2006 11:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mexypko » Нед 24 юни 2007 13:23


Оказа се, при петият газаджия, че просто изпарителят и по точно клапата дето отваря и затваря понякога не работи и от там. За нова клапа 50-70лв за смяна на изпарител с копче и тн 150лв.
Та така.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Нед 24 юни 2007 20:39


каква е тази клапа?


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 24 юни 2007 22:24


:shock
Нови мембрани в магазина са 16-20 лв...
В повечето сервизи взимат за работа 20-на лв(аз 15 :D )



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта