Здравейте, на кратко, ще изложа проблема който имам. 
Колата пали на газ без проблем, минавам някоя кратка дестинация (6км примерно) и след като загася двигателя и пробвам да запаля пак върти но все едно не подава гориво, докато не пробвам 3,4 пъти с натискане не педала или не сменя на бензин. На бензин не ми се е случвало, но аз не я карам много така.
Другото е понякога след като изгася двигателя той продължава да работи все едно неизгорели газове (такова едно придърпващо и изнервящо), предполагам от кофти газ? или...
Много благодаря за помоща.
			
									
									Проблем с палене и гаснене
- Rabbit
 - Зайцевъд
 - Мнения: 968
 - Регистриран на: Сря 15 дек 2004 8:50
 - Автомобил: Audi
 - Двигател: BAT 2005
 - Местоположение: София
 
аз имам друга идея - важи ако превключването ти е механично (тоест ти си го цъкаш на ръка), та:
при мен оставаше газ по тръбите и оттам се получаваше описания от теб ефект: пали трудно след като е работила и работи след гасене.
решението - при гасене си изключвах газта преди да угася колата.
при палене пусках газта със секунда закъснение. тоест давам на контакт , паля и в този момент вече пускам газта. работеше. вярно е, че малко повече стават операцийте и Зайка се затрудняваше.
			
									
										
						при мен оставаше газ по тръбите и оттам се получаваше описания от теб ефект: пали трудно след като е работила и работи след гасене.
решението - при гасене си изключвах газта преди да угася колата.
при палене пусках газта със секунда закъснение. тоест давам на контакт , паля и в този момент вече пускам газта. работеше. вярно е, че малко повече стават операцийте и Зайка се затрудняваше.
- kapacitet
 - Мнения: 35
 - Регистриран на: Нед 19 мар 2006 11:53
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Разград-града голяма
 
Другото е понякога след като изгася двигателя той продължава да работи все едно неизгорели газове (такова едно придърпващо и изнервящо), предполагам от кофти газ? или... 
Братле ,на мен ми правеше същия кофти номер ,затова й сложих един прекъсвач след изпарителя затварящ притока на газ .Аверчето ми обясни ,че при гасене ,топлия мотор засмуквал останалото количество газ и се получавали вторични детонации ,оттогава нямам проблем!!!!!!!!!!?!?!?!
			
									
										
						Братле ,на мен ми правеше същия кофти номер ,затова й сложих един прекъсвач след изпарителя затварящ притока на газ .Аверчето ми обясни ,че при гасене ,топлия мотор засмуквал останалото количество газ и се получавали вторични детонации ,оттогава нямам проблем!!!!!!!!!!?!?!?!
- The_Machine
 - Мнения: 3558
 - Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта