Като пусна климатика понякога гасне!
- The Red Guy
 - Мнения: 2402
 - Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
 - Автомобил:
 - Двигател:
 
Като пусна климатика понякога гасне!
На моята баба имам и климатик и когато е студена (не е загряла) и пусна климатика (винаги го пускам когато съм на газ след като съм тръгнал да карам вече - да речем по права улица на скорост) и освободя от скорост и загива. Забелязях даже напоследък - 2 пъти ми се случи, да запаля трудно след такова нещо (ама трудно, даже се оплаших, че ми е заминала бобината). На бенз всичко е наред, без климатик на газ върви идеално. Някви идеи имате ли от какво може да е?
			
									
									Колега аз съм със същия мотор и ми прави впечатление понякога, че като включа климатика дали на газ или бензин се замисля малко. Дали да вдигне оборотите, щото моите без клима са 650, а с 900 и от там се мъчи понякога да ми гасне. Но неподбира гас или бензин. Инъче като подам няколко пъти гас и се вдигат.
			
									
										
						- Mega
 - Мнения: 444
 - Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
 - Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
 - Двигател: AGN - 125
 - Местоположение: София
 - Контакти:
 
Има решение ...
Колега и аз имах този проблем. Първо ми кажи, климата оригинална ли е или е монтирана допълнително?
При мен беше така и накря проблема се оказа в това, че има едно краче на компютъра на колата, което получава 12 волта когато се включи климатика и леко покачва оборотите. При мен не беше свързано и колата гаснеше при включена клима. Просто двигателя не може да компенсира оборотите толкова бързо при изключване от скорост! Та свързах си го и всичко се оправи
Темата я има дискутирана даже пише кое краче на комп-а е, излиза при бушоните като кабелче с накрайник!
			
									
										
						При мен беше така и накря проблема се оказа в това, че има едно краче на компютъра на колата, което получава 12 волта когато се включи климатика и леко покачва оборотите. При мен не беше свързано и колата гаснеше при включена клима. Просто двигателя не може да компенсира оборотите толкова бързо при изключване от скорост! Та свързах си го и всичко се оправи
Темата я има дискутирана даже пише кое краче на комп-а е, излиза при бушоните като кабелче с накрайник!
- The Red Guy
 - Мнения: 2402
 - Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
 - Автомобил:
 - Двигател:
 
Oригинално монтиран е, не е допъкнително слаган. Това, коеот ти ми пишеш е, ако не е допълнително слаган, нали? Тези "крачета" - за клемореда на еку-то ли става въпрос?
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 5&start=15 - май е тва.
Да, ама моят климатик е фабричен. Остават според мен два варианта - бедна смес и температурен датчик (според vaskoto_1). Мерси, колега. Други мнения....
			
									
										
						http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 5&start=15 - май е тва.
Да, ама моят климатик е фабричен. Остават според мен два варианта - бедна смес и температурен датчик (според vaskoto_1). Мерси, колега. Други мнения....
- The_Machine
 - Мнения: 3558
 - Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
- The Red Guy
 - Мнения: 2402
 - Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
 - Автомобил:
 - Двигател:
 
Eeeeeee, човек, чаках ти да се изкажеш (уважам мнението ти по ? свързани с газови уредби, досега всичко, което си казвал, е имало резон в него). Днес се убедих в това. Темп. датчик си е ок, на бензин е много спокойна, на газ без климатик също. Другата седмица ще се повозя с лаптопа в колата да видим кога е бедна и колко трябва да се пипне.
			
									
										
						- The_Machine
 - Мнения: 3558
 - Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: София
 
- 
				andro_
 - Мнения: 5389
 - Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Пловдив
 
Какво става при мен...да кажем голфа го галят летните лъчи на слънцето,нагряват го яката.Влизам аз,паля,той си пали на бензин,троника усеща каква е работата - 60 градуса в купето а и напича и решава,че ще се включва.Газовата се включва след 5 сек работа на бензин,при условие,че темп.на антифриза е над 35 градуса,а тя е над тази стойност.Компресора на троника и той се включва около 4,5-5 сек след запалване на автото.И така ми се е случвало 2-3 пъти да угасна на свободен ход, и после,което е най-странното в първите моменти след запалването отново държи някакво странни обороти,после се усеща и се оправят нещата.Затова при такова палене леко форсирам на място - до 1100-1200 оборота докато всичко се включи и газта и троника.
			
									
										
						- titi7707
 - Мнения: 2482
 - Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
 - Автомобил: Golf 3
 - Двигател: ABS 1993
 - Местоположение: Плевен
 
интересни мнения но при мен също се чуди при вкл. на климата и след 5сек. си нормализира оборотите!при изключване пак за няколко секунди пък държи над 1000 об. и след това падат на 850!възможно ли е това краче на компа да не е закачено и от там да идва това чудене какво да прави с оборотите!климата е слагана допълнително!на бензин направо гасне като вкл. климата!прочетох темата за този проблем ще видим какво става!
			
									
										
						Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта