Нещо не е както трябва!!!
- Silvester
 - Мнения: 32
 - Регистриран на: Нед 11 фев 2007 1:17
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Варна
 
Нещо не е както трябва!!!
Здравейте,колата ми е  VW POLO 1043 куб с газова уредба BRC с ресетьчно реле...Проблемьт ми е следния:когато се пусна по надолнище и оборотомера показва между 2000 и 3000 об колата си подава сама газ,получава се нещо като припомпване на педалана газта,на бензин това го няма  
  .На какво може да се дьлжи това?Благодаря предварително 
			
									
									- 
				ivo123
 - Мнения: 1008
 - Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Бургас
 - Контакти:
 
колега ако е от полото на аватара ти - моноинжекция, значи или ти е богата сместта и степ мотора отваря дросел клапата или - там където е степ мотора опира в дроселовата клапа има едно винтче, ако то е пипано е възможно при отпускане на педала на газта компютъра да не отчита че колата е в принудителен празен ход.
Моето го проверявам по следния начин:
на контакт колата - подавам газ /отварям дроселовата клапа/ и с пръст или отверка бутвам леко главата на степ мотора - той се прибира навътре. Без да пускам газта откачам буксата на степ мотора и после си изключвам контакта.
При това положение от горна страна на моното има един стопорен болт, който е заводски фиксиран и производителя пише, че не трябва да се размества - рамото на клапата трябва да опре на него.
Следваща стъпка е да се направи с хлабиномерна пластина 0,5 мм разтояние между главата на степ мотора и вилката на дросел клапата.
Малко е дълго но дано съм го обяснил.
Ако я няма тази хлабина 0,5мм няма да разбира компа че си отпуснал газта нацяло и ще прави проблеми подобни на твоите.
успех!!!
			
									
										
						Моето го проверявам по следния начин:
на контакт колата - подавам газ /отварям дроселовата клапа/ и с пръст или отверка бутвам леко главата на степ мотора - той се прибира навътре. Без да пускам газта откачам буксата на степ мотора и после си изключвам контакта.
При това положение от горна страна на моното има един стопорен болт, който е заводски фиксиран и производителя пише, че не трябва да се размества - рамото на клапата трябва да опре на него.
Следваща стъпка е да се направи с хлабиномерна пластина 0,5 мм разтояние между главата на степ мотора и вилката на дросел клапата.
Малко е дълго но дано съм го обяснил.
Ако я няма тази хлабина 0,5мм няма да разбира компа че си отпуснал газта нацяло и ще прави проблеми подобни на твоите.
успех!!!
- Anbuch
 - Полохолик
 - Мнения: 3278
 - Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
 - Автомобил: VW POLO 6R
 - Двигател: CGGB 2010г
 - Местоположение: Хасково
 - Контакти:
 
Silvester написа:.С ламбда контрол или емулатор няма ли да има ефект?
Ако газаджиите не са направили нищо за трупането на грешки на компа ,бягай поне един емулатор да ти сложат. НО в повечето случаи ако компютъра е натрупал грешка то тя се усеща повече на бензин отколкото на газ и при теб проблема може да не е от това (казваш набензин няма проблем
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта