Заредих бутилката до горе и не пали
- dres
- Мнения: 23
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 13:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Заредих бутилката до горе и не пали
Заредих бутилка с газ до горе/ама догоре /и не ще да запали.Стрелката вместо да покаже пълно падна в изходно положение.Някакви идеи колеги?
- monstera
- Мнения: 87
- Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
На мен ми се случи такова нещо преди около месец в горещините. Като заредих веднъж до горе, сутрин си палеше без проблем, а след обед, като се нагрее, няма никой. След като намаля газта в бутилката всичко се нормализира. От тогава внимавам колко зареждам, особено ако няма да карам много веднага. Аз си го обяснявам, че от топлината се е повишило прекалено много налягането и клапана за газта не може да се отвори.
- ALiGaToR
- Мнения: 407
- Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Двете неща които са ти се случили са все от едно и също нещо. Стрелката ти показва, че е празна бутилката защото от голямото налягане поплавъка се е смачкал и затова не ти показва колко газ има и никога вече няма да ти покаже. А колата не пали поради голямото налягане което пречи на клапана да се отвори.
Има два начина на поправяне на "повредата":
1. Изчакай да стане студено (вечер) за да се охлади бутилката или за по бързо сложи лед или намокрени кърпи със студена вода, или каквото ида е друго което ще охлади бутилката.
2. Изпусни малко газ от тръбичката преди клапана за газта.
П.С.: Кажи колко ти е взел майстора за отстраняване на "повредата". и Кажи каква диагноза и е сложил на колата.

Има два начина на поправяне на "повредата":
1. Изчакай да стане студено (вечер) за да се охлади бутилката или за по бързо сложи лед или намокрени кърпи със студена вода, или каквото ида е друго което ще охлади бутилката.
2. Изпусни малко газ от тръбичката преди клапана за газта.
П.С.: Кажи колко ти е взел майстора за отстраняване на "повредата". и Кажи каква диагноза и е сложил на колата.


- dres
- Мнения: 23
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 13:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Майстора ми взе 15 лева и не ми каза какъв е проблема.Възможно е проблема да е бил съвсем малък.Преди да я завлека на майстора пробвах с почукване върху клапана но не стана.ALiGaToR написа:
П.С.: Кажи колко ти е взел майстора за отстраняване на "повредата". и Кажи каква диагноза и е сложил на колата.![]()
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
dres написа:Майстора ми взе 15 лева и не ми каза какъв е проблема.Възможно е проблема да е бил съвсем малък.Преди да я завлека на майстора пробвах с почукване върху клапана но не стана.ALiGaToR написа:
П.С.: Кажи колко ти е взел майстора за отстраняване на "повредата". и Кажи каква диагноза и е сложил на колата.![]()
считай,че си късметлия... с това почукване по бутилка(така или иначе силата на удара се предава) със свърхналягане можеше да полетиш нагоре и да си чукнеш главата в долния полюс на месечината.......
напомняш ми за един мой пациент,който светейки си със запалена клечка кибрит беше решил да провери дали му е пълен резервоара,за да не гръмне като почне да го заварява.......истинска история с тъжен край!
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Той не е чукал по бутилката, а по клапана, който е доста далеч от бутилката
. Това е класически метод. Може би не е чукал достатъчно силно.
На времето като бях с БГ боклуци - клапани на предната ми кола, за които описания от колегата проблем си беше стандартен си държах един ключ 19 в жабката - на газстанция след като заредях давах контакт, слизах и биех клапана яко с ключа, после палех.
Иначе майстора вероятно е намерил някое място с лош контакт - на масата на клапана например и го е оправил.

На времето като бях с БГ боклуци - клапани на предната ми кола, за които описания от колегата проблем си беше стандартен си държах един ключ 19 в жабката - на газстанция след като заредях давах контакт, слизах и биех клапана яко с ключа, после палех.

Иначе майстора вероятно е намерил някое място с лош контакт - на масата на клапана например и го е оправил.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
psstv18rp написа:Той не е чукал по бутилката, а по клапана, който е доста далеч от бутилката. Това е класически метод. Може би не е чукал достатъчно силно.
На времето като бях с БГ боклуци - клапани на предната ми кола, за които описания от колегата проблем си беше стандартен си държах един ключ 19 в жабката - на газстанция след като заредях давах контакт, слизах и биех клапана яко с ключа, после палех.
Иначе майстора вероятно е намерил някое място с лош контакт - на масата на клапана например и го е оправил.
Даааа.....както е казал един фелдефебел от царската армия:То само грънците, такованката,с бой не моеш ги оправи!
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта