Първи недостатък-Разлика в динамиката и мощността на пропан и метан има и то осезаема!!!!!
като добавим значителната тежест на бутилките с метан и сравнително малкия пробег с тях това е втория недостатък....
Третия-По-честотото зареждане на все още сравнително малкото метан-станции също води до преразход....особено катко ти свърши метана и трябва да ходиш на бензин
Четвъртия -по-скъпи поддръжка и части за метановата уредба.
Голямото предимство...ниската цена.
Спорен въпрос :все има още някои хипотези,че метанът не е "физиологично " гориво за бензиновите ДВГ и скъсява живота на ДВГ.....но това може и да е измислица...не споря
Газ или метан ?
- krasengn
- Мнения: 36
- Регистриран на: Пон 13 авг 2007 9:26
- Автомобил: Пасат Б3 моно комби без газ
- Двигател: RP 1800
- Местоположение: София
- Контакти:
joker написа:Все има още някои хипотези,че метанът не е "физиологично " гориво за бензиновите ДВГ и скъсява живота на ДВГ.....но това може и да е измислица...не споря
Чувал съм точно обратното:
1.Метана излиза от бутилката като газ и затова няма нужда от изпарител. Смесването на двата газа метан с въздуха за по-добро изгаряне, е много по-лесно отколкото бензина или дизела с въздуха.
2.Това е предимство и по отношение на бензиновите карбураторни двигатели: именно за добро смесване на колкото се може по-малки течни мехурчета бензин с въздуха се налага използването на това скъпо устройство карбуратор.
- golf avenue
- Мнения: 359
- Регистриран на: Пон 19 фев 2007 17:53
- Автомобил: vw golf variant
- Двигател: azj 02
- Местоположение: Варна
вече 47х. км. карам на метан,и нямам никакви проблеми дори не се налага смяна на мембрани и разните му там профилактики трябва повече да се набляга на честа смяна на въздушния филтър-5000км.Непомня някога да е предърпвала,прекъсвала и др. штуротии.А относно недостатъците,за мен единствено вървежа е лек проблем и то при изпреварвания на дълго-мн. често превключвам на бенз.,на градско няма проблем свикваш и това е.За висването на задницата,моите шок-тампони се въртят свободно на ръка не са смачкани,така че зависи какви бутилки ще сложиш.За станциите няма проблем почти във всеки град има даже по2-3 станции.Износването на ДВГ-то има бакшиши които са изминали по 200х.км.и казват че няма нужда от ремонт,А най-големия + е че почти съм избил колата така че всеки сам решава
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта