Здравейте колеги ! досега не съм писал във форума, но с интерес чета написаното от Вас. Ще съм Ви благодарен, ако ми дадете няколко съвета.
От около 6месеца съм собственик на Фолксваген Пасат - седан произв. 1991год. двигател моно инжекцион 1,8RP 90 конски сили. До сега карам на бензин,но съм решил съм да сложа газова уредба и имам няколко въпроса
1. Предлагат ми вариант чисто нова бутилка с паспорт и всичко останало втора употреба-напълно рециклирано - цената е на половината на чисто нова - дали да избера този вариант /изпарителят е BRC-истински италянски / или чисто ново всичко с изпарител Lovato пак по думите на майстора италянско
2. Досега на дълаг път със средна скорост 100км.ч ми дава разход около 6,2л-6.5л/100-какъв разход да очаквам на газ със същата скорост и градско около 10/100
3. Предпочитам по-голяма бутилка - 40-50-60литра. Каква да избера с по-голяма вместимост или с по-малка има ли някакво значение
4. Трябва ли да сменям свещите и кабелите след поставянето на уредбата
5.Пишете ми и от какво друго да се интересувам при монтажа на уредбата-споменаха ми нещо за автоматичния ключ и д.р
6. Да очаквам ли някакви повреди по автомобила след управление на газ
7. Предстои ми скоро смяна на маслото каква марка да избера и с какъв вискозитет
Ще съм Ви благодарен ако ми отговорите на въпросите и ми дадете някои други полезни съвети, защото съм много бос на техническа тема.
Предварително Ви благодаря.
Каква газова уредба да избера за Пасат-седан,моноинжек1,8RP
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив

Скачай смело на някаква газова до 450лв. (Brc, Lovato, Landi и прочие). Лично аз бих сложил нова с гаранция. Ключа си го сложи автоматичен да не щракаш ти газ/бензин. Разхода ще ти е 11/12 градско и 7-8 извънградско, но всичко зависи от настройките и стила ти на каране. Ще имаш проблеми вероятно 1-2 пъти докато се настрои хубаво газовото. Избери качествено по скъпичко масълце. Motul примерно 15в/40 те устройва. Няма смисъл според мен поне от 10в/40 на този 8в мотор. Свещи и кабели се налага да сменяш ако са прецакани иначе тази газова не изисква 10000 процента перфектна запалителна система..
Колега всичко зависи от финансите...
И рециклираните не са лоши.Ти ако си мислиш че след време и твойта новата няма да я рециклират...
Стига да си намериш подходяща бутилка за багажника.
Мойта е седан и е сложена зад облегалката открай до край, но е по тънка и така ако паднат облегалките мога да прекарам нещо по дълго.
Някои си слагат малки бутилки вдясно или ляво на багажника ама са по тумбести.Мойта е 35 литра, като мога да я пълня 30 л и ми стигаспокоино за 300 километра на дълъг път (вече има навсякъде газостанции), може и по малка да вземеш и ще зареждаш например на 200 километра
За рециклирана също би трябвало да ти дадат гаранция поне 4-5 месеца.
Също ги накараи да ти я направят да ти спира помпата като включиш на газ, щото ще ядеш мазната опашка после.В резервоара под 15 литра да не падаш че пак мазната опашка.
Колата да се пали на бензин всеки път и автоматично да минава на газ на обороти например и да спира помпата.
Като зимата включваш на бензин , палиш и караш малко да позагрее и тогава на газ минаваш, позапазва се изпарителя така.
На5000 - 6000 км въздушен филтър ще се налага да сменяш, а в началото т. е. сега е хубаво нови свещи.
И влизаш в семейството.
Разход на дълго-8-9 в града(зависи от града) 12-13
(за какво ти е такава голяма бутилка?-60 литра- само ще тежи и заема място)
И рециклираните не са лоши.Ти ако си мислиш че след време и твойта новата няма да я рециклират...

Стига да си намериш подходяща бутилка за багажника.
Мойта е седан и е сложена зад облегалката открай до край, но е по тънка и така ако паднат облегалките мога да прекарам нещо по дълго.
Някои си слагат малки бутилки вдясно или ляво на багажника ама са по тумбести.Мойта е 35 литра, като мога да я пълня 30 л и ми стигаспокоино за 300 километра на дълъг път (вече има навсякъде газостанции), може и по малка да вземеш и ще зареждаш например на 200 километра
За рециклирана също би трябвало да ти дадат гаранция поне 4-5 месеца.
Също ги накараи да ти я направят да ти спира помпата като включиш на газ, щото ще ядеш мазната опашка после.В резервоара под 15 литра да не падаш че пак мазната опашка.
Колата да се пали на бензин всеки път и автоматично да минава на газ на обороти например и да спира помпата.
Като зимата включваш на бензин , палиш и караш малко да позагрее и тогава на газ минаваш, позапазва се изпарителя така.
На5000 - 6000 км въздушен филтър ще се налага да сменяш, а в началото т. е. сега е хубаво нови свещи.
И влизаш в семейството.
Разход на дълго-8-9 в града(зависи от града) 12-13
(за какво ти е такава голяма бутилка?-60 литра- само ще тежи и заема място)
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Добре дошъл.
ponifar, погледни изписаното тук http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... C%EE%ED%EE ; http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... C%EE%ED%EE
А иначе, слагай и не се притеснявай, мотора е благоразположен към газта. Ако всичко е свързано както трябва, при прилична центровка и навременна смяна на възд. филтър(моят изкарва ок 10 хил. км.) няма да имаш проблеми. Трябва да имаш предвид, че трябва да се поддържа определено количество - (ок 10 литра) бензин в резервоара, което да се разходва и допълва, заради бенз. помпа и дюзата на моното. Има доста изписано в "Автогазови уредби".

ponifar, погледни изписаното тук http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... C%EE%ED%EE ; http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... C%EE%ED%EE
А иначе, слагай и не се притеснявай, мотора е благоразположен към газта. Ако всичко е свързано както трябва, при прилична центровка и навременна смяна на възд. филтър(моят изкарва ок 10 хил. км.) няма да имаш проблеми. Трябва да имаш предвид, че трябва да се поддържа определено количество - (ок 10 литра) бензин в резервоара, което да се разходва и допълва, заради бенз. помпа и дюзата на моното. Има доста изписано в "Автогазови уредби".

- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Re: Каква газова уредба да избера за Пасат-седан,моноинжек1
ponifar1 написа:Здравейте колеги ! досега не съм писал във форума, но с интерес чета написаното от Вас. Ще съм Ви благодарен, ако ми дадете няколко съвета.
От около 6месеца съм собственик на Фолксваген Пасат - седан произв. 1991год. двигател моно инжекцион 1,8RP 90 конски сили. До сега карам на бензин,но съм решил съм да сложа газова уредба и имам няколко въпроса
1. Предлагат ми вариант чисто нова бутилка с паспорт и всичко останало втора употреба-напълно рециклирано - цената е на половината на чисто нова - дали да избера този вариант /изпарителят е BRC-истински италянски / или чисто ново всичко с изпарител Lovato пак по думите на майстора италянско
2. Досега на дълаг път със средна скорост 100км.ч ми дава разход около 6,2л-6.5л/100-какъв разход да очаквам на газ със същата скорост и градско около 10/100
3. Предпочитам по-голяма бутилка - 40-50-60литра. Каква да избера с по-голяма вместимост или с по-малка има ли някакво значение
4. Трябва ли да сменям свещите и кабелите след поставянето на уредбата
5.Пишете ми и от какво друго да се интересувам при монтажа на уредбата-споменаха ми нещо за автоматичния ключ и д.р
6. Да очаквам ли някакви повреди по автомобила след управление на газ
7. Предстои ми скоро смяна на маслото каква марка да избера и с какъв вискозитет
Ще съм Ви благодарен ако ми отговорите на въпросите и ми дадете някои други полезни съвети, защото съм много бос на техническа тема.
Предварително Ви благодаря.
Сложи си метан да се родиш, аз сега съм с 3 вида гориво, бензин, пропан бутан и метан , обаче карам само на метан , по тънко е 5-6 лева за 100 км градско в задръстванията
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта