Консултация отностно Метанов инжекцион и обикновен метан

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
mitkobombata
Мнения: 123
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Консултация отностно Метанов инжекцион и обикновен метан

Мнениеот mitkobombata » Пет 05 окт 2007 16:31


Здравейте колеги от няколко дена ми се вътри 1 идея в главата и искам да я споделя с вас.
става въпрос за газов инжекцион и обикновен метан. Във момента карам АФТ мотор със обикновен метан.
Тъй като има възможност да сложа на друга кола обикновения испарител , плочка и ключ. И да си намеря Метанов инжекцион 2-ра употреба или нов несъм решил. И въпроса е дали ще има разлика във вървенето и разхода.
Тези идеи ми идват защото като пусна климатика и колата умира. Пък и като видя баир и сам антоварен колата перкъсва невърви добре и тн.
Та главния въпрос е дали ще има голяма разлика във вървежа и дали този проблем с кликматика ще се оправи.




qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Пет 05 окт 2007 17:43


Колега че ще върви повече ще върви ама не си заслужава за толкова. По добре си сложи един ТАП за да и вдигне малко мошноста.


Потребителски аватар
mitkobombata
Мнения: 123
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот mitkobombata » Пет 05 окт 2007 17:49


имам ТАП ама нищо недейства . Сигорно защото е за 50лв.


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Пет 05 окт 2007 18:17


Задай му 15`да видиш дали не деиства а и с какъв ТАП си?


Потребителски аватар
mitkobombata
Мнения: 123
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот mitkobombata » Пет 05 окт 2007 18:23


някакъв български на Румен. Абе несум доволен от него във високите обороти много брамчи а невърви.
сега съм го изолирал и имам голям проблем.
след 3000 оборота както карам или сам на баир и като дам газ и колата спира т.е прекусва леко и едвам едвам набира.
чудно защото го има само когато е на равно или на баир. Сигорно нанадолнище несе усеща.
Незнам от какво е несъм ходил на газ анализатор.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Пет 05 окт 2007 18:52


Бедна или богата смес във високите обороти . Завърти малко "кранчето" ако проблема се увеличи значи сместта е била бедна , тогава го развърти. Gоворя за не повече от оборот. Няма да гори повече гарантирам!!!. Но за ниските обороти -инерцията, климатика и дори вентилатора на радиатора оправия само с газов инжекцион. Именно днес направихме една конверсия на кола от плочка с нов газов инжекцион и колата заспа. Излезе към 750 лева за нов. Утре ще знем разход , може и малко снимки да постна ако се интересуваш :)



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта