Здравейте колеги от няколко дена ми се вътри 1 идея в главата и искам да я споделя с вас.
става въпрос за газов инжекцион и обикновен метан. Във момента карам АФТ мотор със обикновен метан.
Тъй като има възможност да сложа на друга кола обикновения испарител , плочка и ключ. И да си намеря Метанов инжекцион 2-ра употреба или нов несъм решил. И въпроса е дали ще има разлика във вървенето и разхода.
Тези идеи ми идват защото като пусна климатика и колата умира. Пък и като видя баир и сам антоварен колата перкъсва невърви добре и тн.
Та главния въпрос е дали ще има голяма разлика във вървежа и дали този проблем с кликматика ще се оправи.
Консултация отностно Метанов инжекцион и обикновен метан
- mitkobombata
- Мнения: 123
- Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- mitkobombata
- Мнения: 123
- Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- mitkobombata
- Мнения: 123
- Регистриран на: Сря 12 апр 2006 15:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
някакъв български на Румен. Абе несум доволен от него във високите обороти много брамчи а невърви.
сега съм го изолирал и имам голям проблем.
след 3000 оборота както карам или сам на баир и като дам газ и колата спира т.е прекусва леко и едвам едвам набира.
чудно защото го има само когато е на равно или на баир. Сигорно нанадолнище несе усеща.
Незнам от какво е несъм ходил на газ анализатор.
сега съм го изолирал и имам голям проблем.
след 3000 оборота както карам или сам на баир и като дам газ и колата спира т.е прекусва леко и едвам едвам набира.
чудно защото го има само когато е на равно или на баир. Сигорно нанадолнище несе усеща.
Незнам от какво е несъм ходил на газ анализатор.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Бедна или богата смес във високите обороти . Завърти малко "кранчето" ако проблема се увеличи значи сместта е била бедна , тогава го развърти. Gоворя за не повече от оборот. Няма да гори повече гарантирам!!!. Но за ниските обороти -инерцията, климатика и дори вентилатора на радиатора оправия само с газов инжекцион. Именно днес направихме една конверсия на кола от плочка с нов газов инжекцион и колата заспа. Излезе към 750 лева за нов. Утре ще знем разход , може и малко снимки да постна ако се интересуваш 

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта