Колата не е VW ама...проблем с разхода - изпарител може би

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Колата не е VW ама...проблем с разхода - изпарител може би

Мнениеот zfa159 » Сря 19 сеп 2007 12:07


Иде реч за следното :
Джипче (от тпиа на Витара - с такив размери) с двигател 1.4 от рено (карбураторно).
Всичко по запалването е сменено наскоро и екарано по центровки на бензин и така нататък.
Малко за газовата за да знаете с какво се борим :
изпарител вакуумен Ловато
подаването на горивото в карбуратора е с плочка-смесител отгоре.Карбуратора е еднокамерен.
Проблема му е следния :
-много върви и много дърпа ама харчи като ненормално (около 20 че и нагоре).
Интересното в случая какво е - кранчето дето е за регулиране на газта (след изпарителя) е затворено почтии докрай (може би да е една врътка преди тоталното затваряне).Метален кран хубав не е някое пластмасово менте дето иди му хвани реглажа.
Странно ми е че е толкова завъртян крана а колата върви като ненормална.Изпарителя е същия като фиат-а ми който е 1100см3 и крана е на средата :roll: .В ситуацията се добавя и нещо друго - няма мощност в средните обороти (около 3000) а нагоре е звяр (на 3000 не иска да дърпа а на 2000 и на 4000 върви на убиване).
Дали има някакъв проблем с изпарителя или тоя кран нещо не е като хората?Брат ми си игра да го затвори още малко - ефекта никакъв.Отвори го леко - спъна се още повече.
Същия джип преди да му разбутаме газовата (монтирана преди 3-4 години в БГ даваше 14 с менте изпарител така че не си харчи толкова по принцип).
Чудя се как да проверя изпарителя.Брат ми му сменява мембраните наскоро (и клапанчетата) ама това не е гаранция че няма някое боклуче дето да се е намърдало вътре след това на някоя клапичка и да пуска много газ без да е необходимо :roll:
По моята дива логика ако откача крана и дам на контакт (т.е. отвори газовия клапан и изпарителя тръгне) на изхода не трябва да имам налягане и ако си сложа пръста трябва да няма налягане отвътре - няма вакуум няма и налягане.Също така като натисна обогатителя трябва да изсъска и да спре да съска?
Благодаря предварително!




Потребителски аватар
AdIoSsSs_AmIg0
Мнения: 541
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот AdIoSsSs_AmIg0 » Сря 19 сеп 2007 14:06


Това е фолксваген форум не сузукииии


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 19 сеп 2007 14:08


AdIoSsSs_AmIg0 написа:Това е фолксваген форум не сузукииии

Ми аз мисля че ясно съм предупредил че колата не е VW точно за да не влизам в излишни спорове по темата.Ако смяташ че има форум на Aro в България значи незнаеш че дори нямат магазин за авточасти на наша територия...Тъй като няма къде другаде да попитам а и такава газова има почти всеки тук и няма нищо по-различно - карбураторен двигател,изпарител,тройник и т.н.. съм си задал въпроса мисля в правилния раздел на форума.Отделно си има хора дето преценяват дали темата да остане тук или да се махне оттук или изобщо и ние не сме сред тях :!:


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Сря 19 сеп 2007 15:28


Малко не е по темата ама моя проблем е почти същия. Газовата ми е Ловато и е на 2 месеца. Върви като на бензин даже и повече и на градско не пада под 15 като гледам да не минавам 3000 оборота. Карах я на майсторите дето я слагаха в Княжево и ми казаха, че било нормално :shock

А за Аро части мисля, че продават на Сливница и Опълченска . Аз от там съм взимал за Олтцит


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Сря 19 сеп 2007 16:03


Продават ама само по двигателя (от Дачия) а за останлото понеже не са същите ми предлагаха с поръчка (има магазин на Ботев има и на Опълченска) ама цените са няма да ти казвам.
Ами при мен обаче не ще и да върви като хората (от 2500 до 3500 го няма никакъв...не че не иска да върви и се дави ами просто няма ряз).Набра много добре до 2500...оттам мъка мъка вдига до 3200-3300 и се отприщва......странна работа.И това е на всякаква предавка като в ниските не се усеща много.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 06 окт 2007 19:07


Абе маймун... звънни да го видя някой ден, че вече не работя в сервиза?


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Съб 06 окт 2007 20:49


Мирише ми на свръхбогатена газововъздушна смес.....затуй на средни оботи не върви!Реглаж на изпарителя...с препоръка за газанализатор!


pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pakumba » Нед 07 окт 2007 10:19


настройката е от винта на самия изпарител- винта на мембраната куца според мен.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта