Проблем при избор и разположение на смесителя на 1.8 ААМ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
JEMiliov
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 11 юли 2007 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Проблем при избор и разположение на смесителя на 1.8 ААМ

Мнениеот JEMiliov » Нед 14 окт 2007 18:25


Здравейте, ще се опитам да пусна нова тема, свързана с проблем на моя автомобил Голф 1.8 ААМ - моно инжекцион.Проблема ми се състои в това че не мога да сваля разхода на гориво става въпрос за газта в града-15 л. а извън града-12 л. ( НА БЕНЗИН СИ ГОРИ В ПОКАЗАНИТЕ СТОЙНОСТИ ОТ ПРОИЗВОДИТЕЛЯ градско-10л а извън градско-7 л. ).Оказа се че проблема идва до някъде от смесителя с неговия вътрешен диаметър и мястото на което е поставен.
До сега карах със смесител със вътрешен диаметър 38 мм. поставен под дюзата за впръскване на бензина и под бакелитовата гарнитура. Разхода беше извън града- 8 л. в града-16л.- страно но огромна разлика, колата естествено не вървеше както трябва: няма никаква мощност.Смених мястото на смесителя сложих го над бакелитовата гарнитурка.Тази малка промяна оказа голямо въздействие.Автомобила тръгна почти перфектно радзликата във вървенето на бензин и газ беше много малка.Казах почти по горе защото разхода беше в града-15 л. а извън града 10л.
Сега карам Голфа със смесител с вътрешен диаметър 35 мм поставен под дюзата за впръскване на бензина и под бакелитовата гарнитура.По съвети на разни "специялисти" газаджии разхода се запази същия в града-15.5 л. а извън града 10л.
Моля за някакви съвети.




Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Пон 15 окт 2007 6:30


Колега има доста изписано в раздела за подобни проблеми, разтърси и съм сигурен че ще намериш отговори на много от въпросите си.
Дори колегата qnis беше качил някъде каталог за смесители на БРЦ, от там би могъл да видиш какво се предписва за твоя модел двигател, но не вярвам да се различава много от 1,8ABS!
Само оринтировъчно ще ти кажа, че на мой познат автомобил като твоя със същия мотор при умерена скорост дава разход на газ (извън градско) около 7,5.....8/100.
Успех!


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Пон 15 окт 2007 8:32


струва ми се колега че просто ти е по-развит тройника, карал съм и подложката да е отгоре и да е отдолу под смесителя.
Разликата е че когато е под смесителя, плочката отива много към дюзата и се получава обогатяване във високите обороти /от колегата Qnis3 го знам/ и го изпробвах.
Като сложиш текстолита над газовата плочка се получава по-бедна смес и съответно трябва и тройника да се регулира, защото колата е спъната.
Незнам сега на кой вариант си, но според колегата правилния вариант е текстолитовата да е над смесителя.
Аз лично съм обратно, в резултат тройника ми е почти затворен, колата си върви във всички режими що годе прилично и онзи ден с 9.9 литра минах 85км само градско, което идва 11,64 - устройва ме.
Всичко е въпрос на проби и настройка според мене.

п.п. на връщане от софия към бургас, със темпо 120-130км/час на стара загора колата ми даде разход 7,2л/100км


Потребителски аватар
auubau
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот auubau » Пон 15 окт 2007 8:43


Смятам, че е добре да си погледнеш изпрителя не само смесителя :roll: Моя смесител не знам колко е точно но е по-голям от 35мм и до скоро беше между бакелитовата подложка и инжектора. Сега е под бакелитовата подложка. Разлика голяма в разхода не видях (може би малко падна сега), но преди като беше над бакелита и се получаваше един пръстеновиден отвор между смесителя и тялото на инжектора през който минава въздуха, което си е тясничко (имаше тема за това). Сега като е отдолу смесителя, тялото на инжектора не отнема от сечението му и си влиза достатъчно въздух и на високите режими има повечко сила двигателя. Двигателя ми е 1,8 ABS не е много различен от твоя и разхода ми е 7-8 извънградско и 10-11 градско при умерено каране. Виж за проблем в изпарителя и регулировка. Успех с разрешаването на проблема :006:
ПП: След като се измества смесителя спрямо положението на инжектора, поради различните сечения, образуващи се в зоната на смесителя се получават и различни работни налягания (всъщност подналягания - вакуум), което налага различна регулировка на газовото!
Опа той колегата вече го е казал докато си напиша поста :Mr Green Fun
Разликата е че когато е под смесителя (става въпрос за бакелита), плочката отива много към дюзата и се получава обогатяване във високите обороти /от колегата Qnis3 го знам/ и го изпробвах


Потребителски аватар
JEMiliov
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 11 юли 2007 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот JEMiliov » Пон 15 окт 2007 19:10


Благодаря ви!
Днес бях при газаджията, който ми постави газовото.Правихме какви ли не проби: поправяхме центровката на запалването, регулирахме изпарителя, и др.Накрая и майстора вдигна ръце каза, да карам сега така с тази центровка и ако разхода е пак висок ще сменя и изпарителя въпреки че според него му няма нищо но зада е сигурен щял да пробва и този вариянт.
Преди време е имал такъв случай с един Голф 3, така и не могъл да отстрани проблема с разхода иначе колата вървяла перфектно на газ ( като моя).Но все пак проблема си остава аз съм с изпарител Ловато електрическо, емулатор на ламда сондата това е по характерното :( .


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Вто 16 окт 2007 6:23


JEMiliov написа:Благодаря ви!
Днес бях при газаджията, който ми постави газовото.Правихме какви ли не проби: поправяхме центровката на запалването, регулирахме изпарителя, и др.Накрая и майстора вдигна ръце каза, да карам сега така с тази центровка и ако разхода е пак висок ще сменя и изпарителя въпреки че според него му няма нищо но зада е сигурен щял да пробва и този вариянт.
Преди време е имал такъв случай с един Голф 3, така и не могъл да отстрани проблема с разхода иначе колата вървяла перфектно на газ ( като моя).Но все пак проблема си остава аз съм с изпарител Ловато електрическо, емулатор на ламда сондата това е по характерното :( .


Токовете ти как са-свещи, кабели, палец, капачка??След монтажа на изпарителя колата дали е добре обезвъздушена, и да не се получава въздушна възглавница в областа на изпарителя


Потребителски аватар
auubau
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот auubau » Вто 16 окт 2007 9:44


mafiota написа:...След монтажа на изпарителя колата дали е добре обезвъздушена, и да не се получава въздушна възглавница в областа на изпарителя
Ммм даа това също може да предизвика голям разход. Ако изпарителя е по-нависоко от разширителния съд и остане въздух в него няма да се загрява газта и ще ти влиза течна фаза в двигателя, от което вървежа става много добър обаче разхода се качва мнооого! Свалете изпарителя под нивото на разширителния съд ако е монтиран високо. Или маркучите за отоплението на изпарителя може да са разположени така, че да задържа въздушен балон.


Потребителски аватар
JEMiliov
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 11 юли 2007 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот JEMiliov » Вто 16 окт 2007 16:04


Сменил съм свещите, дистрибуторната капачка и палеца на делкото преди 350 км. въздушният филтър е на 9-10 000 км ( ще го сменя и него знам че на газ щом се кара колата се сменя по често от стандартното).Колата е с катализатор но не е запушен защото го свалях и го проверих, когато си сменях резонансното (малкото) гърне.Изпърителя се намира под нивото на разшерителното казанче от ляво на акумолатора е.
Когато смених свещите, дистрибуторната капачка и палеца на делкото закарх колата на елкон майстора остана очуден, колата даде перфектни данни на елкона и се учуди че била с работещ катализатор.Попита ме на колко километра била може би на не повече от 140-150 хил. км.Всъщност Голфа е на 210 хил. км. 1995 г. но съм си го докарал аз, от Германия.Купих го по обява от първия и единствен собственик със валиден TUV и т.н.т.Колата я имам вече година и половина и близо година си я карах на бензин без никакви проблеми.От както я газифицирах единствените ми проблеми са с това газово.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта