BRC na KR мотор ?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

BRC na KR мотор ?

Мнениеот WDW » Сря 07 ное 2007 12:20


Имам монтиран BRC на KR мотор и колата не потегля на газ - дави се !
И за да успея да потегля трябва да форсирам до около 4000 оборота и става ! При движение също се налага да минавам на по-ниска предавка с повече газ за да поеме !
Ъгъла на делкото го регулирахме на 8* градуса, но за тези мотори и комбинация кое е оптималното ?
Другото,което ми прави впечатление е че държи по висока температура. И аз си го обяснявам само с ъгъла !




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: BRC na KR мотор ?

Мнениеот The_Machine » Сря 07 ное 2007 21:13


WDW написа:Имам монтиран BRC на KR мотор и колата не потегля на газ - дави се !
И за да успея да потегля трябва да форсирам до около 4000 оборота и става ! При движение също се налага да минавам на по-ниска предавка с повече газ за да поеме !
Ъгъла на делкото го регулирахме на 8* градуса, но за тези мотори и комбинация кое е оптималното ?
Другото,което ми прави впечатление е че държи по висока температура. И аз си го обяснявам само с ъгъла !


Принципно газта има по-висока температура на горене, но разликата не е голяма.
Колко е нормалния аванс на тези двигатели?
Ако искаш ще я погледна да видим защо така се дави - за всичко си има причина :)


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Чет 08 ное 2007 12:20


Ми по принцип го дават 5-7* градуса аванса ! Незнам защо толкова голям диапазон ? :roll: На газ колко се слага ? Защо имам спомени за нещо от порядъка на 10-12* ?? :roll:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 08 ное 2007 14:58


WDW написа:Ми по принцип го дават 5-7* градуса аванса ! Незнам защо толкова голям диапазон ? :roll: На газ колко се слага ? Защо имам спомени за нещо от порядъка на 10-12* ?? :roll:

10 градуса са перфектни....на 12 вече дрънчи когато си на бензин....
Но мисля,че си с преобогатена смес....


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Чет 08 ное 2007 16:55


Значи на газ трябва да е по-голямо предварението ???
Ако е малко няма да върви ?


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Чет 08 ное 2007 19:32


Ти май очакваш да е самолет на газ ли?


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Пет 09 ное 2007 11:52


The_Machine написа:Ти май очакваш да е самолет на газ ли?


Не, изобщо нямам такива очаквания! Макар че на газ си ги държи 180км без проблеми! :wink: То и на бензин няма да върви така, щот плочката му ограничава въздуха! Но искам да мога да потеглям спокойно !
Намерих му цаката : Като потеглям и отпусна съединителя тя започва да се дави и да гасне. Вместо да подавам газ както е нормалната реакция, аз си я отпускам и оставям да си поеме сама. Като поеме си настъпвам и тя ускорява! Е вярно,че на кръстовищата изпускам няколко сфетофара и тея зад мен полудяват, но какво да се прави... :roll:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 09 ное 2007 13:39


WDW написа:
The_Machine написа:Ти май очакваш да е самолет на газ ли?


Не, изобщо нямам такива очаквания! Макар че на газ си ги държи 180км без проблеми! :wink: То и на бензин няма да върви така, щот плочката му ограничава въздуха! Но искам да мога да потеглям спокойно !
Намерих му цаката : Като потеглям и отпусна съединителя тя започва да се дави и да гасне. Вместо да подавам газ както е нормалната реакция, аз си я отпускам и оставям да си поеме сама. Като поеме си настъпвам и тя ускорява! Е вярно,че на кръстовищата изпускам няколко сфетофара и тея зад мен полудяват, но какво да се прави... :roll:

Това означава преобогатена газововъздушна смес......


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Пет 09 ное 2007 14:23


Все си мисля,че не е преобогатена а обратното-обеднена ! Щот при мен се регулира въздуха само с дроселната клапа! :roll:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 09 ное 2007 22:21


WDW написа:Все си мисля,че не е преобогатена а обратното-обеднена ! Щот при мен се регулира въздуха само с дроселната клапа! :roll:


Богата си е човече! :)
Ако искаш - пия чайче...


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Пон 12 ное 2007 16:19


Проблемът е решен! Врътнахме делкото да старото положение и сега е около 10-13* и си е перфектно ! И прегряването отшумя !



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта