Помощ! И аз ще се газифицирам! - МОНТИРАНА ВЕЧЕ :)

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 16 ное 2007 10:12


proxy написа:Човек покарай малко, да ти улегнат компонентите, после иди на регулаж, после засичай разход. Ако караш само на къси разстояния не очаквай да ти дава много добър разход.

А стига де!!!!то да не е нов строеж,че да уляга :wink: ....настройка брат...толкоз!




Потребителски аватар
auubau
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот auubau » Пет 16 ное 2007 10:48


agopov написа:Изображение
Значи въртиш това, което е на маркуча - лявата стрелка на снимката. По часовниковата стрелка намаля притока на газ, обратно на нея увеличава - а бе кран като кран. На теб ти трябва да й пуснеш повечко газ, значи обратно на часовниковата 1/4 оборот (може да си сложиш една бяла точка на кранчето да се вижда добре колко въртиш) и пробваш как върви. Ако е нужно още, пак развиваш 1/4 и така докато ти хареса, но не се опитвай да я направиш да върви като на бенц, просто да е оптимално. Зпомни първоначалното положение, на което е бил крана. Като постигнеш желания вървеж вече я засичаш колко гори. Ако резхода не ти е добре вече от изпарителя, ама там някой, който знае да го пипа. Прекаленото спъване може да повиши разхода, колкото и парадоксално да звучи. Успех! :wink:


Потребителски аватар
agopov
Мнения: 263
Регистриран на: Пет 26 май 2006 14:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот agopov » Пет 16 ное 2007 13:46


Благодаря за напътствията,колеги :) Но аз реших да не се вживявам на майстор и отскочих до Стойчо (на 100м от нас е) и ми я врътнаха точно с 1/4 оборот от маркуча.Резултата беше към 90км/ч на 2-ра по бул.България :twisted:

п.п. да не си помислите,че така си карам колата,просто 2-3 дена мъки едвам върви и се зарадвах кат циганче на вафличка mhihi


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Съб 17 ное 2007 8:57


jordanpar написа:колега,мой познат имаше такова венто-9-10 му даваше градско,а аз имах Голф 3 с 1,8 но АБС двигателя и на мен в началото ми даваше даже 16 градско като сложих газ.
Оказа се че за този двигател е трябвало да сложа вакуумен изпарител,а аз бях с електрически,наистина има значение.

Колега , няма никакво значение вакуумен или електрически. Принципът на работа и на двата е един и същи. Разликата е в управлението на празния ход- в единия случай вакуума дърпа през една мембрана и пуска газ, а в другия ел.магнита дърпа клапана и пак пуска газ. Говорим само за газта на празен ход.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта