Здравейте на всички, искам сам да си монтирам газовата уредба първо защото я имам вече, второ ако искаш една работа да е свършена както трябва свърши си я сам, и трето удоволствието от работата искам да си остане за мен а и така ще разуча по подробно колата. Монтирал съм на предния си автомобил и го карах 8 години без проблеми и без да ходя по газаджий но той бе с карбуратор. Имам някои притеснения, а именно помпата да върти ли постоянно, четем тук в форума за ресет релета и реле за ламбд сондата и смятам да не използвам такива. Испарителя мисля да го сложа до акумулатора надлъжно а не зад мотора напречно.Колата е голф3 1.8ми.
Предварително благодаря на всички за съветите и мненията.
Искам сам да си монтирам агу
- kristinobal
- Мнения: 181
- Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Това за напречно и надлъжно не е толкоз важно. Лично моя съм го монтирал напречно и съм много доволен, близо е до моноинжекцията и маркуча е максимално къс.Един газаджия го гледа и много се чуди как съм го наврял там. Паля и карам само на газ. Бензиновата помпа съм я изключил. Слагал съм и на Голф 1.8 и на него напречно , има достатъчно място ако нямаш климатик като застанеш срещу колата вляво. Много добре се държи и няма проблем с компа като мен.
В крайна сметка ти си решаваш и винаги може да промениш нещо по-насетне ако не ти хареса.
Тая теория,че когато ускоряваш мембраната се мести назад от самите сили на ускорение ми се вижда малко неправилна поради пренебрежимо малката маса на самата мембрана. Не че няма да има въздействие но ще бъдо малко и не си струва да се коментира.
F=m.g - ако не се лъжа това беше формулката. Едва ли с твоя Голф ще може да постигнеш g=2 за да има някакво въздействие изобщо.
В крайна сметка ти си решаваш и винаги може да промениш нещо по-насетне ако не ти хареса.
Тая теория,че когато ускоряваш мембраната се мести назад от самите сили на ускорение ми се вижда малко неправилна поради пренебрежимо малката маса на самата мембрана. Не че няма да има въздействие но ще бъдо малко и не си струва да се коментира.
F=m.g - ако не се лъжа това беше формулката. Едва ли с твоя Голф ще може да постигнеш g=2 за да има някакво въздействие изобщо.
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Няма съществена разлика между моно и карбуратор. Слагай смело, още повече че имаш опит. Наистина не е чак толкоз важно дали е напречно или надлъжно изпарителя, гледай как ще са по-къси маркучите за газ и вода, и как най-малко ще ти пречи за достъп до други неща за евентуални ремонти.
Помисли и за това че рано или късно изпарителя ще се сваля за смяна на мембрани - желателно е да може да се свали сравнително лесно, и да може маркучите просто да се вдигнат нагоре, т.е. да се свали без да се източва антифриза. Гледай маркучите да са така вързани че да не може да остане въздушна възглавница в изпарителя.
За помпата - както решиш. Може и да я спреш за да й удължиш живота - моното е далеч от двигателя, не се загрява много и няма да се запече дори и да седи празно -карал съм моя с месеци само на газ (помпата беше сдала) и нямаше никакви последствия. Инжектора разбира се трябва да прекъснеш с реле.
За ресет-релета и ламбда емулатори - изчакай. При подходяща настройка на газовата спокойно можеш да минеш без тях.
Т.е монтирай, настройки, виж как ще е, и само ако се окаже че е нужно - сложи емулатор.
За ключа газ/бензин - по-добре си сложи най-обикновено ключе с 2 или 3 позиции, автоматичните ключове са безполезна изгъзица според мен. Ако е с 3 позиции (газ/нищо/бенз) ще можеш да спираш газта като се спускаш по нанадолнища.
Не ти трябват междинни положения (за разлика от карбураторните варианти) - дори и да е спряна помпата, пак подкачва бензин достатъчно бързо за мигновено превключване.
Направи си ел. инсталацията така че газовите клапани да се захранват от захранването за бенз. помпа (единия край на инжектора е захранен от там), или направо захрани ключа газ/бенз от там. Така газта ще се спира автоматично ако спре двигателя, или ако дадеш на контакт без да запалиш - няма да се дави двигателя, а и по-безопасно е.
Преполагам ел. изпарител си взел?
Помисли и за това че рано или късно изпарителя ще се сваля за смяна на мембрани - желателно е да може да се свали сравнително лесно, и да може маркучите просто да се вдигнат нагоре, т.е. да се свали без да се източва антифриза. Гледай маркучите да са така вързани че да не може да остане въздушна възглавница в изпарителя.
За помпата - както решиш. Може и да я спреш за да й удължиш живота - моното е далеч от двигателя, не се загрява много и няма да се запече дори и да седи празно -карал съм моя с месеци само на газ (помпата беше сдала) и нямаше никакви последствия. Инжектора разбира се трябва да прекъснеш с реле.
За ресет-релета и ламбда емулатори - изчакай. При подходяща настройка на газовата спокойно можеш да минеш без тях.
Т.е монтирай, настройки, виж как ще е, и само ако се окаже че е нужно - сложи емулатор.
За ключа газ/бензин - по-добре си сложи най-обикновено ключе с 2 или 3 позиции, автоматичните ключове са безполезна изгъзица според мен. Ако е с 3 позиции (газ/нищо/бенз) ще можеш да спираш газта като се спускаш по нанадолнища.

Направи си ел. инсталацията така че газовите клапани да се захранват от захранването за бенз. помпа (единия край на инжектора е захранен от там), или направо захрани ключа газ/бенз от там. Така газта ще се спира автоматично ако спре двигателя, или ако дадеш на контакт без да запалиш - няма да се дави двигателя, а и по-безопасно е.
Преполагам ел. изпарител си взел?
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
dandan написа:Това за напречно и надлъжно не е толкоз важно. Лично моя съм го монтирал напречно и съм много доволен, близо е до моноинжекцията и маркуча е максимално къс.Един газаджия го гледа и много се чуди как съм го наврял там. Паля и карам само на газ. Бензиновата помпа съм я изключил. Слагал съм и на Голф 1.8 и на него напречно , има достатъчно място ако нямаш климатик като застанеш срещу колата вляво. Много добре се държи и няма проблем с компа като мен.
В крайна сметка ти си решаваш и винаги може да промениш нещо по-насетне ако не ти хареса.
Тая теория,че когато ускоряваш мембраната се мести назад от самите сили на ускорение ми се вижда малко неправилна поради пренебрежимо малката маса на самата мембрана. Не че няма да има въздействие но ще бъдо малко и не си струва да се коментира.
F=m.g - ако не се лъжа това беше формулката. Едва ли с твоя Голф ще може да постигнеш g=2 за да има някакво въздействие изобщо.
При рязко спиране не е толкова трудно да се постигне по-голямо претоварване. Аз съм успявал да угася двигателя при рязко спиране. А и не само аз

- kristinobal
- Мнения: 181
- Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта