Искам сам да си монтирам агу

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
kristinobal
Мнения: 181
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Искам сам да си монтирам агу

Мнениеот kristinobal » Пон 19 ное 2007 16:16


Здравейте на всички, искам сам да си монтирам газовата уредба първо защото я имам вече, второ ако искаш една работа да е свършена както трябва свърши си я сам, и трето удоволствието от работата искам да си остане за мен а и така ще разуча по подробно колата. Монтирал съм на предния си автомобил и го карах 8 години без проблеми и без да ходя по газаджий но той бе с карбуратор. Имам някои притеснения, а именно помпата да върти ли постоянно, четем тук в форума за ресет релета и реле за ламбд сондата и смятам да не използвам такива. Испарителя мисля да го сложа до акумулатора надлъжно а не зад мотора напречно.Колата е голф3 1.8ми.
Предварително благодаря на всички за съветите и мненията.




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 19 ное 2007 19:26


Климатик имаш ли?
Инак монтажа на Голф с двигател 1,8 моноинжекция е елементарен и дупченето е минимално (тръбопровода до отпред си го вкарваш в свободния слот отдолу до бензинопроводите, самата тръба я прекарваш през гумената тапа под задната седалка до бензиновата помпа и Т.Н. )


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Пон 19 ное 2007 20:51


Това за напречно и надлъжно не е толкоз важно. Лично моя съм го монтирал напречно и съм много доволен, близо е до моноинжекцията и маркуча е максимално къс.Един газаджия го гледа и много се чуди как съм го наврял там. Паля и карам само на газ. Бензиновата помпа съм я изключил. Слагал съм и на Голф 1.8 и на него напречно , има достатъчно място ако нямаш климатик като застанеш срещу колата вляво. Много добре се държи и няма проблем с компа като мен.
В крайна сметка ти си решаваш и винаги може да промениш нещо по-насетне ако не ти хареса.
Тая теория,че когато ускоряваш мембраната се мести назад от самите сили на ускорение ми се вижда малко неправилна поради пренебрежимо малката маса на самата мембрана. Не че няма да има въздействие но ще бъдо малко и не си струва да се коментира.
F=m.g - ако не се лъжа това беше формулката. Едва ли с твоя Голф ще може да постигнеш g=2 за да има някакво въздействие изобщо.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Вто 20 ное 2007 11:55


Няма съществена разлика между моно и карбуратор. Слагай смело, още повече че имаш опит. Наистина не е чак толкоз важно дали е напречно или надлъжно изпарителя, гледай как ще са по-къси маркучите за газ и вода, и как най-малко ще ти пречи за достъп до други неща за евентуални ремонти.
Помисли и за това че рано или късно изпарителя ще се сваля за смяна на мембрани - желателно е да може да се свали сравнително лесно, и да може маркучите просто да се вдигнат нагоре, т.е. да се свали без да се източва антифриза. Гледай маркучите да са така вързани че да не може да остане въздушна възглавница в изпарителя.
За помпата - както решиш. Може и да я спреш за да й удължиш живота - моното е далеч от двигателя, не се загрява много и няма да се запече дори и да седи празно -карал съм моя с месеци само на газ (помпата беше сдала) и нямаше никакви последствия. Инжектора разбира се трябва да прекъснеш с реле.
За ресет-релета и ламбда емулатори - изчакай. При подходяща настройка на газовата спокойно можеш да минеш без тях.
Т.е монтирай, настройки, виж как ще е, и само ако се окаже че е нужно - сложи емулатор.
За ключа газ/бензин - по-добре си сложи най-обикновено ключе с 2 или 3 позиции, автоматичните ключове са безполезна изгъзица според мен. Ако е с 3 позиции (газ/нищо/бенз) ще можеш да спираш газта като се спускаш по нанадолнища. :-) Не ти трябват междинни положения (за разлика от карбураторните варианти) - дори и да е спряна помпата, пак подкачва бензин достатъчно бързо за мигновено превключване.
Направи си ел. инсталацията така че газовите клапани да се захранват от захранването за бенз. помпа (единия край на инжектора е захранен от там), или направо захрани ключа газ/бенз от там. Така газта ще се спира автоматично ако спре двигателя, или ако дадеш на контакт без да запалиш - няма да се дави двигателя, а и по-безопасно е.
Преполагам ел. изпарител си взел?


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Вто 20 ное 2007 12:12


dandan написа:Това за напречно и надлъжно не е толкоз важно. Лично моя съм го монтирал напречно и съм много доволен, близо е до моноинжекцията и маркуча е максимално къс.Един газаджия го гледа и много се чуди как съм го наврял там. Паля и карам само на газ. Бензиновата помпа съм я изключил. Слагал съм и на Голф 1.8 и на него напречно , има достатъчно място ако нямаш климатик като застанеш срещу колата вляво. Много добре се държи и няма проблем с компа като мен.
В крайна сметка ти си решаваш и винаги може да промениш нещо по-насетне ако не ти хареса.
Тая теория,че когато ускоряваш мембраната се мести назад от самите сили на ускорение ми се вижда малко неправилна поради пренебрежимо малката маса на самата мембрана. Не че няма да има въздействие но ще бъдо малко и не си струва да се коментира.
F=m.g - ако не се лъжа това беше формулката. Едва ли с твоя Голф ще може да постигнеш g=2 за да има някакво въздействие изобщо.

При рязко спиране не е толкова трудно да се постигне по-голямо претоварване. Аз съм успявал да угася двигателя при рязко спиране. А и не само аз :D


Потребителски аватар
kristinobal
Мнения: 181
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kristinobal » Вто 20 ное 2007 13:39


Испарителя ми е от старата кола ланди електрически само бутилката ми е нова. Ключето мисля да си сложа обикновенно с две позиций и да махна автоматичното.
Засега няма да слагам ресет и други подобни.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта