ВЪПРОС???

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
markonis
Мнения: 145
Регистриран на: Нед 07 окт 2007 0:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

ВЪПРОС???

Мнениеот markonis » Чет 22 ное 2007 22:12


Колеги извинявайте за сигурно глупавият вапрос,но аз да питам:
истина ли е,че колата когато работи на газ ланда сондата и дебитомера не играят никаква роля.Благодаря ви.




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пет 23 ное 2007 0:22


А...тук вече зависи.
По принцип при обикновенна газова уредба нещата са много прости :
-имаш един изпарител дето изпарява газта и едно кранче,кото дозира колко газ вкарваш в двигателя.Компютъра само трупа грешки понеже ламбда сондата показва глупости (при горенето на газ изходните газове са със съвсем други съдържания).Дозирането на сместа става елементарно и неща като дебитомер,ламбда сонда,датчик за температура на въздуха ,бензинова помпа,дюза и т.н. стават съвсем излишни в картинката.Разбира се част от тях комп-а си ги търси ако бъдат откачени от системата.
Тук вече има вариация да се сложи едно модулче,което лъже комп-а с импулси,подобни на тези,които ламбдата вади при коректно горене ама това с нищо не променя нещата от гледна точка на това,че сондата не се ползва.Просто компютъра по-рядко трупа грешки.
При система с ламбда контрол вече нещата придобиват съвсем друг облик :
-освен изпарителя дето намалява налягането на стартера имаш едно електронно кранче,което дозира точното количество газ в дадения момент.За да може то да дозира сместа черпи информация от ламбда сондата а самото устройство ламбда контрол лъже комп-а че ламбда сондата вади сгинал все едно си работи на бензин (както казах напреженията при работа на газ са други заради различните отработени газове).
При газовия инжекцион също се използва сигнал от ламбда сондата за следене на горивната смес.
С две думи може да се ползва може и не....по-добрия вариант е да се ползва защото иначе си заминава многократно по-бързо.


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Пет 23 ное 2007 0:37


Малко по - нагоре в раздела :deal http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=51505 въпреки, че колегата ти е обяснил подробно :wink:


Потребителски аватар
markonis
Мнения: 145
Регистриран на: Нед 07 окт 2007 0:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот markonis » Пет 23 ное 2007 10:41


Благодаря колеги



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта