Така е ама не точно! Това не е обикновен резервоар за бензин. Тука бутилката ти е под налягане, пълни се под налягане (което е различно на различните газстанции - има мнометър отстрани), пропан-бутана се влияе изключително много от околна температура. Това означава, че при различните условия, при които зареждаш всеки път газът има различен обем. Звиси и колата на какъв наклон е спряна когато зареждаш - поплавъка изключва различно. Общо взето това не е конкретния начин. Пример: пътувам редовно на едно и също разстояние (извънградско) и зареждам на 1 газстанция, всеки път се пълни докато изключи. Разхода по тея сметки един път ми идва 6,8/100 друг път 7,3/100 , 8/100 , 8,5/100 - кажи ми кое е вярното? Най правилното е: караш 1000-2000 км записваш си всеки път колко литра си заредил и като направиш доста километри, караш да свърши газта и смяташ - е те това е начина за реален разход (естесвено смесен)proxy написа:То така се засича разход бе колега. Кзваш че пълниш до горе. Запомни на колко км си напълнил, при следващото пълнене до горе виж колко литра ще събере и и колко километра си минал и това е
Какво е това ТАП?
- auubau
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 05 юни 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- mafiota
- Мнения: 1583
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
restless написа:някой да е виждал как изглежда таблицата на предварението на ТАП?
Смисъл там се наглася да речем 5 градуса предварение, но по обороти как се мени ?!
Би било правилно всеки тап да се програмира за определен модел двигател, а не както наблюдавам тук на какви да е двигатели да се слагат какви да е тапове
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта