До каква външна температура мога да си паля колата на газ
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Чет 16 ное 2006 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
До каква външна температура мога да си паля колата на газ
До каква външна температура мога да си паля колата на газ, в момента я паля на бензин естествено защото е студено и като загрее 50-60 градуса прехвърлям на газ, принципно в топло време я паля винаги на газ и веднъж на 10 дена на бензин за малко. Дали има опастност да се прецака нещо.
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Кажи каква е колата ти поне.
Иначе над 10-15 градуса спокойно можеш да палиш на газ.
То и при по-ниски може, но може и да ти харчи много, да гасне, да се дави и такива ефекти.
А ако палиш на газ на минусови температури е възможно да замръзне изпарителя.
Всичко е много индивидуално, зависи и от настройките, ако си с обикновена уредба е за предпочитане да загрееш до към поне 40 градуса, иначе ще харчи много в периода на загряване, ако имаш ламбда контролер или си с газов инжекцион, може и при по-студено време да палиш на газ.

Иначе над 10-15 градуса спокойно можеш да палиш на газ.
То и при по-ниски може, но може и да ти харчи много, да гасне, да се дави и такива ефекти.
А ако палиш на газ на минусови температури е възможно да замръзне изпарителя.
Всичко е много индивидуално, зависи и от настройките, ако си с обикновена уредба е за предпочитане да загрееш до към поне 40 градуса, иначе ще харчи много в периода на загряване, ако имаш ламбда контролер или си с газов инжекцион, може и при по-студено време да палиш на газ.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Чет 16 ное 2006 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- raiders
- Мнения: 35
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 15:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
рекорда ми е -17, но само запалих и после на бенз да загрее, виж няма проблеми да се пали на газ, но не е хубаво за гумичките, а и ако ти загасне може да не я запалиш повече и да ти замръзне изпарителя, приципно ~10градуса е мин, иначе ГИ палят винаги на бензин и там проблеми няма дига на 30 темп и тогава минава на газ
само на газ паля,ако е под нулата и ако не ме мързи го поливам с топла вода ,обаче пална ли на 20 сек.отлитам а на 2 км вече е на 20-30 гр. и не ме притеснява.Като се сбози сменям мембрани и гумички и пак "педала".Алергичн е към бензин моя аквариум.:
Последна промяна от vladtod® на Сря 28 ное 2007 8:37, променено общо 1 път.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12116
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Тая ми е първата зима на газ с тази кола.Обикновена газова Ловато е и бензиновата помпа изгоря, та паля на газ само.Ако има време оставям да работи на място десетина минути, ако няма тръгвам веднага.Досега изпарител не е замръзвал или други проблеми да съм имал. Най - ниската температура беше - 6 градуса преди няколко дни.
Както каза колегата по - горе всичко е строго индивидуално. На голфа който имах палех на газ много по - лесно отколкото на бензин, но минавах веднага на бензин щото мръзнеше изпарителя и нямаше палене после.
Както каза колегата по - горе всичко е строго индивидуално. На голфа който имах палех на газ много по - лесно отколкото на бензин, но минавах веднага на бензин щото мръзнеше изпарителя и нямаше палене после.
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Така е, трудно замръзва изпарителя. Повечето коли загряват доста бързо, и просто не успява да замръзне.
Но ако термостата например седи постоянно отворен, ако дебита на антифриза през изпарителя е малък по някаква причина, може да стане.
И тогава клапанчетата замръзват в някакво положение, почти сигурно отворени, в двигателя влиза много газ, вкл. течна, и така красиво се задавя, че или трябва да чакаш много, или да махаш свещи и т.н.
Иначе особено за моно, няма проблеми да караш само от дъжд на вятър на бензин - нищо няма да му стане, лично проверено
.
Но не оставяй бензина да се застоява - гледай да се подменя, че като се заседи стар бензин с месеци - всичко гумено в бенз. помпа си заминава...
Но ако термостата например седи постоянно отворен, ако дебита на антифриза през изпарителя е малък по някаква причина, може да стане.
И тогава клапанчетата замръзват в някакво положение, почти сигурно отворени, в двигателя влиза много газ, вкл. течна, и така красиво се задавя, че или трябва да чакаш много, или да махаш свещи и т.н.
Иначе особено за моно, няма проблеми да караш само от дъжд на вятър на бензин - нищо няма да му стане, лично проверено

Но не оставяй бензина да се застоява - гледай да се подменя, че като се заседи стар бензин с месеци - всичко гумено в бенз. помпа си заминава...
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта