
1.8 Ми+газова уредба?
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
walentin написа:doktora написа:Хммм и моя Паси е с ADZ, какво искате да кажете - че не е толкова подходящ за газ, колкото ABS и RP (не споря а питам ) ?[/quote
Посто няма никаква разлика-нали моторът е 1.8ми.
Просто има разлика.....в компютрите(а при AAM и в компресията)......а те все пак са основния регулатор в автомобила...
Здравейте!
Така и така се отвори дума за двигателя ADZ та и аз да споделя нещо....пък ако ми помогнете със съвет ще съм ви много благодарен.
Значи притежавам Гофче с въпросния двигател и му се радвах много как върви на бензин, просто беше самолет, а и разхода на бензин беше приличен. При 120км/ч ми харчеше 6,5-7 без клима а с клима до 8,0. Добре но надуха цените на бензина и си казах 'Ще се газифицирам'. Изчетох много теми тук във форума и общо взето мнението беше че 1.8ми е идеален за газ.
Отидох тука при тея в Хаджи Димитър на Резбарска (един тука съфорумец много ги рекламираше) и им казах слагайте! Сложих най-скъпата газова уредба Ланди Ренцо.
И от тук се почнаха проблемите, колата си загуби силата, не можех да изпреваря ТИР, изклюа ли от скорост ми държи 2000 об/мин. Значи не мога да се начудя на такива твърдения от сорта на 'Колата на газ ми върви като на бензин', за мен тези хора които твърдят такова нещо или не си познават автомобила или автомобила им върви еднакво зле и на газ и на бензин. Не искам да засягам никого!
Понеже колата не е в София а и бях тотално разочарован от газта, отидох при тея газаджии и им викам 'Така и така колата не върви, искам да ми върви като на бензин или поне приблизително така. Давайте да правим нещо. Чел съм че ламда контрола и ТАП-а помагат'. Газаджията ми се измя и ми вика абе много четеш по интернета нещо май, то това ламда контрола се слага на по-мощни автомобили а ТАП-а само на метан.
Та с цялото това оплакване (за което се извинявам ако съм досадил на някого, просто ако вие не ме разберете не знам кой ще ме разбере) ако сложа ламда контрол и ТАП ще се оправи ли вървежа и динамиката на автомобила? Само да спомена че на бензин от както сложих газста не върви добре.
Така и така се отвори дума за двигателя ADZ та и аз да споделя нещо....пък ако ми помогнете със съвет ще съм ви много благодарен.
Значи притежавам Гофче с въпросния двигател и му се радвах много как върви на бензин, просто беше самолет, а и разхода на бензин беше приличен. При 120км/ч ми харчеше 6,5-7 без клима а с клима до 8,0. Добре но надуха цените на бензина и си казах 'Ще се газифицирам'. Изчетох много теми тук във форума и общо взето мнението беше че 1.8ми е идеален за газ.
Отидох тука при тея в Хаджи Димитър на Резбарска (един тука съфорумец много ги рекламираше) и им казах слагайте! Сложих най-скъпата газова уредба Ланди Ренцо.
И от тук се почнаха проблемите, колата си загуби силата, не можех да изпреваря ТИР, изклюа ли от скорост ми държи 2000 об/мин. Значи не мога да се начудя на такива твърдения от сорта на 'Колата на газ ми върви като на бензин', за мен тези хора които твърдят такова нещо или не си познават автомобила или автомобила им върви еднакво зле и на газ и на бензин. Не искам да засягам никого!
Понеже колата не е в София а и бях тотално разочарован от газта, отидох при тея газаджии и им викам 'Така и така колата не върви, искам да ми върви като на бензин или поне приблизително така. Давайте да правим нещо. Чел съм че ламда контрола и ТАП-а помагат'. Газаджията ми се измя и ми вика абе много четеш по интернета нещо май, то това ламда контрола се слага на по-мощни автомобили а ТАП-а само на метан.
Та с цялото това оплакване (за което се извинявам ако съм досадил на някого, просто ако вие не ме разберете не знам кой ще ме разбере) ако сложа ламда контрол и ТАП ще се оправи ли вървежа и динамиката на автомобила? Само да спомена че на бензин от както сложих газста не върви добре.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
на бензин не върви според мене от натрупани грешки при работа с газ.
откачи си акумулатора за 1-2 минути и след закачането запали си я на бензин и виж как се държи - би трябвало на бензин да си е както преди.
ако така се получи значи ти трябва емулатор, който са ти спестили и затова се получават проблеми при табота на бензин.
откачи си акумулатора за 1-2 минути и след закачането запали си я на бензин и виж как се държи - би трябвало на бензин да си е както преди.
ако така се получи значи ти трябва емулатор, който са ти спестили и затова се получават проблеми при табота на бензин.
- auubau
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 05 юни 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
От един познат, който слага газови знам, че Ланди Рензо не са добри и са трудни за поддръжка, но нямам лични наблюдения. Тука във форума имаше анкета и определено Ловато и БРЦ са предпочитани, но не казвам да си сменяш изпарителя, явно настройката ти на газовото е неправилна отвсякъде. Съвет сменяй ги тея "майстори"!!! Такива дървени разбирачи като тях дето си мислят, че знаят всичко, а нямат никаква теоретична подготовка и не могат да си обяснят как работят ТАП и Ламбда контрола, и се изказват неподготвени, 'щото си нямат на идея какво се случва вътре в двигателя със и без тея устройства.Voxter написа:...Отидох тука при тея в Хаджи Димитър на Резбарска (един тука съфорумец много ги рекламираше) и им казах слагайте! Сложих най-скъпата газова уредба Ланди Ренцо.
.....Понеже колата не е в София а и бях тотално разочарован от газта, отидох при тея газаджии и им викам 'Така и така колата не върви, искам да ми върви като на бензин или поне приблизително така. Давайте да правим нещо. Чел съм че ламда контрола и ТАП-а помагат'. Газаджията ми се измя и ми вика абе много четеш по интернета нещо май, то това ламда контрола се слага на по-мощни автомобили а ТАП-а само на метан....Само да спомена че на бензин от както сложих газста не върви добре.
ТАП и Ламбда контрола влияят много благотворно на работата на газ, но щом имаш проблем и на бензин навежда на мисълта, че може тея майстори да оплескали нещо при поставянето на газовата инсталация или имаш някакъв всеобщ проблем, проявяващ се и при газ и бензин, който не може да се реши от ТАП-а и Ламда-контрол-а.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Voxter написа:Здравейте!
Давайте да правим нещо. Чел съм че ламда контрола и ТАП-а помагат'. Газаджията ми се измя и ми вика абе много четеш по интернета нещо май, то това ламда контрола се слага на по-мощни автомобили а ТАП-а само на метан.
Та с цялото това оплакване (за което се извинявам ако съм досадил на някого, просто ако вие не ме разберете не знам кой ще ме разбере) ако сложа ламда контрол и ТАП ще се оправи ли вървежа и динамиката на автомобила? Само да спомена че на бензин от както сложих газста не върви добре.
Ами те на този газаджия му се изсмей и му кажи да си размърда вкаменените гънки на мозъка....ако ги има...
Цяла стаия има тук...ясна ,точна,аргументирана...чети горе в раздел "важни".....
тез смеещи се газаджии имат навика да правят регулировки на ТПС на ръка,да ровичкат делкото както си искат и да ти претръскват джоба най-вече!Отивай на Елкон с декодер да видиш що са ти сторили....няма причина за такива проблеми освен калпав монтаж и ръчна регулировка на електрониката и запалването.....
И после им бутни една щека в задника да им измериш нивото на глупостта....



Първо искам да благодаря на всички, които откликнаха на проблема ми!
@Joker
Че въртяха на ухо делкото си прав! Но аз тогава не му отдадох такова значение понеже си мислех, че на такива автомобили с делко се задава точно определено предварение.
Значи колата да запали на газ студена е абсурд (дори и през лятото) или
ако запали ще е с нечовешко въртене. Затова я паля на бензин, добре ама при самото запалване ако не подам газ - гасне, ако подам газ оборотомера изхвърча на 2000об/мин, което не ме радва на студен двигател. Като превключа на газ оборотите падат на 1000. Така че ще отида на ЕЛКОН. Ако можеш да ми препоръчаш някой ще съм ти задължен. Казаха ми да отида при ДУНЕВ, но незнам дали ще се справят.
П.С Относно ламда сондата и ТАП-а.... какви да взема и от каде? Понеже до колкото разбрах и там имало тънкости...някои не жзимали информация от всички датчици, други емулирали и т.н и т.н
Благодаря предварително на отзовалите се.
@Joker
Че въртяха на ухо делкото си прав! Но аз тогава не му отдадох такова значение понеже си мислех, че на такива автомобили с делко се задава точно определено предварение.
Значи колата да запали на газ студена е абсурд (дори и през лятото) или
ако запали ще е с нечовешко въртене. Затова я паля на бензин, добре ама при самото запалване ако не подам газ - гасне, ако подам газ оборотомера изхвърча на 2000об/мин, което не ме радва на студен двигател. Като превключа на газ оборотите падат на 1000. Така че ще отида на ЕЛКОН. Ако можеш да ми препоръчаш някой ще съм ти задължен. Казаха ми да отида при ДУНЕВ, но незнам дали ще се справят.
П.С Относно ламда сондата и ТАП-а.... какви да взема и от каде? Понеже до колкото разбрах и там имало тънкости...някои не жзимали информация от всички датчици, други емулирали и т.н и т.н
Благодаря предварително на отзовалите се.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта