какъв ще е ефекта ако спра потгряването на всмук. колектор

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Чет 06 дек 2007 14:40


"а ефект ще усетя ли някакъв"

Да, когато караш на бензин, особено зимата, разхода ще ти е висок, заради конденз на бензин по стените на колектора, което компютъра ще компенсира с обогатяване на сместа. :-)

На газ няма да усетиш нищо, защото газта практически не може да се нагрее съществено минавайки през тръбата. Това подгряване е преди всичко за да се избегне конденз.

Ако търсиш ефект, по-добре е да се изключи подгряването на въздуха,
но това не бива да се прави дърводелски, както правят 99% от газаджиите (с блокиране на клапата), а например с електрически вакуумен клапан с който тя да се деактивира само когато колата е на газ, иначе да си работи нормално.




pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pakumba » Чет 06 дек 2007 16:36


добре, благодаря на всички. раотата е ясна


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Чет 06 дек 2007 23:03


The_Machine написа:Да, нестабилна работа на ПХ на бензин :-D
И евентуално около 0,856% повишение в мощността на газ!!! :twisted:

Колега пак се изказа неподготвен!
Мошноста се вдига с най малко 5% а и на бензин няма проблеми. Таралежа се пуска през реле когато си на газ не работи.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Чет 06 дек 2007 23:20


qnis3 написа:
The_Machine написа:Да, нестабилна работа на ПХ на бензин :-D
И евентуално около 0,856% повишение в мощността на газ!!! :twisted:

Колега пак се изказа неподготвен!
Мошноста се вдига с най малко 5% а и на бензин няма проблеми. Таралежа се пуска през реле когато си на газ не работи.


Покажи ми динографики и имаш голяма почерпка от мен ако си прав! :lol:


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Пет 07 дек 2007 20:47


Колега ако трябва и това ще изровя. Но ти зададели си въпроса защо на ВИАЛИ газ инжекцията течна фаза е дори по мошна от бензина?


pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pakumba » Нед 09 дек 2007 20:39


интересно :roll:


Потребителски аватар
gyb
Мнения: 217
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот gyb » Пон 10 дек 2007 0:07


освен спирането на подгряването с антифриз на всмукателните и ток на таралежа и премахването му сложих азбестова плоча облечена с алуминиево фолио между изпускателните и всмукателните колектори и монтирах спортния конусен филтър в предната част, където въздухът уж е най-хладен. При работа на газ ефект определено има, най-вече се усещаше при каране градско - преди тези интервенции когато позагрее колата - сякаш и падаше мощноста, а след почти няма разлика между студена и загряла-


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 10 дек 2007 12:17


gyb написа:освен спирането на подгряването с антифриз на всмукателните и ток на таралежа и премахването му сложих азбестова плоча облечена с алуминиево фолио между изпускателните и всмукателните колектори и монтирах спортния конусен филтър в предната част, където въздухът уж е най-хладен. При работа на газ ефект определено има, най-вече се усещаше при каране градско - преди тези интервенции когато позагрее колата - сякаш и падаше мощноста, а след почти няма разлика между студена и загряла-

Същият ефект го получих с много по-проста манипулация...откачане на привода за горещ въздух от колекторите и закрепването му зад въздушния филтър..


pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pakumba » Пон 10 дек 2007 14:09


joker написа:
gyb написа:освен спирането на подгряването с антифриз на всмукателните и ток на таралежа и премахването му сложих азбестова плоча облечена с алуминиево фолио между изпускателните и всмукателните колектори и монтирах спортния конусен филтър в предната част, където въздухът уж е най-хладен. При работа на газ ефект определено има, най-вече се усещаше при каране градско - преди тези интервенции когато позагрее колата - сякаш и падаше мощноста, а след почти няма разлика между студена и загряла-

Същият ефект го получих с много по-проста манипулация...откачане на привода за горещ въздух от колекторите и закрепването му зад въздушния филтър..


колега, при моно инжекцията става, но при пълна няма такива откачаници. там си смуче от едно място и то винаги студено, обикновенно е зад фара или някъде зад маската, но не е като при моното да има 2 дупки възд. филтър и клапа вътре, която да отваря/затваря и съответно да смуче от над колекторите или от друго място.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 10 дек 2007 16:03


Ами добре! :wink:


Потребителски аватар
digigi
Мнения: 192
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 9:24
Автомобил: Audi A6 C8 50TDI
Двигател: 2019
Местоположение: Варна-->London

Мнениеот digigi » Пон 10 дек 2007 21:10


pakumba написа:колега, при моно инжекцията става, но при пълна няма такива откачаници. там си смуче от едно място и то винаги студено, обикновенно е зад фара или някъде зад маската, но не е като при моното да има 2 дупки възд. филтър и клапа вътре, която да отваря/затваря и съответно да смуче от над колекторите или от друго място.

Моите пък са два на пълна инжкция :roll: От колекторите тръгва един гъвкав маркуч и от подкалника(от където смуче) тръгва един пластмасов и двата се срещат в една клапа и тя пуска към филтъра...
Точно си мислех и аз да пробвам да махна този гъвкавия да видя дали ще има разлика...


pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pakumba » Вто 11 дек 2007 9:59


digigi написа:
pakumba написа:колега, при моно инжекцията става, но при пълна няма такива откачаници. там си смуче от едно място и то винаги студено, обикновенно е зад фара или някъде зад маската, но не е като при моното да има 2 дупки възд. филтър и клапа вътре, която да отваря/затваря и съответно да смуче от над колекторите или от друго място.

Моите пък са два на пълна инжкция :roll: От колекторите тръгва един гъвкав маркуч и от подкалника(от където смуче) тръгва един пластмасов и двата се срещат в една клапа и тя пуска към филтъра...
Точно си мислех и аз да пробвам да махна този гъвкавия да видя дали ще има разлика...


махни го. както каза колегата ьокер ще има разлика. не знам, при мен смуче само над радитора, т.е. зад маската и това е. все пак колата е друга, при фв са намери друго решение очевидно


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 11 дек 2007 10:12


pakumba написа:
digigi написа:
pakumba написа:колега, при моно инжекцията става, но при пълна няма такива откачаници. там си смуче от едно място и то винаги студено, обикновенно е зад фара или някъде зад маската, но не е като при моното да има 2 дупки възд. филтър и клапа вътре, която да отваря/затваря и съответно да смуче от над колекторите или от друго място.

Моите пък са два на пълна инжкция :roll: От колекторите тръгва един гъвкав маркуч и от подкалника(от където смуче) тръгва един пластмасов и двата се срещат в една клапа и тя пуска към филтъра...
Точно си мислех и аз да пробвам да махна този гъвкавия да видя дали ще има разлика...


махни го. както каза колегата ьокер ще има разлика. не знам, при мен смуче само над радитора, т.е. зад маската и това е. все пак колата е друга, при фв са намери друго решение очевидно

JOKER......JOKER съм!!!!! :lol:


pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pakumba » Вто 11 дек 2007 21:28


значи прави ми впечатление, че колата върви много добре когато е студена, но не мога да разбера дали е от това нагряване на колектора или от това, че е в режим "смукач" и еветуално моторчето затваря малко притока на въздух. ако някой знае при пълна инжекция как се вдигат оборотите, докато е студена колата да каже- дали моторчето затваря въздуха И се впръсква повече гориво, или само и единсвено се впръсква повече гориво

Последна промяна от pakumba на Сря 12 дек 2007 9:05, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

газ

Мнениеот lozan67 » Сря 12 дек 2007 6:43


Спръх подгряването на колектора, сложих интеркулер от Рено5 и я опънах лятото към морето. Нито вдигна мощността нито падна разхода. Виж това лято ще пробвам и плочката от азбест.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта