Защо на газ падат по-бавно оборотите и нормално ли е?
Защо на газ падат по-бавно оборотите и нормално ли е?
на газ ми падат оборотите значително по-бавно, отколкото на безнин. става дума за обикновен вакуумен изпарител. колата върви превъзходно, харчи добре, абе няма никакви грижи, но ми е много интересно какво е обяснението на този ефект и какво ли значи
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Защо на газ падат по-бавно оборотите и нормално ли е?
pakumba написа:на газ ми падат оборотите значително по-бавно, отколкото на безнин. става дума за обикновен вакуумен изпарител. колата върви превъзходно, харчи добре, абе няма никакви грижи, но ми е много интересно какво е обяснението на този ефект и какво ли значи
Вероятно затова....докато се позиционира дросела вакуумът който си го има продължава да засмуква газ(а не като инжекциона да промени или да спре впръскването на бензин)....
може би жокера да е прав, но трябва малко да го осмисля
иначе центровката не знам как е, но съм я правил сам на ухо и колата върви идеално, пали студена на газ, че и вчера минах 160 км с 10 литра газ на двигател 1,6 16 клапана, което ме навежда на мислата, че не трябва да пипам центровката.
на бензин няма никви такива грижи
сега като се замислих, най-веротната причина е времето за реакция на мембраната. мисля първо стъпало ли как се наричаше, но обяснението е следното: като изфорсирам колектора дръпва вакуума и съотчетно мембрата се вдига и пуска през клапана да влезе газ. но като пусна газта рязко същата тази първа камера докато се изпразни от максималното запълване то й трябва време. затова може би да се отдава на реакцията на мембраната. при ел. изпарител този проблем заобикаля ли се? там не се ли командва само клапан за спиране на газта ако не запалиш и си на контакт?

иначе центровката не знам как е, но съм я правил сам на ухо и колата върви идеално, пали студена на газ, че и вчера минах 160 км с 10 литра газ на двигател 1,6 16 клапана, което ме навежда на мислата, че не трябва да пипам центровката.
на бензин няма никви такива грижи
сега като се замислих, най-веротната причина е времето за реакция на мембраната. мисля първо стъпало ли как се наричаше, но обяснението е следното: като изфорсирам колектора дръпва вакуума и съотчетно мембрата се вдига и пуска през клапана да влезе газ. но като пусна газта рязко същата тази първа камера докато се изпразни от максималното запълване то й трябва време. затова може би да се отдава на реакцията на мембраната. при ел. изпарител този проблем заобикаля ли се? там не се ли командва само клапан за спиране на газта ако не запалиш и си на контакт?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз имам същия подобен проблем с една друга подробност - аз съм с ламбда контрол система.Сега като разкачих ламбда сондата (понеже вчера се опитах да я сваля ама неуспешно) оборотите падат малко по-бързо.
Иначе и аз на бензин нямам този проблем.Не съм пипал центровката (а трябва) и може да е и от нея.
Тези дни ще сменя сондата,ще преобуча ламбда контрола и ще си пипна центровката (с ТАП ама все пак) и ще стане ясно къде е истината.Разбира се ще споделя с вас откритието си
Иначе и аз на бензин нямам този проблем.Не съм пипал центровката (а трябва) и може да е и от нея.
Тези дни ще сменя сондата,ще преобуча ламбда контрола и ще си пипна центровката (с ТАП ама все пак) и ще стане ясно къде е истината.Разбира се ще споделя с вас откритието си

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта