здравейте,
колата, Г3 1.8 ми, упорито пали сутрин от 3-ти път. Не е толкова студено, запалителната система е ок, пали се винаги на бензин, и след няколко минути на газ - оборотите са стабилни и на газ и на бензин. Използвам свещи Бриск Силвър оптимизирани за работа на газ и се чудя дали от тях не идва по-трудното палене. Ако някой е усетил подобно неудобство моля да сподели. Възможно ли е някой датчик да се бъзика?
палене сутрин от 3-ти път
- XIKS
- Мнения: 896
- Регистриран на: Пет 24 мар 2006 10:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
....
махай тия боклуци БРИКС....................
Аз на моя голф сам са некакви свещи дето ми ги дадоха уж за коли на газ, едноелектродни са с малко по танак от нормалниа електрод и уж сребарен но за 4 лв. на бройка невервам но с тиа несам имл проблеми вече 15000 км а от 2 седмици сам на метан и се тая, колата си работи равномерно пали си нормално (е не от четварт оборот) . Така че те саветвам за моното не ти требват некакви скапи свещи според мен нема смисал
- тръба
- Мнения: 1656
- Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: палене сутрин от 3-ти път
Колега,аз съм със същия Дриск и да ти кажа има нещо такова.Първото палене е малко със зор.Въртя 5-10 секунди,за да запали.Това е само при минусови температури.Иначе всичко си е 6.Хубавото на Дриск е,че няма менте.Кой е толкова луд,че да се занимава за 2-3лева кяр?Ninja написа:здравейте,
колата, Г3 1.8 ми, упорито пали сутрин от 3-ти път. Не е толкова студено, запалителната система е ок, пали се винаги на бензин, и след няколко минути на газ - оборотите са стабилни и на газ и на бензин. Използвам свещи Бриск Силвър оптимизирани за работа на газ и се чудя дали от тях не идва по-трудното палене. Ако някой е усетил подобно неудобство моля да сподели. Възможно ли е някой датчик да се бъзика?
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 20 госта