моля за съвет за агу 1.4 аех
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Вто 22 яну 2008 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
моля за съвет за агу 1.4 аех
здравеите на всички.от скоро имам поло 1.4 аех мотор 44киловата 60 коня и искам да сложа газ.моля ниакои които разбира да ми каже кои е най добрия и безболезен вариант. благодаря предварително
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Това вече е съвсем друга тема... има или няма смисъл. Ако човека върти по 20 000 км годишно както мен какво става тогава?
бенз 20 000 км Х 6.2 (толкова ми е средният разход на 100км, повече извънградско карам) = 1240 литра Х 2.05 лв = 2 542 лв
газ 20 000 км Х 7.0 (с едно хубаво БРЦ за 1600 лв едвали ще харчи повече) = 1400 литра Х 1.10 лв = 1540 лв
Или с други думи разликата е 1000 лв годишно и то при най-черният сценарий защото посочените цени на горивата са зимни ,а през зимата винаги разликата в цената между двата вида горива на най-малка ,съответно лятото е най-голяма. Хем газта пада през лятото ,хем бензина се качва : Така че да му мислим тия дето сме на бенз и въртим доста километри какво ще правим от тук на татък.
Аз лично нямам още газ защото очаквам тая години да стане една работа която да ми намали годишният пробег с около 12-15 хил км и тогава наистина ще е безмислено. Тъй че , всичко си зависи от това колко се кара колата.
А до колегата mom4il1981:
Под безболезен начин доно имаш в предвид безболезен за колата ,а не за портфейла. Имаш 2 основни варианта:
Вариант 1: Слагаш обикновена газова за кола пълен инжекцион : около 500 лв ще ти излезе и той най-скъпите и хубави марки - LOVATO и LANDIRENZO (италиански са). Аз съм карал кола с LANDIRENZO (по-скъпо е от LOVATO и маааааалко по мааааалко може да харчи колата с ренцото) ,но според мен по-добрият избор е LOVATO - доста по упростени са нещата при него (нали се сещаш за калашника ,що го тачат толкова много). Като резултат ще получиш разход с около 10-20% по-висок от колкото на бензин, намалена мощност на колата, реална и ОГРОМНА опастност от спукване на пластмасовите всмукателни колектори и трупане на грешки в компютъра (каквато и емулация да ти сложат ,може и да е рядко ,ама пак ще трупа). А за колекторите дори и да ги смениш след спукване( хич - ама хич не са евтини) ,пак не си решавш проблема с тях и пак може да се спукат. Монтирват се едни "кихалки" дето уж през тях да излиза налягането което се образува в колекторите за да не се спукат ,ама не са 100%-това надеждна защита
Вариант 2: Слагаш си газов инжекцион български (към 1100 - 1200 лв) или най- добре BRC (към 1600 лв ) Вече има доста български "произвадители" по-добре е да се спреш на някоя марка която включва в комплекта си повече датчици (например за температурата на изпарената газ). Важно е и да се запознаеш с условията на гаранцията - колко е и дали е за всички части (например инжекторите)
Като резултата получаваш разход с около 5-10% по-висок от този на бенз ,без загуба на мощноста на двигателя (или по -точно незначителна) и това е: Няма да имаш проблеми нито с компютъра нито с колекторите.
Ако искаш мога да ти дам на лично съобщение координати и тел на човек който ще ти обясни по-подробно нещата и се занимава с компютърна диагностика и монтаж на всякакви газови уредби (включително и инжекциони) ( има ауторизиран сервиз на STARGAS ,ама няма да те "заколи" щом му кажеш кой-те праща при него)
бенз 20 000 км Х 6.2 (толкова ми е средният разход на 100км, повече извънградско карам) = 1240 литра Х 2.05 лв = 2 542 лв
газ 20 000 км Х 7.0 (с едно хубаво БРЦ за 1600 лв едвали ще харчи повече) = 1400 литра Х 1.10 лв = 1540 лв
Или с други думи разликата е 1000 лв годишно и то при най-черният сценарий защото посочените цени на горивата са зимни ,а през зимата винаги разликата в цената между двата вида горива на най-малка ,съответно лятото е най-голяма. Хем газта пада през лятото ,хем бензина се качва : Така че да му мислим тия дето сме на бенз и въртим доста километри какво ще правим от тук на татък.
Аз лично нямам още газ защото очаквам тая години да стане една работа която да ми намали годишният пробег с около 12-15 хил км и тогава наистина ще е безмислено. Тъй че , всичко си зависи от това колко се кара колата.
А до колегата mom4il1981:

Под безболезен начин доно имаш в предвид безболезен за колата ,а не за портфейла. Имаш 2 основни варианта:
Вариант 1: Слагаш обикновена газова за кола пълен инжекцион : около 500 лв ще ти излезе и той най-скъпите и хубави марки - LOVATO и LANDIRENZO (италиански са). Аз съм карал кола с LANDIRENZO (по-скъпо е от LOVATO и маааааалко по мааааалко може да харчи колата с ренцото) ,но според мен по-добрият избор е LOVATO - доста по упростени са нещата при него (нали се сещаш за калашника ,що го тачат толкова много). Като резултат ще получиш разход с около 10-20% по-висок от колкото на бензин, намалена мощност на колата, реална и ОГРОМНА опастност от спукване на пластмасовите всмукателни колектори и трупане на грешки в компютъра (каквато и емулация да ти сложат ,може и да е рядко ,ама пак ще трупа). А за колекторите дори и да ги смениш след спукване( хич - ама хич не са евтини) ,пак не си решавш проблема с тях и пак може да се спукат. Монтирват се едни "кихалки" дето уж през тях да излиза налягането което се образува в колекторите за да не се спукат ,ама не са 100%-това надеждна защита
Вариант 2: Слагаш си газов инжекцион български (към 1100 - 1200 лв) или най- добре BRC (към 1600 лв ) Вече има доста български "произвадители" по-добре е да се спреш на някоя марка която включва в комплекта си повече датчици (например за температурата на изпарената газ). Важно е и да се запознаеш с условията на гаранцията - колко е и дали е за всички части (например инжекторите)
Като резултата получаваш разход с около 5-10% по-висок от този на бенз ,без загуба на мощноста на двигателя (или по -точно незначителна) и това е: Няма да имаш проблеми нито с компютъра нито с колекторите.
Ако искаш мога да ти дам на лично съобщение координати и тел на човек който ще ти обясни по-подробно нещата и се занимава с компютърна диагностика и монтаж на всякакви газови уредби (включително и инжекциони) ( има ауторизиран сервиз на STARGAS ,ама няма да те "заколи" щом му кажеш кой-те праща при него)
- kickcho
- Мнения: 320
- Регистриран на: Вто 30 окт 2007 20:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Раднево
не
Момчиле не се подигравай с количката няма нужда от газ не си заслужава просто 

- Persefona
- Пололизирана
- Мнения: 1933
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Anbuch написа:Това вече е съвсем друга тема... има или няма смисъл. Ако човека върти по 20 000 км годишно както мен какво става тогава?
бенз 20 000 км Х 6.2 (толкова ми е средният разход на 100км, повече извънградско карам) = 1240 литра Х 2.05 лв = 2 542 лв
газ 20 000 км Х 7.0 (с едно хубаво БРЦ за 1600 лв едвали ще харчи повече) = 1400 литра Х 1.10 лв = 1540 лв
Или с други думи разликата е 1000 лв годишно и то при най-черният сценарий защото посочените цени на горивата са зимни ,а през зимата винаги разликата в цената между двата вида горива на най-малка ,съответно лятото е най-голяма. Хем газта пада през лятото ,хем бензина се качва.

- asengamalov
- Мнения: 285
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Вто 22 яну 2008 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
nadia23 написа:Газов инжекцион-щото колекторите са плЯстмасови.
Цена- около 1000 бимберици
а вие с газ ли сте на вашата. мислите ли, че е добар вариант да сложа италиански части с Български компутар с три режима на работа бил и с датчик на температурата на водата и на двигателя окито при определена температура сам обръщал от бензин на газ за995лв.Благодаря ,че ми отговорихте на 1 въпрос
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Вто 22 яну 2008 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Anbuch написа:Това вече е съвсем друга тема... има или няма смисъл. Ако човека върти по 20 000 км годишно както мен какво става тогава?
бенз 20 000 км Х 6.2 (толкова ми е средният разход на 100км, повече извънградско карам) = 1240 литра Х 2.05 лв = 2 542 лв
газ 20 000 км Х 7.0 (с едно хубаво БРЦ за 1600 лв едвали ще харчи повече) = 1400 литра Х 1.10 лв = 1540 лв
Или с други думи разликата е 1000 лв годишно и то при най-черният сценарий защото посочените цени на горивата са зимни ,а през зимата винаги разликата в цената между двата вида горива на най-малка ,съответно лятото е най-голяма. Хем газта пада през лятото ,хем бензина се качва : Така че да му мислим тия дето сме на бенз и въртим доста километри какво ще правим от тук на татък.
Аз лично нямам още газ защото очаквам тая години да стане една работа която да ми намали годишният пробег с около 12-15 хил км и тогава наистина ще е безмислено. Тъй че , всичко си зависи от това колко се кара колата.
А до колегата mom4il1981:
![]()
Под безболезен начин доно имаш в предвид безболезен за колата ,а не за портфейла. Имаш 2 основни варианта:
Вариант 1: Слагаш обикновена газова за кола пълен инжекцион : около 500 лв ще ти излезе и той най-скъпите и хубави марки - LOVATO и LANDIRENZO (италиански са). Аз съм карал кола с LANDIRENZO (по-скъпо е от LOVATO и маааааалко по мааааалко може да харчи колата с ренцото) ,но според мен по-добрият избор е LOVATO - доста по упростени са нещата при него (нали се сещаш за калашника ,що го тачат толкова много). Като резултат ще получиш разход с около 10-20% по-висок от колкото на бензин, намалена мощност на колата, реална и ОГРОМНА опастност от спукване на пластмасовите всмукателни колектори и трупане на грешки в компютъра (каквато и емулация да ти сложат ,може и да е рядко ,ама пак ще трупа). А за колекторите дори и да ги смениш след спукване( хич - ама хич не са евтини) ,пак не си решавш проблема с тях и пак може да се спукат. Монтирват се едни "кихалки" дето уж през тях да излиза налягането което се образува в колекторите за да не се спукат ,ама не са 100%-това надеждна защита
Вариант 2: Слагаш си газов инжекцион български (към 1100 - 1200 лв) или най- добре BRC (към 1600 лв ) Вече има доста български "произвадители" по-добре е да се спреш на някоя марка която включва в комплекта си повече датчици (например за температурата на изпарената газ). Важно е и да се запознаеш с условията на гаранцията - колко е и дали е за всички части (например инжекторите)
Като резултата получаваш разход с около 5-10% по-висок от този на бенз ,без загуба на мощноста на двигателя (или по -точно незначителна) и това е: Няма да имаш проблеми нито с компютъра нито с колекторите.
Ако искаш мога да ти дам на лично съобщение координати и тел на човек който ще ти обясни по-подробно нещата и се занимава с компютърна диагностика и монтаж на всякакви газови уредби (включително и инжекциони) ( има ауторизиран сервиз на STARGAS ,ама няма да те "заколи" щом му кажеш кой-те праща при него)
Благодаря за изчерпателния отговор. Предложиха ми уж италианска части с балгарски компутар с три режима на работа и софтуер е български за995лв имало ниакакав датчик които при температура на водата от 30 градуса и на двигателя 20 ако не се лъжа автоматично обръща на газ и още други датчици но вече съм забравил какви от толкова много питане по различни сервизи.Добре ли е цената и варианта.Има 1 година гаранция но несъм питал за всичко части ли се отнася Благодаря много предварително
Защо ти е газова уредба при този разход.
Ако прекарваш много време в колата - 40-50 хиляди на година тогава си купи голяма, луксозна, с климатик, екстри и търси икономията от гориво.
За един-два часа дневно отиване и връщане на работа при 7-8 на сто градско не си заслужава - само смяната на една бензинова помпа, която ще остане в празен резервоар ще ти струва стотина лева.
Ами под 6 литра извънградско ?
За един-два часа дневно отиване и връщане на работа при 7-8 на сто градско не си заслужава - само смяната на една бензинова помпа, която ще остане в празен резервоар ще ти струва стотина лева.
Ами под 6 литра извънградско ?
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 17 госта