моля за съвет за агу 1.4 аех

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
mom4il1981
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 22 яну 2008 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

моля за съвет за агу 1.4 аех

Мнениеот mom4il1981 » Сря 23 яну 2008 22:12


здравеите на всички.от скоро имам поло 1.4 аех мотор 44киловата 60 коня и искам да сложа газ.моля ниакои които разбира да ми каже кои е най добрия и безболезен вариант. благодаря предварително




Потребителски аватар
nadia23
Мнения: 222
Регистриран на: Нед 04 юни 2006 19:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nadia23 » Чет 24 яну 2008 4:44


Газов инжекцион-щото колекторите са плЯстмасови.
Цена- около 1000 бимберици 8)


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Чет 24 яну 2008 8:49


Де бре Момчиле, за какво искаш да си слагаш газ на тази въшка.
Според мене няма смисъл, но това е мое мнение :)


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Чет 24 яну 2008 8:52


и според мен няма смисъл вече две години карам 1.6 на бенз


Потребителски аватар
Scout
Мнения: 109
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 10:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Scout » Чет 24 яну 2008 9:29


колега и аз съм със същата и да ти кажа зимата повече от 8/100 не ми е дала, а и не съм привърженик на газта... метан... това е друга работа :)
карай си количката на бензин не дава голям разход,а и за кубатирата си е малка осичка :)


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Чет 24 яну 2008 10:45


Това вече е съвсем друга тема... има или няма смисъл. Ако човека върти по 20 000 км годишно както мен какво става тогава?
бенз 20 000 км Х 6.2 (толкова ми е средният разход на 100км, повече извънградско карам) = 1240 литра Х 2.05 лв = 2 542 лв
газ 20 000 км Х 7.0 (с едно хубаво БРЦ за 1600 лв едвали ще харчи повече) = 1400 литра Х 1.10 лв = 1540 лв
Или с други думи разликата е 1000 лв годишно и то при най-черният сценарий защото посочените цени на горивата са зимни ,а през зимата винаги разликата в цената между двата вида горива на най-малка ,съответно лятото е най-голяма. Хем газта пада през лятото ,хем бензина се качва : Така че да му мислим тия дето сме на бенз и въртим доста километри какво ще правим от тук на татък.
Аз лично нямам още газ защото очаквам тая години да стане една работа която да ми намали годишният пробег с около 12-15 хил км и тогава наистина ще е безмислено. Тъй че , всичко си зависи от това колко се кара колата.

А до колегата mom4il1981:
:welcome_to_group
Под безболезен начин доно имаш в предвид безболезен за колата ,а не за портфейла. Имаш 2 основни варианта:
Вариант 1: Слагаш обикновена газова за кола пълен инжекцион : около 500 лв ще ти излезе и той най-скъпите и хубави марки - LOVATO и LANDIRENZO (италиански са). Аз съм карал кола с LANDIRENZO (по-скъпо е от LOVATO и маааааалко по мааааалко може да харчи колата с ренцото) ,но според мен по-добрият избор е LOVATO - доста по упростени са нещата при него (нали се сещаш за калашника ,що го тачат толкова много). Като резултат ще получиш разход с около 10-20% по-висок от колкото на бензин, намалена мощност на колата, реална и ОГРОМНА опастност от спукване на пластмасовите всмукателни колектори и трупане на грешки в компютъра (каквато и емулация да ти сложат ,може и да е рядко ,ама пак ще трупа). А за колекторите дори и да ги смениш след спукване( хич - ама хич не са евтини) ,пак не си решавш проблема с тях и пак може да се спукат. Монтирват се едни "кихалки" дето уж през тях да излиза налягането което се образува в колекторите за да не се спукат ,ама не са 100%-това надеждна защита
Вариант 2: Слагаш си газов инжекцион български (към 1100 - 1200 лв) или най- добре BRC (към 1600 лв ) Вече има доста български "произвадители" по-добре е да се спреш на някоя марка която включва в комплекта си повече датчици (например за температурата на изпарената газ). Важно е и да се запознаеш с условията на гаранцията - колко е и дали е за всички части (например инжекторите)
Като резултата получаваш разход с около 5-10% по-висок от този на бенз ,без загуба на мощноста на двигателя (или по -точно незначителна) и това е: Няма да имаш проблеми нито с компютъра нито с колекторите.

Ако искаш мога да ти дам на лично съобщение координати и тел на човек който ще ти обясни по-подробно нещата и се занимава с компютърна диагностика и монтаж на всякакви газови уредби (включително и инжекциони) ( има ауторизиран сервиз на STARGAS ,ама няма да те "заколи" щом му кажеш кой-те праща при него)


Потребителски аватар
kickcho
Мнения: 320
Регистриран на: Вто 30 окт 2007 20:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раднево

не

Мнениеот kickcho » Чет 24 яну 2008 13:35


Момчиле не се подигравай с количката няма нужда от газ не си заслужава просто :No


Потребителски аватар
Persefona
Пололизирана
Мнения: 1933
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Persefona » Чет 24 яну 2008 15:11


Anbuch написа:Това вече е съвсем друга тема... има или няма смисъл. Ако човека върти по 20 000 км годишно както мен какво става тогава?
бенз 20 000 км Х 6.2 (толкова ми е средният разход на 100км, повече извънградско карам) = 1240 литра Х 2.05 лв = 2 542 лв
газ 20 000 км Х 7.0 (с едно хубаво БРЦ за 1600 лв едвали ще харчи повече) = 1400 литра Х 1.10 лв = 1540 лв
Или с други думи разликата е 1000 лв годишно и то при най-черният сценарий защото посочените цени на горивата са зимни ,а през зимата винаги разликата в цената между двата вида горива на най-малка ,съответно лятото е най-голяма. Хем газта пада през лятото ,хем бензина се качва.


:да:


Потребителски аватар
asengamalov
Мнения: 285
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот asengamalov » Чет 24 яну 2008 18:50


Каквото и да говорите от газта смтка има и то голямааз лично моита газова я избих за няма и половин година а от тогава я карам вече 3та година правете сами извода дали има сметка особено бензина както е почти два пъти по скъп


mom4il1981
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 22 яну 2008 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mom4il1981 » Чет 24 яну 2008 19:34


nadia23 написа:Газов инжекцион-щото колекторите са плЯстмасови.
Цена- около 1000 бимберици 8)

а вие с газ ли сте на вашата. мислите ли, че е добар вариант да сложа италиански части с Български компутар с три режима на работа бил и с датчик на температурата на водата и на двигателя окито при определена температура сам обръщал от бензин на газ за995лв.Благодаря ,че ми отговорихте на 1 въпрос


mom4il1981
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 22 яну 2008 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mom4il1981 » Чет 24 яну 2008 19:50


Anbuch написа:Това вече е съвсем друга тема... има или няма смисъл. Ако човека върти по 20 000 км годишно както мен какво става тогава?
бенз 20 000 км Х 6.2 (толкова ми е средният разход на 100км, повече извънградско карам) = 1240 литра Х 2.05 лв = 2 542 лв
газ 20 000 км Х 7.0 (с едно хубаво БРЦ за 1600 лв едвали ще харчи повече) = 1400 литра Х 1.10 лв = 1540 лв
Или с други думи разликата е 1000 лв годишно и то при най-черният сценарий защото посочените цени на горивата са зимни ,а през зимата винаги разликата в цената между двата вида горива на най-малка ,съответно лятото е най-голяма. Хем газта пада през лятото ,хем бензина се качва : Така че да му мислим тия дето сме на бенз и въртим доста километри какво ще правим от тук на татък.
Аз лично нямам още газ защото очаквам тая години да стане една работа която да ми намали годишният пробег с около 12-15 хил км и тогава наистина ще е безмислено. Тъй че , всичко си зависи от това колко се кара колата.

А до колегата mom4il1981:
:welcome_to_group
Под безболезен начин доно имаш в предвид безболезен за колата ,а не за портфейла. Имаш 2 основни варианта:
Вариант 1: Слагаш обикновена газова за кола пълен инжекцион : около 500 лв ще ти излезе и той най-скъпите и хубави марки - LOVATO и LANDIRENZO (италиански са). Аз съм карал кола с LANDIRENZO (по-скъпо е от LOVATO и маааааалко по мааааалко може да харчи колата с ренцото) ,но според мен по-добрият избор е LOVATO - доста по упростени са нещата при него (нали се сещаш за калашника ,що го тачат толкова много). Като резултат ще получиш разход с около 10-20% по-висок от колкото на бензин, намалена мощност на колата, реална и ОГРОМНА опастност от спукване на пластмасовите всмукателни колектори и трупане на грешки в компютъра (каквато и емулация да ти сложат ,може и да е рядко ,ама пак ще трупа). А за колекторите дори и да ги смениш след спукване( хич - ама хич не са евтини) ,пак не си решавш проблема с тях и пак може да се спукат. Монтирват се едни "кихалки" дето уж през тях да излиза налягането което се образува в колекторите за да не се спукат ,ама не са 100%-това надеждна защита
Вариант 2: Слагаш си газов инжекцион български (към 1100 - 1200 лв) или най- добре BRC (към 1600 лв ) Вече има доста български "произвадители" по-добре е да се спреш на някоя марка която включва в комплекта си повече датчици (например за температурата на изпарената газ). Важно е и да се запознаеш с условията на гаранцията - колко е и дали е за всички части (например инжекторите)
Като резултата получаваш разход с около 5-10% по-висок от този на бенз ,без загуба на мощноста на двигателя (или по -точно незначителна) и това е: Няма да имаш проблеми нито с компютъра нито с колекторите.

Ако искаш мога да ти дам на лично съобщение координати и тел на човек който ще ти обясни по-подробно нещата и се занимава с компютърна диагностика и монтаж на всякакви газови уредби (включително и инжекциони) ( има ауторизиран сервиз на STARGAS ,ама няма да те "заколи" щом му кажеш кой-те праща при него)


Благодаря за изчерпателния отговор. Предложиха ми уж италианска части с балгарски компутар с три режима на работа и софтуер е български за995лв имало ниакакав датчик които при температура на водата от 30 градуса и на двигателя 20 ако не се лъжа автоматично обръща на газ и още други датчици но вече съм забравил какви от толкова много питане по различни сервизи.Добре ли е цената и варианта.Има 1 година гаранция но несъм питал за всичко части ли се отнася Благодаря много предварително


hbnv

Защо ти е газова уредба при този разход.

Мнениеот hbnv » Пет 25 яну 2008 18:04


Ако прекарваш много време в колата - 40-50 хиляди на година тогава си купи голяма, луксозна, с климатик, екстри и търси икономията от гориво.


За един-два часа дневно отиване и връщане на работа при 7-8 на сто градско не си заслужава - само смяната на една бензинова помпа, която ще остане в празен резервоар ще ти струва стотина лева.


Ами под 6 литра извънградско ?



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 17 госта