Обикновенна газова на Голф 3 1.6 АЕК
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пет 08 фев 2013 23:00
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AFT 1996
- Местоположение: Varna
Re: Обикновенна газова на Голф 3 1.6 АЕК
Проблема беше че мембраната на ниското налягане не беше закачена към вилката правилно,На мембраната има поставена стоманизирана пластина като щипки, които защипват вилката, и от пластмасовия винт после се регулират оборотите на празния ход.Просто не беше защипана , беше много разтворена към 1см ,И не може да се регулира правилно.Също майстора не беше сменил малката гумичка на високото налягане ,и на елклапана не беше сменена гумичката,Сега излезе друг проблем като загре е и като я освободя от скорост оборотите се задържат високи към 1700 и като намаля постепенно почват да падат . На място го няма този проблем дори и да я форсирам ,падат си почти нормално.Почистен е дросела, свещи нови ,въздушен филтър към 4000 км (съмнявам се във него) нов палец и дистрибуторна капачка .Не взима въздух,нов тем.датчик, аве всичко е изрядно уж ,или може би мембраните не са улегнали и трябва реглаж отново.Само това сега остана.
Последна промяна от astrata на Пон 06 яну 2014 21:51, променено общо 1 път.
- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Обикновенна газова на Голф 3 1.6 АЕК
И при мен беше така не се притеснявай за оборотите ;)
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Обикновенна газова на Голф 3 1.6 АЕК
astrata написа:Проблема беше че мембраната на ниското налягане не беше закачена към вилката правилно,На мембраната има поставена стоманизирана пластина като щипки, които защипват вилката, и от пластмасовия винт после се регулират оборотите на празния ход.Просто не беше защипана , беше много разтворена към 1см ,И не може да се регулира правилно.Също майстора не беше сменил малката гумичка на високото налягане ,и на елклапана не беше сменена гумичката,Сега излезе друг проблем като загре е и като я освободя от скорост оборотите се задържат високи към 1700 и като намаля постепенно почват да падат . На място го няма този проблем дори и да я форсирам ,падат си почти нормално.Почистен е дросела, свещи нови ,въздушен филтър към 4000 км (съмнявам се във него) нов палец и дистрибуторна капачка .Не взима въздух,нов тем.датчик, аве всичко е изрядно уж ,или може би мембраните не са улегнали и трябва реглаж отново.Само това сега остана.
Това със задържането е срещан проблем. Не е от мембраните и газта. На бензин предполагам, че пак ги задържа. но около 1100-1200. Някакъв датчик някъде на скоростите и не знам какво си. Мишо ми е разказвал за него (а и други монтьори), и уж търсеше начин да реши проблема, над 3 години вече, но не го е решил.
Така си я карам, на празен в движение около 1100-1200 об. На място всичко е шест. И със стария и с новия изпарител, все си е така (BRC АТ 90). И вече не ми прави впечатление. Много рядко да се случи до 1500-1600 и сама си се оправя. И така.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта