Фобос 1 или Фобос 4

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот Bai Sando » Пет 09 май 2014 21:10


Така е :th_up
Тия филтри ми беше писнало да ги разглобявам докато им се намести пръстена както трябва и да не изпускат.
Но скъса ли се малко пръстена...Особено е гадно,ако филтъра се намира на кофти място и след 15 минути ръчкане докато се монтира отново почне да изпуска,ти идва да го треснеш в земята.Трябва малко чалъм и лекичко да се завиват двете части докато стане :smile




Потребителски аватар
kokobul
Мнения: 470
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 20:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот kokobul » Пет 09 май 2014 21:11


plameney написа:Аз се кефя на моя Фобос и си свиркам,двете ми коли са с такъв и никакви грижи,нищо че някои колеги даже газаджий,разправят ми той фобоса такъв,той Фобоса онакъв...
Успех с работата :th_up


Двама приятели не се виждали одавна и се чуват по телефона :
-Къде си бре загуби се ?
-Ами къде на Слънчев Бряг съм ......... по цял ден бъркам бетон и си питам хуя (без цензура)

та така и ти с фобуса
Кога ще разберете че това е алтернатива и радостта е меко казано ''нелепа''!
Ако нещо не си разбрал и ти се губи логиката то е от географската ширина :mrgreen


Потребителски аватар
mrpetrov
Мнения: 415
Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
Автомобил: 1997 Passat B5
Двигател: 1.6 AHL
Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот mrpetrov » Пет 09 май 2014 21:27


@kokobul Колега - не разбрах - какво се опитваш да кажеш с горното?

Ако ми харесва - си го ръчкам Фобоса. Ако не ми харесва - просто си карам колата. Тя така или иначе си върви, а пък Фобоса до сега се справя страхотно!


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот mupk0 » Пет 09 май 2014 22:25


mrpetrov написа:@kokobul Колега - не разбрах - какво се опитваш да кажеш с горното?

Ако ми харесва - си го ръчкам Фобоса. Ако не ми харесва - просто си карам колата. Тя така или иначе си върви, а пък Фобоса до сега се справя страхотно!

Точно така...досега :D Тва е най-важното нещо,въпреки че фалове на всички ЕКУ-та са възможни.При по-скъпите е по-далеч във времето :) Дано не попаднеш на студена спойка,че вече няколко припояваме :D


Потребителски аватар
plameney
Мнения: 397
Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
Автомобил: Passat B5 1.6
Двигател: ARM 2000
Местоположение: Асеновград
Контакти:

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот plameney » Пет 09 май 2014 22:25


kokobul написа:....та така и ти с фобуса
Кога ще разберете че това е алтернатива и радостта е меко казано ''нелепа''!
Ако нещо не си разбрал и ти се губи логиката то е от географската ширина :mrgreen

В твоя пост единствената логика е оная дето ти е навряна сещай се къде.


Потребителски аватар
kokobul
Мнения: 470
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 20:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот kokobul » Пет 09 май 2014 22:42


не разбрах бъркаш ли бетон ...?

:c010


mrpetrov написа:@kokobul Колега - не разбрах - какво се опитваш да кажеш с горното?

Ако ми харесва - си го ръчкам Фобоса. Ако не ми харесва - просто си карам колата. Тя така или иначе си върви, а пък Фобоса до сега се справя страхотно!



1.6 на това купе много върви :11 най вече на газ


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4492
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот Pet_rov » Съб 10 май 2014 7:34


Не разбирам защо цапате темата на човека. Това е решил, това е взел - въпрос на избор. Ако има проблем, ще се белосва той, а не вие. А на кого колко и как му върви колата, е въпрос на личен избор. Имайте повече уважение един към друг.


Потребителски аватар
Ton4o_84
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
Автомобил: Шкода Октавия 97
Двигател: AEE
Местоположение: Пловдив

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот Ton4o_84 » Пон 12 май 2014 16:22


Здравейте момчета, ще последват няйколко смотани въпроса.
Започнах поставянето на инжекциона, но не разбирам няколко елементарни неща.
-Какво е това "външно автомобилно реле" на автомобила.
-Понеже кабелите на ламбда сондата са два, зелен и бял, а кабела който идва от газовия компютър е един. За кой от двата цвята да го свържа.
-От къде точно да взема данни за въртящия момент, от кабела за информация на бобината ли, това ли е най-добрия вариант.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот mupk0 » Пон 12 май 2014 18:54


Относно първото питане я разясни какво пише преди и след тва реле в описанието.
При ламбда сондата ти,ако не се бъркам(отдавна не съм виждал коли със сонди само с 2 кабела) трябва а е зеленият,но изчакай компетентен колега.
Аз сигнала го взех и го взимам от датчика управляващ бубините(сигналният им кабел).В твоя случей ако влезеш в аутодата при бубините ще видиш какво ги командва(цветово).


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот Bai Sando » Пон 12 май 2014 19:13


Това външно реле предполагам е за прекъсване на бензиновата помпа.Най вероятно от фобоса са ти пуснали един кабел,който се програмира кога да пуска + по него и от там вече можеш да управляваш реле с което да прекъснеш каквото си искаш.Поне на 6 цилиндровите Фобос го имаше като опция.
Ламбда сондата на АЕЕ-то трябва да ти е с 4 кабела два бели,сив и черен.Кабела се връзва към черния на сондата,само трябва да проследиш черния вече след буксата какъв тръгва към компютъра на колата.
А оборотите аз поне ги хващах от бобината.Ще го видиш кой се пада,той е най-тънкият и върви към компютъра също.
Най-добре снимай схемата която са ти дали със инжекциона,да не говорим на изуст.


Потребителски аватар
mrpetrov
Мнения: 415
Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
Автомобил: 1997 Passat B5
Двигател: 1.6 AHL
Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот mrpetrov » Пон 12 май 2014 20:39


Ламбда сигнал - вземи от пин 26 от куплунгът на бензиновия компютър; сигнал за оборотите - пин 16 на същият куплунг.
Източник - аутодата. Поради което
НЕ ГАРАНТИРАМ ТОЧНОСТ!

За външното реле - него всъщност трябва да захраниш с +12V, а фобоса ще ти превключва масата. Аз го използвах за управление на бензиновата помпа - прекарах нейното захранване през нормално затвореният контанкт на релето (за 40 А ток), на управляващата му бобинка подадох 12V през малък бушон (никога не знае човек), а другият й край вързах за фобоса.


Потребителски аватар
Ton4o_84
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
Автомобил: Шкода Октавия 97
Двигател: AEE
Местоположение: Пловдив

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот Ton4o_84 » Сря 14 май 2014 14:58


Здравейте!! :)

На примерната таблица на Фобос за разпробиване на дюзите на инжекторите за 60-80кс. дават 1.8мм. или 1.9мм. за 1600кб/см. На колко да ги пробия според вас.

Ето схемата на свързване.
Бай Сандо за кой кабел говориш.
Изображение

От този сноп който излиза от волана се вижда един черен кабел.
Него ли да прекъсна.
А няма ли някое краче на копютъра към което да отива такъв сигнал.
Изображение

А ето тук смятам да дупча колекторите.
Като където съм сложил питанката ще има малко пилене.

Изображение
Изображение


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот Bai Sando » Сря 14 май 2014 15:27


Изображение
Ето тук съм го оградил в червено.Жълтия е за релето.
Дюзите макс. до 1.8мм ги направи.
Колекторите иначе се дупчат от вътрешната страна на бенз.дюзи за да станат по-къси маркучлетата,но щом ще ги правиш с отделни дюзи и така би трябвало да стане. :th_up
А за тоя сноп под волана,какъв черен кабел търсиш?


Потребителски аватар
Ton4o_84
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
Автомобил: Шкода Октавия 97
Двигател: AEE
Местоположение: Пловдив

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот Ton4o_84 » Сря 14 май 2014 15:39


Има едно единично червено кабелче "+12 след контактния ключ" преполагам дава сигнал на газовия комп, че ще му предстои работа.
Точно в дясно до маркираното от теб.


Потребителски аватар
mrpetrov
Мнения: 415
Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
Автомобил: 1997 Passat B5
Двигател: 1.6 AHL
Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот mrpetrov » Сря 14 май 2014 15:51


А с преходниците какво стана?



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта