За или против газова уредба.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
barezifranko
Мнения: 999
Регистриран на: Вто 17 ное 2009 14:34
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABU 1993
Местоположение: Haskovo

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот barezifranko » Чет 03 юни 2010 13:07


ping23 написа:Това не го казвай на никого защото ще ти се смеят някъде...Газта развива по висока температура от бензина и до там спираме да говориме.


Хайде седни малко прочети и сравни топлината която се отделя при горене на бензин и на пропан-бутан в газообразно състояние и тогава ела да пишеш отново. Ако бъркаш метан и пропан-бутан е друга тема. За метана съм съгласен че е с по-висока температура на горене. Аз досега не съм виждал толкова прегрят двигател на газ както при бензин.




Потребителски аватар
shpeki
Мнения: 168
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот shpeki » Чет 03 юни 2010 13:13


ping23 написа:Това не го казвай на никого защото ще ти се смеят някъде...Газта развива по висока температура от бензина и до там спираме да говориме.

Къде я развива тая по висока температура баце ? Уточнявай се поне като говориш небавилици. Ще те изчакам да отговориш преди да напиша защо говориш наизуст предполагам някъде чути неща.


Потребителски аватар
shpeki
Мнения: 168
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот shpeki » Чет 03 юни 2010 13:14


ivoststefanov написа:
enigma79 написа:Забелязвам че колегата и още един колега от по горе,имена не е нужно да казвам,само се изказват неподготвени,а когато ги питат нещо,се правят,като ударени с мокър парцал.Колеги,хубаво е да говориш,но е хубаво и даде ти малко факти потвърждаващи вашата теза,иначе останалото си е акробатика на устата от ваша страна mhihi

просто не обичам да влизам в излишни спорове,и би ли цитирал с кое се изказах неподготвен сигурно с това,че съм против?
А ето на теб и на другия колега така наречените факти:
- Мерцедес-дюзи+петата,вакум регулато за излишното гориво,инжекциона изпуска налягането,машинка за празния ход,клапата защото гръмна веднъж и компютъра нещо започна да се ебава.
- голф-дюзи,клапа(гърмеше по двапъти на ден),инжекциона,помпа,демферен вакум регулатор и кутията на въздушня филтър защото газаджиите са творили много.

на голфа дюзите са правени два пъти,а на меро веднъж.


И за всичко това обвиняваш газта нали ? Това ли ти казаха майсторите ?


Потребителски аватар
stanislav__radev
Мнения: 59
Регистриран на: Сря 06 яну 2010 2:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dimitrovgrad

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот stanislav__radev » Чет 03 юни 2010 13:29


при мене е идвала кола на 40000км и като отворих главата на 1-ви цилиндър на испусквателния клапан му беше потънало леглото и нямаше компресия 400лв излиза само да набият титаниеви легла защото обикновенните не издържат на газта.и сметнете 400лв за легла шлайф разобурудване гарнитура и труд стават близо 1000-1200лв и газовата уредба ти излиза няма да казвам през къде.аз съм твърдо за дизеларките. :да: :да:


Потребителски аватар
ivostefanov
Мнения: 2464
Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
Автомобил: Audi A4
Двигател:
Местоположение: София

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот ivostefanov » Чет 03 юни 2010 15:26


за някои неща да речеме,че е спомогнала за това.

добре обеснете ми тогава защо 27 годишна кола 2000 кубик пак със същата инжекция не ми направи нито един от тези проблеми и не съм сменявал нищо от тези неща и имаше 10 компресия а маслото не го пипаше.

думи на газаджия-"то след пет години на газ няма кола дето да работи добре на бензин"
сигурно е бил пишман майстор


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот Winner25 » Чет 03 юни 2010 16:11


ivoststefanov написа:за някои неща да речеме,че е спомогнала за това.

добре обеснете ми тогава защо 27 годишна кола 2000 кубик пак със същата инжекция не ми направи нито един от тези проблеми и не съм сменявал нищо от тези неща и имаше 10 компресия а маслото не го пипаше.

Не съм чел по нагоре какво е писано, ама през всичките 27год ли са биле твои колите? И еднакво ли са поддържани?


Потребителски аватар
shpeki
Мнения: 168
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот shpeki » Чет 03 юни 2010 16:13


stanislav__radev написа:при мене е идвала кола на 40000км и като отворих главата на 1-ви цилиндър на испусквателния клапан му беше потънало леглото и нямаше компресия 400лв излиза само да набият титаниеви легла защото обикновенните не издържат на газта.и сметнете 400лв за легла шлайф разобурудване гарнитура и труд стават близо 1000-1200лв и газовата уредба ти излиза няма да казвам през къде.аз съм твърдо за дизеларките. :да: :да:

И как разбра, че това е причинено от газта ? Да не би на коли дето не карат на газ това да не им се случва. Просто сте свикнали за всичко газта да обвинявате, щото е най лесно.


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот enigma79 » Чет 03 юни 2010 16:43


stanislav__radev написа:при мене е идвала кола на 40000км и като отворих главата на 1-ви цилиндър на испусквателния клапан му беше потънало леглото и нямаше компресия 400лв излиза само да набият титаниеви легла защото обикновенните не издържат на газта.и сметнете 400лв за легла шлайф разобурудване гарнитура и труд стават близо 1000-1200лв и газовата уредба ти излиза няма да казвам през къде.аз съм твърдо за дизеларките. :да: :да:

Градски,малко или много бъркаш и ти го знаеш.Стига сте обвинявали газта,погледнете колко коли има на газ,от колко години се движат на газ и съответно тези проблеми от сорта,потънали клапани заради газта ги няма,като и дошло времето на някаква част на колата,да се разваля,това не значи че газта е виновна :screwy


theultimate
Мнения: 2140
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот theultimate » Чет 03 юни 2010 16:57


Клапаните прегарят от бедна смес - в стремежа си за икономия много хора завъртят кранчетата яко. При подходяща и добре настроена уредба разликата със и без газова е липсата на индикация за горивото, нуждата да превключваш двете горива и 5-10 коня спад в мощността. Проблем има и при калпава поддръжка, тъй като газта май не търпи компромиси с въздушен филтър, свещи, кабели и т.н. Разните неща от сорта на колата стана кенеф, гърми, износва ми двигателя - проблем или в задкормилното устройство, или в майстора който е слагал/настройвал уредбата, не в горивото.


Потребителски аватар
ivostefanov
Мнения: 2464
Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
Автомобил: Audi A4
Двигател:
Местоположение: София

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот ivostefanov » Чет 03 юни 2010 21:00


Winner25 написа:
ivoststefanov написа:за някои неща да речеме,че е спомогнала за това.

добре обеснете ми тогава защо 27 годишна кола 2000 кубик пак със същата инжекция не ми направи нито един от тези проблеми и не съм сменявал нищо от тези неща и имаше 10 компресия а маслото не го пипаше.

Не съм чел по нагоре какво е писано, ама през всичките 27год ли са биле твои колите? И еднакво ли са поддържани?


не,въпросната я карах пет години взех я от познат и я продадох на роднина.
демек последните и 10г. знам какво е правено по нея.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот myrshavija » Чет 03 юни 2010 21:19


Velko написа: ...Много сдухва мотора тая газ...
Това лични впечатления от твоята кола ли са?


Потребителски аватар
Lisho
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:41
Автомобил:
Двигател:

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот Lisho » Пет 04 юни 2010 10:41


stanislav__radev написа:...на 1-ви цилиндър на испусквателния клапан му беше потънало леглото и нямаше компресия 400лв излиза само да набият титаниеви легла защото обикновенните не издържат на газта....:

Именно поради тази причина производителите на газово оборудване които държат на името си пускат едни бюлетини изрично упоменаващи кои марки и модели не е желателно да се газифицират.
----
Subject: Vehicles for which BRC STRONGLY RECOMMENDS to avoid gas installation
Dear dealers and workshops,
this technical notice supplements the list of vehicles for which gas installation is not advisable where, after
the gas conversion, you could face some problems hard to attribute to a specific cause.
As those problems CANNOT be referred to our products, they could be ascribed directly to the installer.
For these vehicles, the Insurance Company will not accept accident reports either for Products RC
(responsibility) or Installation RC.
Vehicles appearing in the list for the first time and marked by a (*) will not be covered by insurance if
converted after this technical notice date.
ERRATA (**): Please take note of the right engine code.
----

Изображение
Е клиента ако много иска да е газифициран после си носи последиците.Защото според този документ им се скапва я клапани я катализатор.


Потребителски аватар
shpeki
Мнения: 168
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот shpeki » Пон 07 юни 2010 11:30


На тея коли със слабите клапани са измислили един лубрикант да ги смазва/охлажда.


Ka6iKa
Мнения: 199
Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот Ka6iKa » Пет 11 юни 2010 9:26


stanislav__radev написа:при мене е идвала кола на 40000км и като отворих главата на 1-ви цилиндър на испусквателния клапан му беше потънало леглото и нямаше компресия 400лв излиза само да набият титаниеви легла защото обикновенните не издържат на газта.и сметнете 400лв за легла шлайф разобурудване гарнитура и труд стават близо 1000-1200лв и газовата уредба ти излиза няма да казвам през къде.аз съм твърдо за дизеларките. :да: :да:


Много интересно колко ти излиза дизеловата глава с ремонта а за новите модели само дюзите са ти на цената на бензинова кола защо КЮМУРДЖИИ пишат в темата :bowdown


Потребителски аватар
ssel
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 17 дек 2008 14:07
Автомобил: Vw cady
Двигател: BSX
Местоположение: Разград

Re: За или против газова уредба.

Мнениеот ssel » Пет 11 юни 2010 10:16


от 10 години карам на газ,има малки проблеми но като цяло си е далаверско(по-евтино)ако не се кара много нема смисъл.аз лично съм доволен минаваики25-30 0000 км годишно(което е нищо)



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта