Фобос 1 или Фобос 4

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Ton4o_84
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
Автомобил: Шкода Октавия 97
Двигател: AEE
Местоположение: Пловдив

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот Ton4o_84 » Сря 14 май 2014 16:00


mrpetrov написа:А с преходниците какво стана?


Значи хубаво, че не купих преходниците, а първо разглобих да разгледам...
-Ако бях купил преходници, те щяха да повдигнат нагоре бензиновата рейка, а горе рейката с кабелите им влиза в тавата на филтъра и нямаше да мога да я затворя.

Бай Сандо, можеш ли да маркираш с точки къде трябва да се дупчи. Защото гледах да е колкото се може по-близо до клапаните и да е на една линия с бензиновите инжектори. Тънък ми е колектора, иначе щях да се опитам и под ъгъл да ги дупна.




Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот mupk0 » Сря 14 май 2014 16:40


Аз съм пробва с преходници на една кола...влоши се работата на бензин като цяло.Всички кабели ги търсиш при компютъра на колата,а не при волана.Недей ряза 5 за 4 :D Целият инжекцион може да го вържеш при буксата на компютъра.


Потребителски аватар
Ton4o_84
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
Автомобил: Шкода Октавия 97
Двигател: AEE
Местоположение: Пловдив

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот Ton4o_84 » Сря 14 май 2014 17:48


И аз това искам, но не разбирам и затова питам.
Добре, че сте Вие, иначе съм за никъде...


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот Bai Sando » Сря 14 май 2014 18:00


Да,на компютъра на колата са всичките кабели дето са нужни.От там се хваща всичко и ако се изпипа хубаво инсталацията със запояване и бандаж с изолирбанд,става като заводско и много приятно за окото :th_up
Иначе,на моя бяха пробити така,за да се скъсят възможно най-много маркучлетата към рейката.
Изображение


Потребителски аватар
Ton4o_84
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
Автомобил: Шкода Октавия 97
Двигател: AEE
Местоположение: Пловдив

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот Ton4o_84 » Сря 14 май 2014 19:55


Като гледам са на същото разстояние на което и аз бях предположил.
Исках да ги сложа инжекторите под тавата, но няма да го бъде, защото е много тясно, а ще се падат между тавата на филтъра и капака на клапаните.
А щом казваш да не дупча над 1.8, тогава ще купя една боргийка на 1.7мм и ще ги дупна с нея.

-Инжекторите позволяват да се сложат много надолу, почти до самата глава, но ме притеснява температурата която се развива дали няма да ги скапе. Пише че издържат до 120 градуса.
-Ще им стане ли нещо наистина на тази жега и под спойлера.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19308
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот stefan4o » Сря 14 май 2014 20:34


Там няма как да стане 120 градуса, споко. :th_up


Потребителски аватар
Ton4o_84
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
Автомобил: Шкода Октавия 97
Двигател: AEE
Местоположение: Пловдив

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот Ton4o_84 » Пет 16 май 2014 22:34


Вакуум за редуктора видях от къде ще взема, от малкия маркуч за вакума на мапа на бензиновата рейка, но е много къс. Гледах за такъв, но всички са все къси или меки.
Става въпрос за онова най-малкото маркуче на комбинирания мап сензор за газовия инж.
-Какви маркучи използвате вие.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот mupk0 » Съб 17 май 2014 0:51


Маркуч за вакуум.Продават ги из техническите магазини :) И да....вакуум може да вземеш от всеки маркуч.Моят най на чалъм беше от бензиновият регулатор.


Потребителски аватар
Ton4o_84
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
Автомобил: Шкода Октавия 97
Двигател: AEE
Местоположение: Пловдив

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот Ton4o_84 » Нед 18 май 2014 2:09


Свалих стария мултиклапан нивомер и ми направи впечатление, че тръбичката му е доста по-дълга от на новия и докосва дъното на бутилката, а с този ми се струва, че няма да мога да мога да я използвам цялата.
-Мога ли да й сложа по-дълъг маркуч на мястото на прозрачния, който почти да докосва дъното.
-Второто което не мога да разбера е кое точно отчита, че бутилката е пълна и как се самоизключва за да не може да пълни повече. Интересува ме как мога да направя така, че да я напълня максимално когато ми се наложи.
-Запознат съм с опасностите които крие това, но да я напълня малко преди да пресека границата с Гърция и 3-ма човека и нужните литри бързо ще се израсходят.

Изображение
Изображение


Потребителски аватар
mrpetrov
Мнения: 415
Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
Автомобил: 1997 Passat B5
Двигател: 1.6 AHL
Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот mrpetrov » Нед 18 май 2014 10:01


В Гърция също има газ - не си струва...
Отчитането е от поплавъка - черната пластмаса на металната пръчка, която можеш да движиш насам-натам. Изключването е от предварително настроен клапан, мисля че е задействан от налягане. Ако разгледаш твоята, а и снимки на други бутилки за газ - ще видиш, че и на тях пише макс 80% - просто на газта и трябва една въздушна възглавница отгоре, за да се гарантира безопасността й. Аз например никога не натискам клапан - бутилката ми е 70 л, значи събира 70 * 0.8 = 56 л газ. Като я изпразня - точно толкова й сипвам. И съм спокоен, че си има място за разширение/свиване или там каквото си трябва. Той и без друго й клапана и почва да "мърка" - ама това на новата сонда, BRC. Старата, на предишната кола - явно вече беше пътник - почваше да трака ама след литрите за 80%...


Потребителски аватар
plameney
Мнения: 397
Регистриран на: Вто 25 май 2010 21:46
Автомобил: Passat B5 1.6
Двигател: ARM 2000
Местоположение: Асеновград
Контакти:

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот plameney » Пон 19 май 2014 9:02


Ton4o_84 написа:-Мога ли да й сложа по-дълъг...
-Второто което не мога да разбера е кое точно отчита...

На първия въпрос,отговора е:
Да,може да се сложи по-дълъг маркуч,даже е наложително,защото вместо с течна газ,изпарителя ще започне да се пълни с газообразна фаза по някое време.После изпаряването на газта в бутилката ще спре,защото тя ще се охлади даже и обледени.
На втория ти въпрос.Прекъсването се командва от поплавъка.Когато поплавъка се вдигне горе,една осичка изскача под действието на налягането на зареждащата се газ и затваря отвора за пълнене.След като се изключи пистолета,една пружинка връща осичката обратно.Когато поплавъка слезе надолу,осичката остава блокирана и може да излезе когато се вдигне поплавъка.
Ако искаш да я направиш да се пълни на 100% трябва да разглобиш пластмасовия възел където е поплавъка и да отстраниш въпросната осичка с гумчката и.Ама не е добра тая идея.


Потребителски аватар
Ton4o_84
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
Автомобил: Шкода Октавия 97
Двигател: AEE
Местоположение: Пловдив

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот Ton4o_84 » Пон 19 май 2014 16:04


Здравейте, да се похваля до къде стигнах с монтажа :smile

Целта ми беше скрит и същевременно удачен от към бързо загряване монтаж.
Свързах изпарителя като втори полукръг на малкия кръг на колата и да е с малко под нивото на термостата и същевременно водата да има най кратък път през него, вместо през парното и да загрява по-бързо.
-Остава и да проработи както го мисля. :icon_lol
Щуцерите монтирах под ъгъл и надолу с цел да духат в клапана, а не в стената на колектора.
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот mupk0 » Пон 19 май 2014 16:09


Тва за щуцерите е като цяло без значение :) И така ще си загрява нормално изпарителя.Да не казвам голяма дума,но масово е тва явление на монтаж :)


Потребителски аватар
Ton4o_84
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 22 окт 2013 19:54
Автомобил: Шкода Октавия 97
Двигател: AEE
Местоположение: Пловдив

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот Ton4o_84 » Вто 20 май 2014 17:13


Здравейте,
Има ли някаква тънкост в поставянето на кабелите на бензиновите и газовите инжектори; посока и прочие или компютъра ги разпознава и разпределя според бензиновия компютър.


Потребителски аватар
mrpetrov
Мнения: 415
Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
Автомобил: 1997 Passat B5
Двигател: 1.6 AHL
Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯

Re: Фобос 1 или Фобос 4

Мнениеот mrpetrov » Вто 20 май 2014 17:20


С фобос 1 всичко може да се конфигурира през софтуера.

Въпреки това - аз проследих как са кръстени отделните кабели от куплунга на газовият компютър, и си ги наредих така че да съвпадат със стандартните имена, т.е. така ги навързах, че да не ми се налагат корекции в програмата.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта