инфо за промяна ъгъла на запалване

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
al_lukanov
Мнения: 137
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 15:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: :idea:

Мнениеот al_lukanov » Пон 26 дек 2005 11:54


CyberBlade написа:Изображение


А това виждали ли сте го? Дали е добро?

http://www.runel-tech.com/?p=productsList&iCategory=5




renini
Мнения: 36
Регистриран на: Пон 22 авг 2005 21:31
Автомобил: Polo
Двигател: 1.9 D AEF 1996
Местоположение: София

Мнениеот renini » Пон 26 дек 2005 14:32


това според мен върши същата работа, ама Ст.загора е далечко от София.


al_lukanov
Мнения: 137
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 15:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот al_lukanov » Пон 26 дек 2005 17:50


Аз говорих с тях - изпращат го с куриер и наложен платеж. Ще взема да го пробвам.


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Чет 29 дек 2005 18:57


renini написа:това според мен върши същата работа, ама Ст.загора е далечко от София.


Идеята със сигурност е същата, но дали реализацията е същата :?:

Трябва да се направи паралелен тест със кола снабдена с JetSpark


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10081
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Чет 29 дек 2005 19:46


аз мога да съм опитната мишка :lol: :lol: :lol:

П.С. все още съм доволен от джета :wink: скоро ще ходя да го замеря с един опел, с който редовно се дърпаме и го бия с около половин кола(на газ). Та сега ще проверя с колко ще е :twisted: и ще пиша ;) . за разхода намалял е определено, но немога да кажа с колко, защото не ми работо километражчето :oops:


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Вто 10 яну 2006 9:08


[quote="group"]аз мога да съм опитната мишка :lol: :lol: :lol:

П.С. все още съм доволен от джета :wink: скоро ще ходя да го замеря с един опел, с който редовно се дърпаме и го бия с около половин кола(на газ). Та сега ще проверя с колко ще е :twisted: и ще пиша ;) . за разхода намалял е определено, но немога да кажа с колко, защото не ми работо километражчето :oops:[/quote

какви са сега наблюденията от Джетспарка в студеното време ?сподели моля те опита си , че съм се замислил и аз да слагам?

бтв, някакъв контакт с човека който ги предлага/монтира, щот предпочитам някой който го е правил да ми направи монтажа и настройката


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10081
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Вто 10 яну 2006 12:04


за студеното време - няма проблеми никакви, колата си работи както трябва, чози човек jethro каза, че преди е имало проблеми с водата и това, че се мокрила джаджата, сега са подобрили кутийката и няма проблеми (аз през какви локви газих и несъм имал проблеми) ;)
за конта предполагам си видял вече линковете в темата от о ф ф , но все пак ето icq 3-383-992, на него можеш да си зададеш всичките въпроси.

П.С. предлагам вече джета да се обсъжда в о ф ф темата за да може всичко да е на едно място ;)


Потребителски аватар
sonaris
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 19:56
Автомобил: VW Passat B4 Syncro
Двигател: ADY
Местоположение: Пловдив / България
Контакти:

Re: инфо за промяна ъгъла на запалване

Мнениеот sonaris » Пон 24 дек 2012 23:35


за ТАЙМИНГ АДВАНС ПРОЦЕСОР на runel-tech какви са ви впечатленията все пак цената е 35лв не 60.
Мисля да слагам такъв.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19314
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: инфо за промяна ъгъла на запалване

Мнениеот stefan4o » Вто 25 дек 2012 0:03


Дай повече пари, ама сложи наистина читав. За 120-ина лева има на ДЕК. Със софт и настройка на крива на градусите. Поне като хвърлиш едни пари, да знаеш за какво си ги дал :beer Моят личен опит с Рунел е - колата ми върви и гори по-добре, когато е със завъртяно делко. mhihi


Потребителски аватар
sonaris
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 19:56
Автомобил: VW Passat B4 Syncro
Двигател: ADY
Местоположение: Пловдив / България
Контакти:

Re: инфо за промяна ъгъла на запалване

Мнениеот sonaris » Нед 30 дек 2012 0:51


stefan4o: Колега до колкото знам промяната на ъгъла при газ е една при метан втора при бензин трета. Тези на Дек могат ли да си запомнят настройките за горивото или се налага някаква постоянна корекция? Това превключване на настройките автоматично ли става ?

Гледам го този на runel-tech
ТАЙМИНГ АДВАНС ПРОЦЕСОР ЗА WV-AUDI
ТАЙМИНГ АДВАНС ПРОЦЕСОР
Адванс процесор за автомобили със датчик на хол, /тестван на повечето VAG модели/, възможност за настройка на желаното предварение от 1,5° до 19°със точност до 1,5° спрямо заводското предварение на автомобила.
ЦЕНА 35ЛВ.


Този отгоре може да се настройва. Този от 120 на ДЕК за който говориш Какво в повече има освен това че има USB или COM и се настройва с програма. Което за Индианец като мен не е много добра идея.

Хубаво е човек това което прави да го разбира малко преди да започне да го човърка. Защото бая неща са ми горели в ръцете от тая моята идиотия.

Та и въпроса с различните горива и при превключването им ъгъла би трябвало да се променя в зависимост от горивото. Пък и всички до сега говорят само за предимствата. Никой не говори за недостатъците. Има ли такива. Това ако трябва да хода до София за да ми го настройват и поддържат малко ще е сложно. Тука някой местен гуру трябва да се ползва.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19314
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: инфо за промяна ъгъла на запалване

Мнениеот stefan4o » Нед 30 дек 2012 1:48


Ще се опитам накратко да ти кажа каквото те интересува.
Някаква кой знае каква философия при подвързването няма - в общия случай имаш + на контакт, маса, + от клапана на газта и два кабела за сигнала от датчика на Хол - един входящ и един изходящ. Колата се настройва както изисква заводът-производител - в твоя случай мисля, че 5 или 6гр. Монтираният ТАП просто измества тоя ъгъл в даден диапазон с дадена стойност. Разликите между тапчето на рунелтех и ДЕК се виждат доста ясно, ако разгледаш софта на ДЕК. При Рунел имаш предварително зададена крива от производителя - в случая Рунел и с ключетата можеш само и единствено да коригираш пиковата стойност на допълнителния ъгъл. Казвам пиковата, щото само в даден момент тя достига зададените от ключетата корекция. През останалото време, разбирай оборотен диапазон градусите са по-малко. Представи си една камбана, точно това представлява кривата на предварението на Рунел - фиксирана е в оборотния диапазон на мотора. Лошото е, че е еднаква - т.е. само един вариант е и ти не можеш да я коригираш. При ДЕК обаче освен да задаваш ъгъла ти можеш да пипаш и по кривата, което според мен е огромно предимство и дава доста голяма свобода при настройката.
Настройките на газовата се правят чак след като се направи предварението и се зададат стойности от ТАП-чето без значение дали на Рунел или ДЕК е то. Колегата над мен е дал една примерна крива как би изглеждало това в графичен вид.
Недостатък е, че има още един потенциален проблем в автомобила, понеже се прекъсва кабел по нисковолтовата част на запалителната система, което е предпоставка за евентуален проблем в близкото или далечното бъдеще.
Не съм сигурен дали твоят мотор няма и датчик на кол.вал, чиито импулси също трябва да минат през ТАП, за да не се шашне компирът.


Потребителски аватар
sonaris
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 19:56
Автомобил: VW Passat B4 Syncro
Двигател: ADY
Местоположение: Пловдив / България
Контакти:

Re: инфо за промяна ъгъла на запалване

Мнениеот sonaris » Сря 02 яну 2013 3:22


stefan4o: Евала много добро обяснение. Имам датчик за положение колянов вал. И се оказа че подобно нещо имало в газовия компютър.(Ще попитам газаджиите дали го има и в моя.) И тези корекции мога да ги правя през неговия софтуер. Май ще дам стотина лева за кабел. И ще уча поредния софтуер. :)
Демек тази машинка е полезна за хора с обикновена газова.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта