Корозия на клапаните от конденз? Доколкото знам те са неръждаема стомана.
Тези новите автомобили че са по-икономисани-да, ама чак пък да не издържат клапани, при условие че бензина няма олово(всъщност оловен тетраетил) чийто мазилни свойства са съмнителни. Предназначението на оловния тетраетил е друго.
Лично нямам наблюдения върху дефекти при нови ДВГ, но така или иначе бензина не смазва нищо. По едно време по телевизията си спомням един специалист разказваше как на старите автомобили не можели да се смазват водачите на клапаните. По това време карах москвич 21412 който прехвърли 200 000 без каквито и да е проблеми с клапани и др. при условие че го карах на газ 100%.
Това което знам е че в зората на газовите уредби в щатите са правили експрерименти с автобуси, като след определен пробег са разглабяли ДВГ-то да видят какво става в действителност. Някои от ефектите които си спомням:
1.масло- живот 2-4 пъти увеличен
2.свещи- живот 3-4 пъти увеличен
3.износване- по-малко(не помня колко)
Никъде не се споменаваше за проблеми с клапани.
Цялата тази работа ми намирисва на реклама на нещо без което може(нормално бих казал в днешния комерсиализиран живот).
Това се случва по целия свят всъщност. За пример ще дам мои приятели които получиха писмо от Хюндай, които бяха толкова загрижени да проверят нещо по ходовата част и ...ключалките, на 8годишния автомобил който отдавна е извън гаранция. В резултат след прегледа им предложиха фактура за $1600 за смяна на някои нещица.
Избора на всеки е личен но когато се говори за нещо такова, трябва да се мисли.
FlashLube - лубрикатор за клапаните на двигателя :)
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Пон 08 мар 2010 10:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Karlovo
Re: FlashLube - лубрикатор за клапаните на двигателя :)
Те нямат нужда от реклама и не работя при тях,техен клиент съм
- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Re: FlashLube - лубрикатор за клапаните на двигателя :)
Като техен клиент трябва да разбираш все пак за какво става въпрос и да обясниш как ръждясват неръждаемите клапани. И ако нямат нужда от реклама, те защо се рекламират?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: FlashLube - лубрикатор за клапаните на двигателя :)
dandan написа:Корозия на клапаните от конденз? Доколкото знам те са неръждаема стомана.
От високовъглеродна стомана са, но определено не е неръждаема!
- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Re: FlashLube - лубрикатор за клапаните на двигателя :)
Как разбра че не е неръждаема? Тя може и да е високовъглеродна и пак да има хром и др. които я правят неръждаема. Не знам как черна стомана ще издържи на тези условия да не ръждяса...
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: FlashLube - лубрикатор за клапаните на двигателя :)
Ми доста двигаетли с ръждясали клапани съм разглабял - достатъчно е да не работи месец някъде и вече има язви по клапаните, особено ако околния въздух е бил по-влажен...
- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Re: FlashLube - лубрикатор за клапаните на двигателя :)
Странно. Може и да бъркам ама ето това намерих: A heat resistant steel for use as a material of engine valves, having a composition containing, not less than 0.01% and below 0.20% of carbon, from 0.05% to 1.0% of silicon, from 7.5% to 15.0% of manganese, from 2.0% to 20.0% in total of at least one of nickel and cobalt, from 15.0% to 25.0% of chromium, not more than 3.0% of molybdenum, above 2.0% and not more than 10.0% of tungsten, not less than 0.01% and below 0.50% of niobium, from 0.30% to 0.65% of nitrogen, not more than 0.02% of boron, and the balance incidental inclusions and iron. Cobalt content is determined to meet the condition of % Co=(Ni±5)%. The heat resistant steel meets the conditions of: oxidation weight loss when held at 1000° C. for 100 hours being not greater than 0.15 mg/cm2 /hour in atmosphere; tensile strength being not less than 20 kgf/mm2 at 900° C. after a solution treatment at 1030° to 1070° C. and a subsequent aging treatment; and creep rupture life at 900° C. under stress load of 6 kgf/mm2 being not less than 25 hours.
0,01-0,2% въглерод не е много, но пък процента на хрома е доста...
0,01-0,2% въглерод не е много, но пък процента на хрома е доста...
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: FlashLube - лубрикатор за клапаните на двигателя :)
Нещо бгфото-то тотално сбози...
Отрови линка и първата снимка:
http://bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=9 ... mId=107977
Отрови линка и първата снимка:
http://bgphoto.net/Photos.aspx?UserId=9 ... mId=107977
- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Re: FlashLube - лубрикатор за клапаните на двигателя :)
То верно че ръждясали ама ако ръждясват така и вътре, кво става. Пък от съдържанието на стоманата почти не се вижда какво може да ръждяса, щото то май почти няма желязо
. Освен това магнит не ги лови, което пак казва че не ръждясва. За съжаление нямам под ръка някой да го изпробвам в киселина например.

- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: FlashLube - лубрикатор за клапаните на двигателя :)
Всичките си ръждясват
Теоретично наистина по състава не би трябвало...

- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Re: FlashLube - лубрикатор за клапаните на двигателя :)
Някой има ли идея защо не може бензина да работи на принципа на дизела? Т.е. да наливаме бензин вместо нафта на дизела. Аз доколкото знам проблема е в смазването на помпа и дюзи. В такъв случай слагаме от вълшебното мазило в бенза и караме дизел... не е ли супер!
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: FlashLube - лубрикатор за клапаните на двигателя :)
защото бензина ще се самовъзпламени по никое време заради двойно по-голямата степен на сгъстяване 
Проблема при работа на газ идва в изпускателните клапани, няма файда в охлаждането на всмукателните
Има марки при които не е желателно газифицирането. И за 40-50 000 прегарят клапани

Проблема при работа на газ идва в изпускателните клапани, няма файда в охлаждането на всмукателните

Има марки при които не е желателно газифицирането. И за 40-50 000 прегарят клапани

- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Re: FlashLube - лубрикатор за клапаните на двигателя :)
Какво самовъзпламеняване? То нали това е идеята на дизела-да се самовъзпламени, иначе няма да работи. Нещо бъркаш принципа на действие...
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: FlashLube - лубрикатор за клапаните на двигателя :)
...бензина ще се самовъзпламени по никое време ...
ще се самовъзпламени много преди буталото да е достигнало ГМТ, а това знаеш какво значи



- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Re: FlashLube - лубрикатор за клапаните на двигателя :)
pe6kata написа:...бензина ще се самовъзпламени по никое време ...
ще се самовъзпламени много преди буталото да е достигнало ГМТ, а това знаеш какво значиНещо не ми четеш внимателно мнението
Виж, ако си на 120 октана примерно може и да се получи, знам ли
Колега, не знам кой не чете , дизела впръсква горивото през дюзи директно в цилиндъра малко преди ГМТ. До този момент в цилиндъра има само въздух който няма как да се възпламени. Прочети малко за дизеловите мотори преди да пишеш следващото мнение...
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: vladtod® и 23 госта