газова уредба BSM
- yoyoyovo
- Мнения: 67
- Регистриран на: Пон 12 мар 2007 18:40
- Автомобил: VW Golf Rallye
- Двигател: 1H
- Местоположение: София,Turboland
- Контакти:
Колега евала чес ти прави,че си признаваш грешките.Нямам за цел да се заяждам или да те обиждам с нещо.Изравняване на налягането преди дросел клапата се ползва само при обикновените уредби с плочка и то само когато тя е след дебитомер с клапа и т.н.А за ГИ вакума се взима след дросела както си дал пример на схемата.Извън тази тема искам да те питам колега Би газ със софтуер на АЕВ ли е?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
yoyoyovo написа:Колега евала чес ти прави,че си признаваш грешките.Нямам за цел да се заяждам или да те обиждам с нещо.Изравняване на налягането преди дросел клапата се ползва само при обикновените уредби с плочка и то само когато тя е след дебитомер с клапа и т.н.А за ГИ вакума се взима след дросела както си дал пример на схемата.Извън тази тема искам да те питам колега Би газ със софтуер на АЕВ ли е?
Идеята на изравняването, доколкото се замислих е налягането от двете страни на мембраната да се оеднаквява, та при обикновената газ подаваме газта преди дросела, а при ГИ - след... ама... то трябва да се мисли от време на време


здравейте момчета,
позагубих се, ама излизам към 7.30 и и се връщам към 19.30 и като се върна вече е тъмно за снимки. в събота се каня да сменям свещите и ще направя някоя друга снимка, за да стане по - ясно, каква точно е системата. бързам да кажа, че кабела за връзка ще го получа чак след нова година, и на този етап мога единствено да видя, какво пише на самият комп. евентуално някакъв номер, който да ви насочи.
иначе след още една седмица проби (проби е силно казано, по - скоро наблюдения) мога да кажа, че проблема с играенето на оборотите сигурно се дължи на не добре обезвъздушена система. започнах да прехвърям на газ ръчно и то при по - висока температура - проблеми с оборотите няма, единствено си остава проблема с гасненето при първоначалното преминаване на газ. освен това ми направи впечатление, че по завойте парното се усилва (имам предвид температурата), което си е сигурен признак за мен, че има въздух в системата. освен това пипнах и изпарителя, не е кой знае колко топъл.
та такива работи, както казах в събота покрай свещите ще направя и някоя друга снимка, за да стане ясно, за какво говоря.
позагубих се, ама излизам към 7.30 и и се връщам към 19.30 и като се върна вече е тъмно за снимки. в събота се каня да сменям свещите и ще направя някоя друга снимка, за да стане по - ясно, каква точно е системата. бързам да кажа, че кабела за връзка ще го получа чак след нова година, и на този етап мога единствено да видя, какво пише на самият комп. евентуално някакъв номер, който да ви насочи.
иначе след още една седмица проби (проби е силно казано, по - скоро наблюдения) мога да кажа, че проблема с играенето на оборотите сигурно се дължи на не добре обезвъздушена система. започнах да прехвърям на газ ръчно и то при по - висока температура - проблеми с оборотите няма, единствено си остава проблема с гасненето при първоначалното преминаване на газ. освен това ми направи впечатление, че по завойте парното се усилва (имам предвид температурата), което си е сигурен признак за мен, че има въздух в системата. освен това пипнах и изпарителя, не е кой знае колко топъл.
та такива работи, както казах в събота покрай свещите ще направя и някоя друга снимка, за да стане ясно, за какво говоря.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Във софтуера някъде имаше настройка за по-ранно отваряне на газовия клапан с цел пълнене на системата още преди да е преминала на газ - може при първоначалното прехвърляне все още да няма налягане в системата. По пътя на логиката - провери си всички скоби по пътя редуктор-филтър-рейка(дюзи)-колектор. Опитай да скъсиш максимално маркучите между колектора и дюзите, като запазиш еднаква дължина!
днес покрай свещите ми остана време да направя някоя друга снимка. подвел съм ви
вакуум към изпарителя има, и е хванат на правилното място - сервото на спирачките.
слагам и две снимки - на изпарителя и половината рейка. за съжаление не бях поглеждал от доста време батериите на камерата и както винаги се случва, точно когато ми трябваше, се оказаха празни. сложил съм ги да се зареждат, по - късно ще снимам свещите, почти като за учебник са.
относно проблемът ми, след консултация с колегата yoyoyovo вече имам план за действие, чакам само кабела.
още един път искренни благодарности на всички, които се включиха и най вече на колегата yoyoyovo. от доста време не бях попадал на такъв като него, който си разбира от работата.

слагам и две снимки - на изпарителя и половината рейка. за съжаление не бях поглеждал от доста време батериите на камерата и както винаги се случва, точно когато ми трябваше, се оказаха празни. сложил съм ги да се зареждат, по - късно ще снимам свещите, почти като за учебник са.

относно проблемът ми, след консултация с колегата yoyoyovo вече имам план за действие, чакам само кабела.
още един път искренни благодарности на всички, които се включиха и най вече на колегата yoyoyovo. от доста време не бях попадал на такъв като него, който си разбира от работата.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта