газова уредба BSM

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
yoyoyovo
Мнения: 67
Регистриран на: Пон 12 мар 2007 18:40
Автомобил: VW Golf Rallye
Двигател: 1H
Местоположение: София,Turboland
Контакти:

Мнениеот yoyoyovo » Чет 18 дек 2008 22:40


Колега евала чес ти прави,че си признаваш грешките.Нямам за цел да се заяждам или да те обиждам с нещо.Изравняване на налягането преди дросел клапата се ползва само при обикновените уредби с плочка и то само когато тя е след дебитомер с клапа и т.н.А за ГИ вакума се взима след дросела както си дал пример на схемата.Извън тази тема искам да те питам колега Би газ със софтуер на АЕВ ли е?




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Чет 18 дек 2008 22:43


Ами софтуера по лога си е на Бигаз, но тапата и кабела са си на АЕБ, както и АЕБ правят МАП-а, инстлацията на уредбата и ЕКУ-то - и при Ловато и Стефанели е така, доколкото съм запознат :)


Потребителски аватар
yoyoyovo
Мнения: 67
Регистриран на: Пон 12 мар 2007 18:40
Автомобил: VW Golf Rallye
Двигател: 1H
Местоположение: София,Turboland
Контакти:

Мнениеот yoyoyovo » Чет 18 дек 2008 22:46


Ок колега!Аз работя със Заволи тя е на същия принцип.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Чет 18 дек 2008 23:26


yoyoyovo написа:Колега евала чес ти прави,че си признаваш грешките.Нямам за цел да се заяждам или да те обиждам с нещо.Изравняване на налягането преди дросел клапата се ползва само при обикновените уредби с плочка и то само когато тя е след дебитомер с клапа и т.н.А за ГИ вакума се взима след дросела както си дал пример на схемата.Извън тази тема искам да те питам колега Би газ със софтуер на АЕВ ли е?


Идеята на изравняването, доколкото се замислих е налягането от двете страни на мембраната да се оеднаквява, та при обикновената газ подаваме газта преди дросела, а при ГИ - след... ама... то трябва да се мисли от време на време :oops: :roll:


Потребителски аватар
yoyoyovo
Мнения: 67
Регистриран на: Пон 12 мар 2007 18:40
Автомобил: VW Golf Rallye
Двигател: 1H
Местоположение: София,Turboland
Контакти:

Мнениеот yoyoyovo » Чет 18 дек 2008 23:39


Не можах да разбера каква е колата на колегата дето му гасне при преминаване от бензин на газ?И коя версия на БСМ е каргаз 1,2 или бардолини 1,2 и т.н. даите малко инфо за да можем да помогнем.


@2bar
Мнения: 21
Регистриран на: Сря 10 дек 2008 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот @2bar » Пет 19 дек 2008 0:00


здравейте момчета,

позагубих се, ама излизам към 7.30 и и се връщам към 19.30 и като се върна вече е тъмно за снимки. в събота се каня да сменям свещите и ще направя някоя друга снимка, за да стане по - ясно, каква точно е системата. бързам да кажа, че кабела за връзка ще го получа чак след нова година, и на този етап мога единствено да видя, какво пише на самият комп. евентуално някакъв номер, който да ви насочи.

иначе след още една седмица проби (проби е силно казано, по - скоро наблюдения) мога да кажа, че проблема с играенето на оборотите сигурно се дължи на не добре обезвъздушена система. започнах да прехвърям на газ ръчно и то при по - висока температура - проблеми с оборотите няма, единствено си остава проблема с гасненето при първоначалното преминаване на газ. освен това ми направи впечатление, че по завойте парното се усилва (имам предвид температурата), което си е сигурен признак за мен, че има въздух в системата. освен това пипнах и изпарителя, не е кой знае колко топъл.

та такива работи, както казах в събота покрай свещите ще направя и някоя друга снимка, за да стане ясно, за какво говоря.


Потребителски аватар
yoyoyovo
Мнения: 67
Регистриран на: Пон 12 мар 2007 18:40
Автомобил: VW Golf Rallye
Двигател: 1H
Местоположение: София,Turboland
Контакти:

Мнениеот yoyoyovo » Пет 19 дек 2008 0:05


Колега обезвъздуши си системата да не духнеш гарнитурката.Ако незнаеш как става ще ти кажа много е лесно.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 19 дек 2008 0:08


Във софтуера някъде имаше настройка за по-ранно отваряне на газовия клапан с цел пълнене на системата още преди да е преминала на газ - може при първоначалното прехвърляне все още да няма налягане в системата. По пътя на логиката - провери си всички скоби по пътя редуктор-филтър-рейка(дюзи)-колектор. Опитай да скъсиш максимално маркучите между колектора и дюзите, като запазиш еднаква дължина!


@2bar
Мнения: 21
Регистриран на: Сря 10 дек 2008 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот @2bar » Съб 20 дек 2008 18:22


днес покрай свещите ми остана време да направя някоя друга снимка. подвел съм ви :oops: вакуум към изпарителя има, и е хванат на правилното място - сервото на спирачките.

слагам и две снимки - на изпарителя и половината рейка. за съжаление не бях поглеждал от доста време батериите на камерата и както винаги се случва, точно когато ми трябваше, се оказаха празни. сложил съм ги да се зареждат, по - късно ще снимам свещите, почти като за учебник са. :lol:

относно проблемът ми, след консултация с колегата yoyoyovo вече имам план за действие, чакам само кабела.

още един път искренни благодарности на всички, които се включиха и най вече на колегата yoyoyovo. от доста време не бях попадал на такъв като него, който си разбира от работата.


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Съб 20 дек 2008 22:29


yoyoyovo написа:Ок колега!Аз работя със Заволи тя е на същия принцип.

Не е същата а е тоно копие даже и хардуерната тапата става за техния софт.
И двете програми и двата компа и МАПа на газовите са производства но АЕБ. Двете фирми *Бигас и Заволи* правят само инжекторите и евентуално изпариталите.


@2bar
Мнения: 21
Регистриран на: Сря 10 дек 2008 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот @2bar » Съб 20 дек 2008 23:14


каква е тази хардуерна тапа, за която говорите? хардуерна защита?

и още нещо да попитам...всички дюзи ли са шумни, или само по - евтините, или само моите? не че съм някакъв педант, ама при затворен капак са си доста шумни :(


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 20 дек 2008 23:15


Турските май са си по-шумнички...
Инак хардуерната тапа е хардуерен криптиран ключ, качен върху USB флашка - без него не може да се подкара софтуера...


@2bar
Мнения: 21
Регистриран на: Сря 10 дек 2008 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот @2bar » Съб 20 дек 2008 23:29


The_Machine написа:Турските май са си по-шумнички...


к'во говориш.....трябва да го запиша и да го кача някой ден...ма карай, каквото, такова.

за BSM трябва ли такъв ключ?


Потребителски аватар
yoyoyovo
Мнения: 67
Регистриран на: Пон 12 мар 2007 18:40
Автомобил: VW Golf Rallye
Двигател: 1H
Местоположение: София,Turboland
Контакти:

Мнениеот yoyoyovo » Съб 20 дек 2008 23:37


Колега за Бардолитито не ти е нужна тапа спокойно.Говорим с колегите газаджии за италианските уредби които ползват за база един от най-големите италиански производители на електроника за газови уредби АЕВ.Колеги маи и BRC имаше тапа щото ми се подмята в мазето една.


Потребителски аватар
yoyoyovo
Мнения: 67
Регистриран на: Пон 12 мар 2007 18:40
Автомобил: VW Golf Rallye
Двигател: 1H
Местоположение: София,Turboland
Контакти:

Мнениеот yoyoyovo » Съб 20 дек 2008 23:41


За Бардолини става и преправен USB кабел за GSM.Те го взимат от Илианци и го преправят с тяхния куплунг.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта