Успех
150hp на газ!?
niki127 написа:Те тоя линк и аз го искам!!!!
Грешно е схващането, че двигател на газ се износва по-бързо, отколкото на бензин. Газта е с по-високо октаново число - над 100 октана. Наблюденията показват, че качествата на маслото се запазват непроменени с над 50 % повече пробег спрямо бензина. Свещите на автомобила също увеличават своя пробег с над 20-30 %. Като работа двигателят работи по-стабилно и характеристиките са му по-линейни. Няма да се чуе "чукане " на аванса, когато колата е на газ....
http://www.avtogaz.com/cgi-bin/advice.pl?57
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Evtoo написа:Ами ако имате желание да четете за зазовите уредби в Интернет пространството има доста изписани неща и на български на чужд език. Просто пуснете един search в Google и ще ви затрупа с инфо![]()
Аре като си толкова отворен пусни един сърч и намери къде точно пише, че газта е по калорична от бензина...
@One
Никой не коментира октановото число на бензина....или пък издръжливостта на двигателя при каране на газ....
А кажи къде в твоя линк да намеря отговор на моя въпрос...
Последна промяна от Li4o на Вто 07 мар 2006 12:47, променено общо 1 път.
Li4o написа:Evtoo написа:Ами ако имате желание да четете за зазовите уредби в Интернет пространството има доста изписани неща и на български на чужд език. Просто пуснете един search в Google и ще ви затрупа с инфо![]()
Аре като си толкова отворен пусни един сърч и намери къде точно пише, че газта е по калорична от бензина...
@One
Никой не коментира октановото число на бензина....или пък издръжливостта на двигателя при каране на газ....
А кажи къде в твоя линк да намеря отговор на моя въпрос...
dnedkov ->Малко информация за тези които не знаят
Октановото число се отнася за бензина и представлява процентното съдържание на изооктан в еталонна смес от изооктан и нормален хептан.
Цетановото число се отнася за дизеловото гориво.Така че не преписвайте на газта цетаново число
Но в крайна сметка е важна калоричността на горивото (енергията която отделя при изгаряне),а пропан-бутана има висока калоричност - 56-104 MJ/m3.За сравнение калоричността на бензина е около 44 MJ/m3.
- ItsoVT
- Мнения: 824
- Регистриран на: Чет 24 фев 2005 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
One написа:Li4o написа:Evtoo написа:Ами ако имате желание да четете за зазовите уредби в Интернет пространството има доста изписани неща и на български на чужд език. Просто пуснете един search в Google и ще ви затрупа с инфо![]()
Аре като си толкова отворен пусни един сърч и намери къде точно пише, че газта е по калорична от бензина...
@One
Никой не коментира октановото число на бензина....или пък издръжливостта на двигателя при каране на газ....
А кажи къде в твоя линк да намеря отговор на моя въпрос...
dnedkov ->Малко информация за тези които не знаят
Октановото число се отнася за бензина и представлява процентното съдържание на изооктан в еталонна смес от изооктан и нормален хептан.
Цетановото число се отнася за дизеловото гориво.Така че не преписвайте на газта цетаново число
Но в крайна сметка е важна калоричността на горивото (енергията която отделя при изгаряне),а пропан-бутана има висока калоричност - 56-104 MJ/m3.За сравнение калоричността на бензина е около 44 MJ/m3.
Етого и ПОБЕДИТЕЛЯ
а кажете сега каква е наградата да се знае

itsovt написа:[Етого и ПОБЕДИТЕЛЯа кажете сега каква е наградата да се знае
![]()
....До тук почти нищо чак толкова интересно, но какви свойства има бензина и кои от тях ни интересуват пряко.
Едно от най-важните свойства на горивата, като цяло, е тяхната топлотворност, или с по-прости думи казано калоричност. С други думи величината показва какво количество енергия се отделя при изгарянето на една единица обем от даденото гориво (а това нас ни интересува доста пряко). За бензина е около 44 000 KJ/kg (1L бензин тежи средно 750гр.), като това го прави по-калоричен от всички алкохоли. Гаста обаче се явява повече от два пъти по-калорична. Не мога да кажа каква е калоричността на пропан-бутанът като цяло, но по отделно пропан - 92 000 KJ/kg и бутан - 117 000 KJ/kg. ..
цитат от http://clubf1.net/forums/lofiversion/in ... t4648.html
какво печеля ?
Последна промяна от One на Чет 09 мар 2006 16:48, променено общо 1 път.
- ItsoVT
- Мнения: 824
- Регистриран на: Чет 24 фев 2005 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
One написа:какво печеля ?
Ми те бяха толкова сигурни ,че са прави та надали някой ще ти каже каква ти е наградата.НО Е ФАКТ ТОВА , КОЕТО СИ НАПИСАЛ.Но требе се търси ,чете се неща които отнемат време нали колега
Последна промяна от ItsoVT на Вто 07 мар 2006 13:20, променено общо 3 пъти.
- Evtoo
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 13 ное 2005 11:59
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: Passat Variant B7140Hp BlueMotion
- Местоположение: Радомир/София
- Контакти:
Li4o написа:Evtoo написа:Ами ако имате желание да четете за зазовите уредби в Интернет пространството има доста изписани неща и на български на чужд език. Просто пуснете един search в Google и ще ви затрупа с инфо![]()
Аре като си толкова отворен пусни един сърч и намери къде точно пише, че газта е по калорична от бензина...
@One
Никой не коментира октановото число на бензина....или пък издръжливостта на двигателя при каране на газ....
А кажи къде в твоя линк да намеря отговор на моя въпрос...
Ами "отворко" колегата one ти отговори вместо мен.
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Стига ве хора стига се карахте.ето сравнителна таблица. Всичко зависи от гледната точка.Много зависи в какво състояние се срваняват двете горива.Но като цяло не може да се спори че за едни и същи пари с газ (пропан бутан)получаваме повече енергия отколкото при бензина.
http://www.gastradebg.com/pagebg.php?P=2&SP=33
Темата се изопачи страшно много благодарение на някой колеги (няма да пиша кои са). По добре е някой да заключи темата.
Иначе аз също не виждам смисал да се взима Голф 3 2.0 16v 150hp и после да се слага газ.Единственото което ще се спечели от цялата работа ще е че отвреме на време можеш да си позволиш да налееш повече бензин и да се покевиш, но не мисля че си заслужават вложенията само за някакво удоволствие.
http://www.gastradebg.com/pagebg.php?P=2&SP=33
Темата се изопачи страшно много благодарение на някой колеги (няма да пиша кои са). По добре е някой да заключи темата.
Иначе аз също не виждам смисал да се взима Голф 3 2.0 16v 150hp и после да се слага газ.Единственото което ще се спечели от цялата работа ще е че отвреме на време можеш да си позволиш да налееш повече бензин и да се покевиш, но не мисля че си заслужават вложенията само за някакво удоволствие.
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Evtoo написа:Ами "отворко" колегата one ти отговори вместо мен.
Що не отговори ти - нали си много умен...
Ето ти малко идеи за размисъл , ама кажи тоя път нещо твое - не да ми повтаряш кво бил казал колегата...
За да се определи кое е по-калорично трябва ясно да се дефинира какво е калоричност.
Ако гледаме отделената енергия на единица вещество следва нафтата да е най-калорична, след това бензина и най-накрая LPG.
Ако гледаме на обем, поради различните плътности, отново се потвърждава горното.
На килограм работата е друга.
Принципно топлината на изгаряне се дава в таблици за 1 мол в-во. От друга гледна точка, ние зарждаме колите си в литри, а литъра като обемна единица отново ни подсказва реда нафта>бензин>LPG.
Тъй като става въпрос за горива за двг - най-коректно е да следва реда нафта>бензин>LPG.
Най-калорична е най-тежката фракция - нафтата, следва бензина и накрая газта.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта
