Прекъсва на газ,когато загрее.Голф 3,1,6 АЕЕ
-
icko0o0o
- Мнения: 65
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Прекъсва на газ,когато загрее.Голф 3,1,6 АЕЕ
отиваш зимаш един кабел и сменяш гледай да е съшият няма нужда от всички да се сменят и няма как ако един кабел е заминал да е гаранция че са ти тръгнали другите
преди нова година сменихме на една вектра съшия проблем не можем да разберем от какво е толкова време и накрая кабел зехме един от същите и излетя с 230 на русенското 
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Прекъсва на газ,когато загрее.Голф 3,1,6 АЕЕ
Да бе... поддържайте си колите с кол и въже, пък после ревете що са ви оставили някъде на път... Ганьо е страшна работа...

-
icko0o0o
- Мнения: 65
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Прекъсва на газ,когато загрее.Голф 3,1,6 АЕЕ
ами ти ако си вземеш 4 зимни гуми и стане нещо на 2-та седмица без да искаш я разрежеш на някое стъкло примерно и стане неизползваема като отидеш в магазин за гуми 4 чисто нови ли ще си вземеш?Аз те съветвам да си вземеш 4 чисто нови на мен ми дай старите 3 се пак няма да си поддържаме колите от кол и въже нали ? 
поздрави и бъдете умни моля големи хора сме
поздрави и бъдете умни моля големи хора сме
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Прекъсва на газ,когато загрее.Голф 3,1,6 АЕЕ
Ицко, по-скоро сравнението ти с гумите трябва да е:
Като се разпадна една от гумите от старост, що да сменяш останалите три, като може да купиш само една?

Като се разпадна една от гумите от старост, що да сменяш останалите три, като може да купиш само една?

-
icko0o0o
- Мнения: 65
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Прекъсва на газ,когато загрее.Голф 3,1,6 АЕЕ
в грешка си при гумите няма старост (е разбира се има но само в няко случаи примерно колата стояла навънка 2-3 години и не е карана гумите се опекли от слунцето съгласен съм този случай да се отбелжи като старост и да имат граифер но да не стават, но такива случаи 1 на милион ) а има износване на граифер както и в случая с кабелите ма човека станало станало заминал 1 кабел но това не означава че са заминали сичките или са тръгнали 
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Прекъсва на газ,когато загрее.Голф 3,1,6 АЕЕ
icko0o0o написа:в грешка си при гумите няма старост (е разбира се има но само в няко случаи примерно колата стояла навънка 2-3 години и не е карана гумите се опекли от слунцето съгласен съм този случай да се отбелжи като старост и да имат граифер но да не стават, но такива случаи 1 на милион ) а има износване на граифер както и в случая с кабелите ма човека станало станало заминал 1 кабел но това не означава че са заминали сичките или са тръгнали
Друже, имам един съществен въпрос - имаш ли книжка, караш ли редовно автомобил, притежаваш ли собствен автомобил, който да поддържаш?!
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Прекъсва на газ,когато загрее.Голф 3,1,6 АЕЕ
Обичам да си оплювам колегата като не е прав ама...тук е прав
Ако се сменят кабели трябва да се сменят всичките,защото всеки кабел,произведен дори от един и същи производител по различно време има различни свойства....различно специфично съпротивление на материала,различн степен на изолация,ралзично съпротивление (кабелите имат съпротивление и то нарочно за да може в комбинация с палеца и неговото съпротивление да пазят бобината от претоварване или изгаряне при избиване на кабел или капачка).Всеки кабел спрямо околонета среда е диелектрик,но не на 100%,което го прави кондензатор и съответно му отнема определено време да възпоризведе импулса в свещта,след като е приложено даденото напрежение от палеца и бобината (същите теории са и за свещите).
Като се скапе само един кабел и смениш само него това води до по-различна,макар и с малко искра в дадения цилиндър,което се отразява на работата на двигателя (може и съвсем незабележимо) понеже :
-искарата е по-силна или по-слаба от другите 3 цилиндъра.
-искрата е с малко по-различен момент (предварение) от на другите 3 цилиндъра.
-искрата е с по-различна дължина от на другите 3 ципиндъра (понеже както казах кабела е и кондензатор за даден времеви интервал).
Което само по себе си води до по-различна работа на един от цилиндрите....оттам вече и всички следващи от това теории и практики и т.н.
Когато кабелите са комплект те пак нямат еднакви свойства понеже дори дължината им ги прави различни един спрямо друг ама разликите тогава могат да са значително по-малки отколкото при различни кабели,произвеждани по различно време и от никой не знае какви материали.
А по повод теориите на колегата за гумите...ако електроните в запалителната система се движеха с гореописаните гуми по кабелите, двигателя въобще нямаше и да запали понеже нито един нямаше да стигне жив до цилиндъра,за който е тръгнал
Гумите стареят не само,когато стоят...стареят от неправилно ползване,от претоварване,от каране по малко...гумата може да е карана всеки ден,да има страхотен грайфер,да е на 15 и повече години....което ама въобще не я прави като новата...материала старее,изменя си свойствата,реодвно минава цикли на загряване и охлаждане,криви се от ударите по дупките,нацепва се от годините...какво ли не се случва с гумата с течение на времето.
Същото е и с кабелите...постоянно се загярават и изстиват,постоянно се намират в много влажна или много суха среда...това води неминуемо до стареене...което е и предпоставката да се предполага,че ако избие един след не много дълго време ще избие и 2-ри и 3-ти и т.н. И накрая колегата няма да си има нито един, еднакъв с някой друг, кабел в запалителната смстема.
Ам...на мен ако 4-ти цилиндър ми гори малко повече масло от другите 3 дали да не си сменя сегментите само на 4-тия...или не,дори може да си сменя само единия от 3-те сегмента...
Ето една иначе толкова готина и запазена гума на....10-15 години...даже си има грайфер,по-голям от изискваня, от КАТ, за зимния сезон

Вие ако тази Вектра я карате с тези "неостаряващи" гуми с 230км/ч...мога съм един безкрайно щастлив човек,че спрях да ходя често към Плевен и драстично намалява шанса, да ме убиете и мен покрай вас!
Безкрайно се извиняявам на автора на темата и читателите и за тоталния спам,който генерирах туку що ама....то как да се сдържи човек
Ако се сменят кабели трябва да се сменят всичките,защото всеки кабел,произведен дори от един и същи производител по различно време има различни свойства....различно специфично съпротивление на материала,различн степен на изолация,ралзично съпротивление (кабелите имат съпротивление и то нарочно за да може в комбинация с палеца и неговото съпротивление да пазят бобината от претоварване или изгаряне при избиване на кабел или капачка).Всеки кабел спрямо околонета среда е диелектрик,но не на 100%,което го прави кондензатор и съответно му отнема определено време да възпоризведе импулса в свещта,след като е приложено даденото напрежение от палеца и бобината (същите теории са и за свещите).
Като се скапе само един кабел и смениш само него това води до по-различна,макар и с малко искра в дадения цилиндър,което се отразява на работата на двигателя (може и съвсем незабележимо) понеже :
-искарата е по-силна или по-слаба от другите 3 цилиндъра.
-искрата е с малко по-различен момент (предварение) от на другите 3 цилиндъра.
-искрата е с по-различна дължина от на другите 3 ципиндъра (понеже както казах кабела е и кондензатор за даден времеви интервал).
Което само по себе си води до по-различна работа на един от цилиндрите....оттам вече и всички следващи от това теории и практики и т.н.
Когато кабелите са комплект те пак нямат еднакви свойства понеже дори дължината им ги прави различни един спрямо друг ама разликите тогава могат да са значително по-малки отколкото при различни кабели,произвеждани по различно време и от никой не знае какви материали.
А по повод теориите на колегата за гумите...ако електроните в запалителната система се движеха с гореописаните гуми по кабелите, двигателя въобще нямаше и да запали понеже нито един нямаше да стигне жив до цилиндъра,за който е тръгнал
Гумите стареят не само,когато стоят...стареят от неправилно ползване,от претоварване,от каране по малко...гумата може да е карана всеки ден,да има страхотен грайфер,да е на 15 и повече години....което ама въобще не я прави като новата...материала старее,изменя си свойствата,реодвно минава цикли на загряване и охлаждане,криви се от ударите по дупките,нацепва се от годините...какво ли не се случва с гумата с течение на времето.
Същото е и с кабелите...постоянно се загярават и изстиват,постоянно се намират в много влажна или много суха среда...това води неминуемо до стареене...което е и предпоставката да се предполага,че ако избие един след не много дълго време ще избие и 2-ри и 3-ти и т.н. И накрая колегата няма да си има нито един, еднакъв с някой друг, кабел в запалителната смстема.
Ам...на мен ако 4-ти цилиндър ми гори малко повече масло от другите 3 дали да не си сменя сегментите само на 4-тия...или не,дори може да си сменя само единия от 3-те сегмента...
Ето една иначе толкова готина и запазена гума на....10-15 години...даже си има грайфер,по-голям от изискваня, от КАТ, за зимния сезон

Вие ако тази Вектра я карате с тези "неостаряващи" гуми с 230км/ч...мога съм един безкрайно щастлив човек,че спрях да ходя често към Плевен и драстично намалява шанса, да ме убиете и мен покрай вас!

Безкрайно се извиняявам на автора на темата и читателите и за тоталния спам,който генерирах туку що ама....то как да се сдържи човек

-
icko0o0o
- Мнения: 65
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Прекъсва на газ,когато загрее.Голф 3,1,6 АЕЕ
колега не различаваш ремонт на кабели ремонт на свещи ремонт сигменти разликата е огромна при ремонта на сигментите съм съгласен да смениш всичко не отваряш двигател секи ден но за кабелите дето са ти под носъ категорично не и е безмислен този ферман дето си го написал и не го и прочетох целия стигнах до там къде си написал " след време ще избие и втори и трети кабел Ами ти след време няма д аимаш и граифер на гумите няма д аимаш и куп неща" естествено че ако избие втори ше смениш всичко или ако два са ти заминали така за теб това а
за колегата по горе да му кажа за да е в час имам 3 автомобила два голфа и един бус от 6-7 години книжка имам също от толкова и имам един единствен акт до сега
поддържам и трите автомобила и трите са в движение плюс един камион също и него го поддържам км навъртяни до момента над 200 хиляди
Доволни?
поздрави и повече няма да ви се мешам правете смехурии трябва и такива хора да има
за колегата по горе да му кажа за да е в час имам 3 автомобила два голфа и един бус от 6-7 години книжка имам също от толкова и имам един единствен акт до сега
поддържам и трите автомобила и трите са в движение плюс един камион също и него го поддържам км навъртяни до момента над 200 хиляди
Доволни?
поздрави и повече няма да ви се мешам правете смехурии трябва и такива хора да има
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Прекъсва на газ,когато загрее.Голф 3,1,6 АЕЕ
Осведоми се кои сме ние Цък и какви "смехории" правим и веднага след това попрочети някоя книга за "поддръжка" на кола вместо да бъркаш понятията "закърпване на положението" и "поддръжка" пък тогава ми обеснявай,че не правя разлика между "ремонт на кабел" (нямам думи как звучи само) и ремонт на двигател. И аз ли не разбрах добре или двигателя не се отваря всеки ден ама всеки ден трябва да сменям по някой избил кабел? Че то по-добре да сменя 4-те и следващите 2 години или 30 000км да не се и сетя за тях,а?
Най-отдолу помествам една снимка как се бърка за смяна на свещшите на Голф 4 1.6SR ....мога да ти кажа като жокер,че се сваля всмукателния колектор,горивната рейка и какво ли не още...сигурен ли си,че на тази кола няма да смениш и 4-те свещи ако само една индикира проблем? Аз не бих рискувал 2 пъти живота на пластмасовия колектор и на едина торба други неща заради икономията да сменя 3 свещи...още ли си сигрен,че незнам какво говоря и защо го говоря? Имам идея колко струва и колектора и рейката...и цената им е в десетки пъти по-висока от н която и да е свещ
Не възнамерявам повече да оспамвам темата понеже е в разрез на правилата а и нещата стават лични....пък и всеки е достатъчно голям за да си решава сам как (а колегата явно си решава и дали) да си поддържа колата,дали да и купува гуми и въобще да се грижи ли за нея.Колата си е на всеки и може да си я гледа,както намери за добре...
Най-отдолу помествам една снимка как се бърка за смяна на свещшите на Голф 4 1.6SR ....мога да ти кажа като жокер,че се сваля всмукателния колектор,горивната рейка и какво ли не още...сигурен ли си,че на тази кола няма да смениш и 4-те свещи ако само една индикира проблем? Аз не бих рискувал 2 пъти живота на пластмасовия колектор и на едина торба други неща заради икономията да сменя 3 свещи...още ли си сигрен,че незнам какво говоря и защо го говоря? Имам идея колко струва и колектора и рейката...и цената им е в десетки пъти по-висока от н която и да е свещ
Не възнамерявам повече да оспамвам темата понеже е в разрез на правилата а и нещата стават лични....пък и всеки е достатъчно голям за да си решава сам как (а колегата явно си решава и дали) да си поддържа колата,дали да и купува гуми и въобще да се грижи ли за нея.Колата си е на всеки и може да си я гледа,както намери за добре...
-
icko0o0o
- Мнения: 65
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Прекъсва на газ,когато загрее.Голф 3,1,6 АЕЕ
браво дай ти стисна ръката
майстори 
майстори Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта