Прекъсва на газ,когато загрее.Голф 3,1,6 АЕЕ

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
icko0o0o
Мнения: 65
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Прекъсва на газ,когато загрее.Голф 3,1,6 АЕЕ

Мнениеот icko0o0o » Пон 18 яну 2010 19:38


отиваш зимаш един кабел и сменяш гледай да е съшият няма нужда от всички да се сменят и няма как ако един кабел е заминал да е гаранция че са ти тръгнали другите :) преди нова година сменихме на една вектра съшия проблем не можем да разберем от какво е толкова време и накрая кабел зехме един от същите и излетя с 230 на русенското :)




Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Прекъсва на газ,когато загрее.Голф 3,1,6 АЕЕ

Мнениеот The_Machine » Вто 19 яну 2010 0:12


:lol :don't worry

Да бе... поддържайте си колите с кол и въже, пък после ревете що са ви оставили някъде на път... Ганьо е страшна работа... :banghead:


icko0o0o
Мнения: 65
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Прекъсва на газ,когато загрее.Голф 3,1,6 АЕЕ

Мнениеот icko0o0o » Вто 19 яну 2010 0:30


ами ти ако си вземеш 4 зимни гуми и стане нещо на 2-та седмица без да искаш я разрежеш на някое стъкло примерно и стане неизползваема като отидеш в магазин за гуми 4 чисто нови ли ще си вземеш?Аз те съветвам да си вземеш 4 чисто нови на мен ми дай старите 3 се пак няма да си поддържаме колите от кол и въже нали ? :)

поздрави и бъдете умни моля големи хора сме :)


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Прекъсва на газ,когато загрее.Голф 3,1,6 АЕЕ

Мнениеот The_Machine » Вто 19 яну 2010 21:45


Ицко, по-скоро сравнението ти с гумите трябва да е:

Като се разпадна една от гумите от старост, що да сменяш останалите три, като може да купиш само една? :063: :063: :063: :063: :063: :063: :063: :063: :063: :063: :063: :063: :063: :063: :063: :dummy:


icko0o0o
Мнения: 65
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Прекъсва на газ,когато загрее.Голф 3,1,6 АЕЕ

Мнениеот icko0o0o » Вто 19 яну 2010 23:59


в грешка си при гумите няма старост (е разбира се има но само в няко случаи примерно колата стояла навънка 2-3 години и не е карана гумите се опекли от слунцето съгласен съм този случай да се отбелжи като старост и да имат граифер но да не стават, но такива случаи 1 на милион ) а има износване на граифер както и в случая с кабелите ма човека станало станало заминал 1 кабел но това не означава че са заминали сичките или са тръгнали :)


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Прекъсва на газ,когато загрее.Голф 3,1,6 АЕЕ

Мнениеот The_Machine » Сря 20 яну 2010 1:35


icko0o0o написа:в грешка си при гумите няма старост (е разбира се има но само в няко случаи примерно колата стояла навънка 2-3 години и не е карана гумите се опекли от слунцето съгласен съм този случай да се отбелжи като старост и да имат граифер но да не стават, но такива случаи 1 на милион ) а има износване на граифер както и в случая с кабелите ма човека станало станало заминал 1 кабел но това не означава че са заминали сичките или са тръгнали :)


Друже, имам един съществен въпрос - имаш ли книжка, караш ли редовно автомобил, притежаваш ли собствен автомобил, който да поддържаш?! :banghead: :roll:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Прекъсва на газ,когато загрее.Голф 3,1,6 АЕЕ

Мнениеот zfa159 » Сря 20 яну 2010 1:42


Обичам да си оплювам колегата като не е прав ама...тук е прав :Mr Green Fun
Ако се сменят кабели трябва да се сменят всичките,защото всеки кабел,произведен дори от един и същи производител по различно време има различни свойства....различно специфично съпротивление на материала,различн степен на изолация,ралзично съпротивление (кабелите имат съпротивление и то нарочно за да може в комбинация с палеца и неговото съпротивление да пазят бобината от претоварване или изгаряне при избиване на кабел или капачка).Всеки кабел спрямо околонета среда е диелектрик,но не на 100%,което го прави кондензатор и съответно му отнема определено време да възпоризведе импулса в свещта,след като е приложено даденото напрежение от палеца и бобината (същите теории са и за свещите).
Като се скапе само един кабел и смениш само него това води до по-различна,макар и с малко искра в дадения цилиндър,което се отразява на работата на двигателя (може и съвсем незабележимо) понеже :
-искарата е по-силна или по-слаба от другите 3 цилиндъра.
-искрата е с малко по-различен момент (предварение) от на другите 3 цилиндъра.
-искрата е с по-различна дължина от на другите 3 ципиндъра (понеже както казах кабела е и кондензатор за даден времеви интервал).
Което само по себе си води до по-различна работа на един от цилиндрите....оттам вече и всички следващи от това теории и практики и т.н.
Когато кабелите са комплект те пак нямат еднакви свойства понеже дори дължината им ги прави различни един спрямо друг ама разликите тогава могат да са значително по-малки отколкото при различни кабели,произвеждани по различно време и от никой не знае какви материали.
А по повод теориите на колегата за гумите...ако електроните в запалителната система се движеха с гореописаните гуми по кабелите, двигателя въобще нямаше и да запали понеже нито един нямаше да стигне жив до цилиндъра,за който е тръгнал ;)
Гумите стареят не само,когато стоят...стареят от неправилно ползване,от претоварване,от каране по малко...гумата може да е карана всеки ден,да има страхотен грайфер,да е на 15 и повече години....което ама въобще не я прави като новата...материала старее,изменя си свойствата,реодвно минава цикли на загряване и охлаждане,криви се от ударите по дупките,нацепва се от годините...какво ли не се случва с гумата с течение на времето.
Същото е и с кабелите...постоянно се загярават и изстиват,постоянно се намират в много влажна или много суха среда...това води неминуемо до стареене...което е и предпоставката да се предполага,че ако избие един след не много дълго време ще избие и 2-ри и 3-ти и т.н. И накрая колегата няма да си има нито един, еднакъв с някой друг, кабел в запалителната смстема.
Ам...на мен ако 4-ти цилиндър ми гори малко повече масло от другите 3 дали да не си сменя сегментите само на 4-тия...или не,дори може да си сменя само единия от 3-те сегмента... mhihi
Ето една иначе толкова готина и запазена гума на....10-15 години...даже си има грайфер,по-голям от изискваня, от КАТ, за зимния сезон :screwy
Изображение
Вие ако тази Вектра я карате с тези "неостаряващи" гуми с 230км/ч...мога съм един безкрайно щастлив човек,че спрях да ходя често към Плевен и драстично намалява шанса, да ме убиете и мен покрай вас! :dummy:
Безкрайно се извиняявам на автора на темата и читателите и за тоталния спам,който генерирах туку що ама....то как да се сдържи човек :drinking:


icko0o0o
Мнения: 65
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Прекъсва на газ,когато загрее.Голф 3,1,6 АЕЕ

Мнениеот icko0o0o » Сря 20 яну 2010 14:59


колега не различаваш ремонт на кабели ремонт на свещи ремонт сигменти разликата е огромна при ремонта на сигментите съм съгласен да смениш всичко не отваряш двигател секи ден но за кабелите дето са ти под носъ категорично не и е безмислен този ферман дето си го написал и не го и прочетох целия стигнах до там къде си написал " след време ще избие и втори и трети кабел Ами ти след време няма д аимаш и граифер на гумите няма д аимаш и куп неща" естествено че ако избие втори ше смениш всичко или ако два са ти заминали така за теб това а


за колегата по горе да му кажа за да е в час имам 3 автомобила два голфа и един бус от 6-7 години книжка имам също от толкова и имам един единствен акт до сега :)
поддържам и трите автомобила и трите са в движение плюс един камион също и него го поддържам км навъртяни до момента над 200 хиляди :)

Доволни? :да:

поздрави и повече няма да ви се мешам правете смехурии трябва и такива хора да има :)


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Прекъсва на газ,когато загрее.Голф 3,1,6 АЕЕ

Мнениеот zfa159 » Сря 20 яну 2010 20:26


Осведоми се кои сме ние Цък и какви "смехории" правим и веднага след това попрочети някоя книга за "поддръжка" на кола вместо да бъркаш понятията "закърпване на положението" и "поддръжка" пък тогава ми обеснявай,че не правя разлика между "ремонт на кабел" (нямам думи как звучи само) и ремонт на двигател. И аз ли не разбрах добре или двигателя не се отваря всеки ден ама всеки ден трябва да сменям по някой избил кабел? Че то по-добре да сменя 4-те и следващите 2 години или 30 000км да не се и сетя за тях,а? mhihi
Най-отдолу помествам една снимка как се бърка за смяна на свещшите на Голф 4 1.6SR ....мога да ти кажа като жокер,че се сваля всмукателния колектор,горивната рейка и какво ли не още...сигурен ли си,че на тази кола няма да смениш и 4-те свещи ако само една индикира проблем? Аз не бих рискувал 2 пъти живота на пластмасовия колектор и на едина торба други неща заради икономията да сменя 3 свещи...още ли си сигрен,че незнам какво говоря и защо го говоря? Имам идея колко струва и колектора и рейката...и цената им е в десетки пъти по-висока от н която и да е свещ :idea:
Не възнамерявам повече да оспамвам темата понеже е в разрез на правилата а и нещата стават лични....пък и всеки е достатъчно голям за да си решава сам как (а колегата явно си решава и дали) да си поддържа колата,дали да и купува гуми и въобще да се грижи ли за нея.Колата си е на всеки и може да си я гледа,както намери за добре... :idea:
Прикачени файлове
22122009(002).jpg


icko0o0o
Мнения: 65
Регистриран на: Пон 20 апр 2009 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Прекъсва на газ,когато загрее.Голф 3,1,6 АЕЕ

Мнениеот icko0o0o » Сря 20 яну 2010 22:12


браво дай ти стисна ръката :да: майстори :)



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта