трудно пали на газ(газаджията твърди че не е от агу)Г2RF2е2
- buFka
- Мнения: 3315
- Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на Герена
- Контакти:
добре бе хора, не ви ли стига, че караме на газ и си прееб**** достатъчно колите с газта, ми сега за да можеме по-хубао да ги прее**** дайте да ги палиме на газ....аз точно за да няма издънки и да прецакам нещо повече си сложих автоматичен ключ и винаги карам на бензинец докат качи поне 60-70°....и по препоръка на ваското1 карам 25% от по-голяма отсечка на бензинец.....абе вие си знаете, ама според мен това палене на газ не е нещо хубаво за колата.
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
buFka написа:добре бе хора, не ви ли стига, че караме на газ и си прееб**** достатъчно колите с газта, ми сега за да можеме по-хубао да ги прее**** дайте да ги палиме на газ.....
какво точно им става на колите, когато се карат на газ?
какво точно се пре..., когато се пали на газ?
само да не ми напишеш градска легенда някаква щот съм от mithbusters

-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Трудно пали на газ
zlasmi написа:Здравейте колеги. Когато Ви питат нещо, четете го внимателно. Защото
други колеги чакат вашия отговор с някаква надежда. А ти Hristian-E
ако зададеш точен въпрос, може и да получиш отговор
Всичко добро на всички
колега ти наясно ли си с 2е2 и смукача му???????АВТОМАТИЧЕН -това означава 4е ти не можеш да дръпнеш нищо - как работи няма да обяснявам, но пипнеш ли го - после даго оправиш е почти невъзможно-личен опит. кажи ти как го дърпаш 1/3?????
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
сега аз ще напиша как протича цикъла при мене:
1.паля на газ(студена кола) от 2 рия път-преди палеше от раз ама сега неще-незнам защо.
2.след като запаля работи на 1100об/мин -след 30сек стига 1800
3. това продължава сваляки ги леко докато стрелката на температурата подмине бялото квадратче
4. подминавайки бялото квадратче и до достигане на лампичката работи на 850обюмин
5.напълно загряла кола 1050об
Защо има тези колебания в оборотите незнам, но всичко по 2е2то ми работи-само не работи таралежа в смукателния колектор
1.паля на газ(студена кола) от 2 рия път-преди палеше от раз ама сега неще-незнам защо.
2.след като запаля работи на 1100об/мин -след 30сек стига 1800
3. това продължава сваляки ги леко докато стрелката на температурата подмине бялото квадратче
4. подминавайки бялото квадратче и до достигане на лампичката работи на 850обюмин
5.напълно загряла кола 1050об
Защо има тези колебания в оборотите незнам, но всичко по 2е2то ми работи-само не работи таралежа в смукателния колектор
Промяната на оборотите може да се дължи на промяната на температурата в изпарителя. Провери дали загрява заедно с останалата част от системата.
При мен току що установих същият проблем в следствие слаба циркулация през изпарителя. Поставих прозрачен маркуч и ясно видях, че на празен ход антифриза почти не се движи.
Колкото за паленето на студено нека някой специалист да каже.
Аз опитах всякакви варянти, но първото палене винаги става след 5-6 секунди непрекъснато въртене, независимо от външната температура.
При мен току що установих същият проблем в следствие слаба циркулация през изпарителя. Поставих прозрачен маркуч и ясно видях, че на празен ход антифриза почти не се движи.
Колкото за паленето на студено нека някой специалист да каже.
Аз опитах всякакви варянти, но първото палене винаги става след 5-6 секунди непрекъснато въртене, независимо от външната температура.
Трудно пали на газ
значи ,аз отговорих на колегата,чийто смукач е направен ръчно. бих отговорил и на теб, но не по начина на питането.тъй като си много знаещ ,ако поогледаш малко ,пък може и да видиш нещо
Успех
.
Успех
.
ivo123 написа:аз съм с АБС мотор 1,8 и при мене започна да пали трудно, само сутрин. Като позагрее пали от раз. Сменях капачка, палец, свещи и разлика няма.
За да смените частите по запалването трябва да имате симптоми като тресене на двг например.
Моят съвет е да не бързате да сменяте веднага това което ви казват.
Не винаги този при когото отивате за съвет си е на мястото, бих казал че в повече от 50% е така. Работил съм я тази професия и често го констатирам.
alexx написа:защо не си закупите едни нови мембрани и не бегате да ви ги сменат и настроят ... то вечни неща няма а точители маслото от изпарителя![]()
айде действайте
Не винаги е необховимо при промяна на работа на двг да се тича в магазина. В повечето случаи е достатъчна една качествена настройка. А тя не винаги изисква скъпа апаратура.
Повеже темата е паленето, ще си позволя да дам един съвет как да разберете дали е настроена правилно АГУ-то.
При загрят двг гасите броите до 10 и врътвате ключа за около 1-2 секунди. ДВГ трябра да пали от четвърт. Ако се налага да въртите по дълго трябва да се пипнат настройките.
/ Естествено всяко правило си има изключение но в повечето случаи това е знак че колата е настроена добре./
- Jerom
- Мнения: 2711
- Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
- Автомобил: Golf II
- Двигател: RF
- Местоположение: София
- Контакти:
VANKO57 написа:Относно мембранете.
При палене зимно време на бензин нормалния пробег с един комплект мембрани е около 60 000 км.
При палене на газ пробега е на половина.
През това време се налага няколко пъти да се прави реглаж защото се променя еластичността на материала от който са направени мембр.
Хмм че аз вече карам 60 000+ и до скоро палеше от раз,зимно време на газ си паля.Колата я взех с газ,от тогава 1 път съм правил реглаж

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта