АГУ с проблем !

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: АГУ с проблем !

Мнениеот bobocamaro » Чет 30 дек 2010 1:14


Е не си играй със скоби, около 13 атмосфери мисля е в бутилката налягането :beat_butt2 .Как си монтирал изпарителя: както стои сервото, или по дължина на колата? Защото ако стои, както стои сервото при спиране и ускорение мембраните се местят ебават сместа? Стари ли са ти, знаеш ли им състоянието?




Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: АГУ с проблем !

Мнениеот muns61 » Чет 30 дек 2010 7:57


Камарото е прав, сменяй тръбата, за да не береш ядове. За предпочитане е медна, напоследък са актуални пластмасови и майсторите ги хвалят много. Щото по - лесно се работи с тях, ама аз съм консервативен и не ги долюбвам - метала си е метал!
Може да не ти достига газ на по - натоварен режим - пробвай да развиеш винта за газта на тройника или с каквото си. Връткай го на четвърт оборот, не повече, за да настроиш по - точно.
Ако се е опекла дебелата мембрана или е нова, но калпава, пак е проблемна настройката. Обикновено тогава на студено сместа е богата, а на топло - бедна.
Успех! :beer


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: АГУ с проблем !

Мнениеот i.e.i » Чет 30 дек 2010 8:12


Не знам цената на нова тръба,но не е по-виска от цената на 1 бутилка газ
и риска от теч.Ако е втора ръка(свалена от кола) може толкова да е смачкана,че да е намален дебита.
Предполага се ,че кранчето на сондата е развито до край.
Някой "спец" да е почиствал изпарителя и разтегнал пружината(зад мембраната за високо налягане)?


Потребителски аватар
Lepoev
Мнения: 1064
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 1:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: АГУ с проблем !

Мнениеот Lepoev » Чет 30 дек 2010 10:58


Изпарителя е сложен по дължина на колата,не е чистен мембраните са си оригиналните от 7 години в последните 6 меца го сложих на предишната кола и работеше само на газ щото на бензин имаше проблем с помпата :) аз мисля,че вероятно е от него,но интересното е,че като тръгвам да изкачвам баир или надлез тогава почва да придърпва иначе на равен път и спускане няма проблеми :wink:


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: АГУ с проблем !

Мнениеот Гергин » Пет 31 дек 2010 1:00


Абе колеги, аз ви казвам че става по здраво от яйце с оксижена и е работа за 5 мин.
вие опасно и дебит и ...Как ме е яд, че не при мен. Някой тука запоявал ли е мед??
Аз съм сигурен, че не е. Тя тая тръба е 3-4 м и е голяма хамалогия. И ще му излезе златна на метър ако я взима, а и от къде? Мани тея снадки дето ти разправят, те там може да стане проблем с тях.
Вземи оксижен и ела да ти го парна. Занимавам се с климатици и т.н


ARusev
Мнения: 396
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: АГУ с проблем !

Мнениеот ARusev » Пет 31 дек 2010 13:34


Гергин написа:Вземи оксижен и ела да ти го парна.

След това ще кажеш - но то и припой трябва, и флюс трябва, и тя, тръбата, трябва да се свали от автомобила... :lol: Много "майстори" има, но майстор без инструменти е като футболен фен пред телевизор (безполезен).
А тези снадки са много добри за тази цел, но много важно е да са истински и да се монтират с акъл, не с мускули.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: АГУ с проблем !

Мнениеот muns61 » Пет 31 дек 2010 15:20


При мен не ти трябва да си носиш оксижен, имам си го. Ама пак казвам, по - добре нова тръба. Виж по специализираните търговии за метали, там медните са почти 2 пъти по - евтини, отколкото при газаджиите.
:beer


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: АГУ с проблем !

Мнениеот Гергин » Пет 31 дек 2010 19:04


ARusev написа:
Гергин написа:Вземи оксижен и ела да ти го парна.

След това ще кажеш - но то и припой трябва, и флюс трябва, и тя, тръбата, трябва да се свали от автомобила... :lol: Много "майстори" има, но майстор без инструменти е като футболен фен пред телевизор (безполезен).
А тези снадки са много добри за тази цел, но много важно е да са истински и да се монтират с акъл, не с мускули.


:lol: :lol: :lol:
Интересно. Припой имам и газ имам, кислород нямам и не съм майстор. Майстор е диагноза, и няма нужда да се сваля тръбата, и може и без "ФЛЮС". Ти ако си хирург, в къщи що нямаш операционна и инструменти? Егати хирурга :lol: :lol: :lol:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта