



АГУ с проблем !
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: АГУ с проблем !
Е не си играй със скоби, около 13 атмосфери мисля е в бутилката налягането
.Как си монтирал изпарителя: както стои сервото, или по дължина на колата? Защото ако стои, както стои сервото при спиране и ускорение мембраните се местят ебават сместа? Стари ли са ти, знаеш ли им състоянието?

- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: АГУ с проблем !
Камарото е прав, сменяй тръбата, за да не береш ядове. За предпочитане е медна, напоследък са актуални пластмасови и майсторите ги хвалят много. Щото по - лесно се работи с тях, ама аз съм консервативен и не ги долюбвам - метала си е метал!
Може да не ти достига газ на по - натоварен режим - пробвай да развиеш винта за газта на тройника или с каквото си. Връткай го на четвърт оборот, не повече, за да настроиш по - точно.
Ако се е опекла дебелата мембрана или е нова, но калпава, пак е проблемна настройката. Обикновено тогава на студено сместа е богата, а на топло - бедна.
Успех!
Може да не ти достига газ на по - натоварен режим - пробвай да развиеш винта за газта на тройника или с каквото си. Връткай го на четвърт оборот, не повече, за да настроиш по - точно.
Ако се е опекла дебелата мембрана или е нова, но калпава, пак е проблемна настройката. Обикновено тогава на студено сместа е богата, а на топло - бедна.
Успех!

Re: АГУ с проблем !
Не знам цената на нова тръба,но не е по-виска от цената на 1 бутилка газ
и риска от теч.Ако е втора ръка(свалена от кола) може толкова да е смачкана,че да е намален дебита.
Предполага се ,че кранчето на сондата е развито до край.
Някой "спец" да е почиствал изпарителя и разтегнал пружината(зад мембраната за високо налягане)?
и риска от теч.Ако е втора ръка(свалена от кола) може толкова да е смачкана,че да е намален дебита.
Предполага се ,че кранчето на сондата е развито до край.
Някой "спец" да е почиствал изпарителя и разтегнал пружината(зад мембраната за високо налягане)?
Re: АГУ с проблем !
Изпарителя е сложен по дължина на колата,не е чистен мембраните са си оригиналните от 7 години в последните 6 меца го сложих на предишната кола и работеше само на газ щото на бензин имаше проблем с помпата
аз мисля,че вероятно е от него,но интересното е,че като тръгвам да изкачвам баир или надлез тогава почва да придърпва иначе на равен път и спускане няма проблеми 


-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: АГУ с проблем !
Абе колеги, аз ви казвам че става по здраво от яйце с оксижена и е работа за 5 мин.
вие опасно и дебит и ...Как ме е яд, че не при мен. Някой тука запоявал ли е мед??
Аз съм сигурен, че не е. Тя тая тръба е 3-4 м и е голяма хамалогия. И ще му излезе златна на метър ако я взима, а и от къде? Мани тея снадки дето ти разправят, те там може да стане проблем с тях.
Вземи оксижен и ела да ти го парна. Занимавам се с климатици и т.н
вие опасно и дебит и ...Как ме е яд, че не при мен. Някой тука запоявал ли е мед??
Аз съм сигурен, че не е. Тя тая тръба е 3-4 м и е голяма хамалогия. И ще му излезе златна на метър ако я взима, а и от къде? Мани тея снадки дето ти разправят, те там може да стане проблем с тях.
Вземи оксижен и ела да ти го парна. Занимавам се с климатици и т.н
Re: АГУ с проблем !
Гергин написа:Вземи оксижен и ела да ти го парна.
След това ще кажеш - но то и припой трябва, и флюс трябва, и тя, тръбата, трябва да се свали от автомобила...

А тези снадки са много добри за тази цел, но много важно е да са истински и да се монтират с акъл, не с мускули.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: АГУ с проблем !
При мен не ти трябва да си носиш оксижен, имам си го. Ама пак казвам, по - добре нова тръба. Виж по специализираните търговии за метали, там медните са почти 2 пъти по - евтини, отколкото при газаджиите.


-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: АГУ с проблем !
ARusev написа:Гергин написа:Вземи оксижен и ела да ти го парна.
След това ще кажеш - но то и припой трябва, и флюс трябва, и тя, тръбата, трябва да се свали от автомобила...Много "майстори" има, но майстор без инструменти е като футболен фен пред телевизор (безполезен).
А тези снадки са много добри за тази цел, но много важно е да са истински и да се монтират с акъл, не с мускули.



Интересно. Припой имам и газ имам, кислород нямам и не съм майстор. Майстор е диагноза, и няма нужда да се сваля тръбата, и може и без "ФЛЮС". Ти ако си хирург, в къщи що нямаш операционна и инструменти? Егати хирурга



Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта