пада мощността като загрее-решен

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19320
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: пада мощността като загрее-решен

Мнениеот stefan4o » Пет 28 яну 2011 12:16


Реши се, ама не си описал как... Донагодихте сместа може би? Може ли да споделиш показателите, които е показал анализатора за HC, CO, CO2...




zdravko_jett
Мнения: 1871
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: пада мощността като загрее-решен

Мнениеот zdravko_jett » Пет 28 яну 2011 12:54


значи имах уговорка с майстора в неделя (миналата) гледах стойностите ама не ги запомних просто не се чувсттвах добре и не ми беше до там, но трябва да си семня вакумчето на делкото и да ида пак при него,ако можеш да ми кажеш каквитрябва да са стойностите за да знам да ги следя но предполагам си знае работата, одавна не я бях карал така колата малии как върви,абе важното е разхода да се оправи още не съм я засякъл но преди с10лв газ някъде към 7600 газ минавах зорлем даже няма и 50км градско


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19320
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: пада мощността като загрее-решен

Мнениеот stefan4o » Пет 28 яну 2011 13:10


Ще ти дам снимка от Аутодата какви трябва да са. Тоя майстор какво точно е направил, за да ти реши проблемът? По делкото нещо?
Изображение


zdravko_jett
Мнения: 1871
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: пада мощността като загрее-решен

Мнениеот zdravko_jett » Пет 28 яну 2011 13:48


значи най напред прегледа белезите дали е зацепен ремъка,после,кабелите капа4ката палеца и накрая анализатора,кабелите също с а и за смяна и по точно главния от бобината,постави негови кабели за да е настрой но ме посъвветва да си сменя и вакумчето на делкото или цялото понеже и тва е много важно особено на газ(вакумчето което измества ъгъла на запалването)всичко да е изрядно кабели свещи палец и т.н.,интересното е че бях преди при някав хаваяшен маистор(разбрах го след като бях при него) въртеше болчето на изпарителя също и 2 те кранчета на тройника, а сега при този е виждам че отхлабил кранчетата на тройника предполагам много бедна смес е било и за това ми е правила този разход междодругото не го попитах,абе като е засека ще си покаже



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта