Изгодно ли е на метан ?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Re: Изгодно ли е на метан ?

Мнениеот H2O » Нед 27 мар 2011 0:48


KirilGeorgiev написа:
H2O написа:
joker написа:Извинение за спама,ама тази тема не е ли за друг раздел???? :shock

Аз пък помислих,че ще слага метан на дизела mhihi Колкото по темата,ако ще минаваш много км.слагай.Ама като се замислиш,много много,колко ще са много.Вземи калкулатора и смятай!

И на дизел може да се сложи метан :idea:

Знам,че може бре.И с тая глупост съм се занимавал.Глупост е да сложиш метан на дизелова лека кола.На товарни и автобуси става.Но предимно на автобуси,че има много място за бутилки.Ама има си раздел за тези метани и LPG-та.Няма ли някой мод да им направи услуга,че там има много ентусиасти :Mr Green Fun




Потребителски аватар
swissmad
Мнения: 176
Регистриран на: Пет 07 апр 2006 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Изгодно ли е на метан ?

Мнениеот swissmad » Нед 27 мар 2011 0:59


bobi_diesel написа:Тежеста на уредбата разказва игата на окачването.Амортове,тампони и т.н.Ако си решил трябва да помислиш за подсилване на ходовата част.


Плюс това и нямаш багажник.Ако ги прежалиш тея работи е по-изгодно да.


Потребителски аватар
gollf_fff.
Мнения: 98
Регистриран на: Нед 06 мар 2011 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българско

Re: Изгодно ли е на метан ?

Мнениеот gollf_fff. » Пон 28 мар 2011 22:55


:да:

Последна промяна от gollf_fff. на Пон 28 мар 2011 23:13, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
s5501na
Мнения: 856
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Изгодно ли е на метан ?

Мнениеот s5501na » Пон 28 мар 2011 23:12


Колеги и аз карам с метанов инжекцион вече трета година и съм мега доволен. Разхода ми е 12лв./190км градско , а извънгрдаско за същите пари минавам 250км.
Това за 100те кг тежест няма връзка с реалността, толкова тежаха старите бутилки, моите са от фабер и пълни са около 50кг. , което смятам не е голям товар.
Относно ускорението , да по-бавно е , но може да подържаш висока скорост без проблем.


Потребителски аватар
bobi_diesel
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 18 юни 2010 22:00
Автомобил:
Двигател:

Re: Изгодно ли е на метан ?

Мнениеот bobi_diesel » Пон 28 мар 2011 23:19


red.devilll написа:
bobi_diesel написа:Тежеста на уредбата разказва игата на окачването.Амортове,тампони,криви мостове и т.н.Ако си решил трябва да помислиш за подсилване на ходовата част.Иначе LPG

Колега старата ми кола е била на Метан от както е станало кола. Купена декември 1999г монтиран метан януари 2000 г Аз я взех 2007 и до края на 2010 г и навъртях 210 000км и никакви проблеми отностно метана. Сменени 2 задни амортисиора(единият беше изпуснал ,но смених и двата) и тампони на заден мост. Първо карайте и после говорете кое какво скапва. Половината постове са от хора ,които са чули кой какво говори,а и вече има олекотени бутилки ,а моите не бяха такива и пак никакви проблеми освем че нямах багажник. А това всичко е изминати с италианска жаба,от която бях много доволен,за разлика от това което също се говори,че били калпави и т,н,но това е друга тема.
Ако си решил колега слагай смело самоче поразпитай за сервиза Който ще монтита уредбата и после си свиркай

На 2 коли съм виждал пораженията и съм ги търкалял.Разбити окачвания,криви мостове следователно опасани гуми и още куп мизерии.Колите не са били мои,а на приятели които ги пазят адски много.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Изгодно ли е на метан ?

Мнениеот morfei1 » Вто 29 мар 2011 0:17


Как е вървежа на метан?


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Изгодно ли е на метан ?

Мнениеот red.devilll » Вто 29 мар 2011 0:39


bobi_diesel написа:
red.devilll написа:
bobi_diesel написа:Тежеста на уредбата разказва игата на окачването.Амортове,тампони,криви мостове и т.н.Ако си решил трябва да помислиш за подсилване на ходовата част.Иначе LPG

Колега старата ми кола е била на Метан от както е станало кола. Купена декември 1999г монтиран метан януари 2000 г Аз я взех 2007 и до края на 2010 г и навъртях 210 000км и никакви проблеми отностно метана. Сменени 2 задни амортисиора(единият беше изпуснал ,но смених и двата) и тампони на заден мост. Първо карайте и после говорете кое какво скапва. Половината постове са от хора ,които са чули кой какво говори,а и вече има олекотени бутилки ,а моите не бяха такива и пак никакви проблеми освем че нямах багажник. А това всичко е изминати с италианска жаба,от която бях много доволен,за разлика от това което също се говори,че били калпави и т,н,но това е друга тема.
Ако си решил колега слагай смело самоче поразпитай за сервиза Който ще монтита уредбата и после си свиркай

На 2 коли съм виждал пораженията и съм ги търкалял.Разбити окачвания,криви мостове следователно опасани гуми и още куп мизерии.Колите не са били мои,а на приятели които ги пазят адски много.

Колега след като колите не са били твои и нямаш преки наблюдения имаш правота да запазиш пълно мълчание :beer . незнам само как може да си пазиш колата и да я оставиш в такова състояние с криви мостове и износеи гуми :horror: . Ако искаш мога да ти покажа Ауди А4 на метан от 162 000 по километраж(тогава е закупено от Италия и е монтирана метанова уредна и сега в момента 563-64 000 км ,а може и повече и по задния мост са сменени един път амортисоири и тампони на моста,но за пробег от 400 000+км и на бензин да беше пак щяха да дадът фира. Ибиза 2001 година от 73 ооо реални километри е монтиран метан и до момента са и навъртяни 300 ооокм като такси и нищо не е пипано мо задницата освен една главина,но ако кажете че и това е от метана евала ви.Ако искаш да си чукнем една среща и ще дойдем с бившото ми браво ,което е на около 440-450 000 км да видиш какво и е ,а мога да до преди 6 месеца какво е сменявано по него защото е писано всичко,което се е дало по тази кола-като започнеш от болтче и стигнеш до клапани ,масла и т.н. Стига сте писали колко е било хубаво да ядеш пържоли,защото някой ви е казал и затова го споделяте. Карайте и после говорете глупости кае какво е било и кой ви го е казал


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Изгодно ли е на метан ?

Мнениеот red.devilll » Вто 29 мар 2011 0:46


morfei1 написа:Как е вървежа на метан?

Колега вървежа се спъва-няма спор за това ,но за разлика от 18-19 лв на 100 км градско(Фиат браво 1,6 10-11 литра бензин=25-26 лв и 7 лв метан) и извънградско 6-6,5 литра-15-16 лв за сметка на 5 лв=10-11 лв разлика сам си направи сметка дали си сазлужава да пренебрегнеш 10-15 кончета :beer , мисля,че не са повече.
Поне с моето Браво на метан минавах голфец 3 1,8 90 кончета който е на бензин. По баирите има доста разлика но минавах 200 км извънградско с 9-10 лв без климатик и 12-14 с климатик и цена на метана 1,50лв.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Изгодно ли е на метан ?

Мнениеот morfei1 » Вто 29 мар 2011 1:38


След като е толкова евтино, сега остава всички масово да преминат на метан, което ще доведе до неговото оскъпяване, и съответно цената на нафтата ще влезне малко в рамки :Mr Green Fun

100км със 7лв..... това не съм го виждал от 2003, когато нафтата беше 1.03лв.


Потребителски аватар
rocky
Мнения: 276
Регистриран на: Съб 02 авг 2008 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: Изгодно ли е на метан ?

Мнениеот rocky » Вто 29 мар 2011 3:27


Аз мисля че са повече от 15 кончета за пренебрегване, возил съм се на Бора 1,8 120 коня или 125 не помня точно мощността на двигателя без турбо иииии с шофиор и двама пасажери доста куца беше... Метана е за жълтите коли! :beer


Потребителски аватар
andreygg
Мнения: 97
Регистриран на: Нед 03 авг 2008 15:49
Автомобил: Polo 6n2
Двигател: AUA 2000
Местоположение: Кюстендил

Re: Изгодно ли е на метан ?

Мнениеот andreygg » Вто 29 мар 2011 10:19


Ако не беше изгодно, такситата нямаше масово да карат на метан. Сам си направи сметката, а те изминават доста километри.


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Re: Изгодно ли е на метан ?

Мнениеот kossel » Вто 29 мар 2011 11:13


за 100 км :

на метан - 6 лева
пропан бутан - 12 лева
бензин - 24 лева

от там ис правите сметката ...


Потребителски аватар
dushanov
Мнения: 855
Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
Автомобил: Seat Toledo 2
Двигател: AGN
Местоположение: Стара Загора

Re: Изгодно ли е на метан ?

Мнениеот dushanov » Сря 30 мар 2011 22:04


2г голф 3 на метан. 60000км лични. 260000 по километраж. АЕК мотор с обикн. уредба. Мога да кажа, че по-евтино никога не съм шофирал. 6лв/100км извън града и 9лв/100км в града. Бутилката ми е огромна. Багажник 1/2 зает. Ама това, че се скапвали задниците и т.н... който иска да види в гаража ми колата. Няма нищо ама нищо подсилено. При положение, че по-голяма бутилка от моята не съм виждал в лека кола. Относно въпросите на stamantonov, има леко понижение на динамиката, но да не се залъгваме! Не е фрапиращо! Е сега... ако сложим метан на дадена кола без никаква доп. електроника, примерно един ТАП... знам какво е. Изключвам тап-а на моята и от 101к.с. става има няма 60 :) Включа си го... залепя ме на седалката.
Много моля колеги, които не са карали автомобили на метан (особено неподържани) да не вземат участие в теми включващи думичката "метан". Нищо лично и със здраве! :beer


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Re: Изгодно ли е на метан ?

Мнениеот kossel » Сря 30 мар 2011 22:18


dushanov написа:2г голф 3 на метан. 60000км лични. 260000 по километраж. АЕК мотор с обикн. уредба. Мога да кажа, че по-евтино никога не съм шофирал. 6лв/100км извън града и 9лв/100км в града. Бутилката ми е огромна. Багажник 1/2 зает. Ама това, че се скапвали задниците и т.н... който иска да види в гаража ми колата. Няма нищо ама нищо подсилено. При положение, че по-голяма бутилка от моята не съм виждал в лека кола. Относно въпросите на stamantonov, има леко понижение на динамиката, но да не се залъгваме! Не е фрапиращо! Е сега... ако сложим метан на дадена кола без никаква доп. електроника, примерно един ТАП... знам какво е. Изключвам тап-а на моята и от 101к.с. става има няма 60 :) Включа си го... залепя ме на седалката.
Много моля колеги, които не са карали автомобили на метан (особено неподържани) да не вземат участие в теми включващи думичката "метан". Нищо лично и със здраве! :beer


Колега, вече се чудя дали трябва да им отваряме очите за метана ... дали да не сме егоисти и да си караме по 6 лв за 100 км и да си мълчим .... mhihi

днес с пасата до плевен и обратно за 20 лева ... в София метана е по 1.28 а в плевен 1.62 ..баси


Потребителски аватар
s5501na
Мнения: 856
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Изгодно ли е на метан ?

Мнениеот s5501na » Сря 30 мар 2011 22:56


Вчера с Голф-а на един приятел от София до Враца и обратно за 10лв. и някакви стотинки mhihi



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта